Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Canon: Δύο χρόνια λειτουργίας για το Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης - Η ψήφος εμπιστοσύνης στην Ελλάδα συνεχίζεται

tags :
Canon: Δύο χρόνια λειτουργίας για το Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης - Η ψήφος εμπιστοσύνης στην Ελλάδα συνεχίζεται
Canon: Δύο χρόνια λειτουργίας για το Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης - Η ψήφος εμπιστοσύνης στην Ελλάδα συνεχίζεται
Ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα και το ανθρώπινο δυναμικό της αποτελεί για την Canon η συμπλήρωση δύο χρόνων επιτυχούς λειτουργίας στην Ελλάδα του Κέντρου Τεχνικής Υποστήριξης για τις χώρες της Ευρώπης, που αποτελεί μια σημαντική επένδυση, η οποία προσφέρει αναβαθμισμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης για εμπορικούς πελάτες και καταναλωτές.
Ειδικότερα, σε ειδική εκδήλωση η Canon γιόρτασε σήμερα (17/4) στην Αθήνα τα 2 χρόνια λειτουργίας του Κέντρου Υποστήριξης Προϊόντων, για την Ελλάδα, αλλά και την ευρύτερη περιοχή της Ευρώπης, το οποίο εξυπηρέτησε και συνεχίζει να εξυπηρετεί γρήγορα και αποτελεσματικά το καταναλωτικό κοινό, αλλά και τους εμπορικούς πελάτες της εταιρείας.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν στελέχη και συνεργάτες της Canon, με τιμώμενο πρόσωπο τον πρέσβη της Ιαπωνίας στην Ελλάδα Γιασουχίρο Σιμίζου (Yasuhiro Shimizu).
Το Κέντρο Υποστήριξης Προϊόντων, το οποίο διαχειρίζεται η Teleperformance Greece, εδρεύει στην Αθήνα και απασχολεί περισσότερα από 380 μέλη προσωπικού.
Όπως επισημάνθηκε, προσφέρει λύσεις σε πελάτες της Canon σε 24 χώρες σε 17 γλώσσες, καλύπτει το σύνολο του χαρτοφυλακίου προϊόντων της εταιρίας, τόσο για οικιακές, όσο και για επιχειρηματικές λύσεις, ενώ παράλληλα παρέχει υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και τεχνική υποστήριξη.
Το κέντρο υποστήριξης διαχειρίζεται περίπου άνω των 900.000 τηλεφωνικών κλήσεων και άνω των 540.000 επικοινωνιών μέσω e-mail ετησίως.
Η επικοινωνία αυτή στο σύνολό της αποτελείται από ερωτήματα που προέρχονται από επαγγελματίες πελάτες, ενώ περίπου 540.000 κλήσεις και 235.000 επικοινωνίες μέσω e-mail, αφορούν αποκλειστικά καταναλωτικά προϊόντα.
Κατά την επίσκεψη στα κεντρικά γραφεία της Teleperformance, o κ. Σιμίζου σχολίασε θετικά τη λειτουργία του κέντρου υποστήριξης της Canon, συνδέοντάς τη με την ευρύτερη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Ιαπωνίας, επ’ ευκαιρία μάλιστα του εορτασμού 120 χρόνων από τη σύναψη του Συμφώνου Φιλίας, Εμπορίου και Ναυτιλίας μεταξύ των δύο χωρών.
Ο πρέσβης της Ιαπωνίας συνέδεσε επίσης το συγκεκριμένο έργο με τις πρόσφατες πρωτοβουλίες για στενότερη διμερή συνεργασία υπό το πρίσμα της απόφασης να μειωθούν δραστικά οι δασμοί μεταξύ Ιαπωνίας και χωρών της Ε.Ε., γεγονός που παρέχει τη βάση για περισσότερες ευκαιρίες επιχειρηματικής συνεργασίας.
Ο κ. Σιμίζου υπογράμμισε ακόμα πως αν ο κλάδος της ναυτιλίας υπήρξε παραδοσιακά σημείο αναφοράς των ισχυρών δεσμών μεταξύ των δύο χωρών, η υψηλή τεχνολογία μπορεί και πρέπει να καταστεί ο νέος πόλος επιχειρηματικών δράσεων τον 21ο αιώνα.
Σύμφωνα με τον Ιάπωνα πρέσβη, η συγκεκριμένη επένδυση της Canon στην Ελλάδα, αποτελεί το υπόδειγμα, το οποίο οφείλουν να ακολουθήσουν και άλλες ιαπωνικές εταιρείες, έτσι ώστε να αποτελέσει ισχυρό θεμέλιο για την ενίσχυση των εμπορικών σχέσεων των δύο χωρών.
Από τη μεριά του ο Hans van den Heuvel, Director Customer Support Canon Europe Ltd, εξήρε το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που παρείχε όλο αυτό το διάστημα το κέντρο.
Μεταξύ άλλων τόνισε ότι το κέντρο ανταποκρίνεται άριστα στο σκοπό του, ενώ διαπίστωσε ότι τόσο το ανθρώπινο δυναμικό όσο και οι διαδικασίες που ακολουθούνται ανταποκρίνονται άριστα στις υψηλές προδιαγραφές που είχαν εξ’ αρχής τεθεί ως προϋπόθεση της λειτουργίας του στην χώρα μας.
«Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που αναλάβαμε το συγκεκριμένο έργο, με το οποίο παρέχουμε στην Canon υπηρεσίες εξυπηρέτησης καταναλωτών και εταιρικών πελατών, οι οποίες φιλοξενούνται στην Ελλάδα» δήλωσε ο κ. Ιωάννης Τουρκομάνης, President of Continental Europe, Middle East & Africa του Ομίλου Teleperformance.
«Θεωρούμε ότι η επιτυχία του έργου στηρίζεται στην υψηλή εξειδίκευση, πείρα και τεχνογνωσία που έχουμε αναπτύξει, στην κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας διεθνών ομίλων με τους πελάτες τους».
Με τη σειρά του ο Σωτήρης Παπαχρηστόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της Canon Ελλάδας, επισήμανε ότι η εξαιρετικά σημαντική επένδυση του Κέντρου Υποστήριξης Προϊόντων της Canon Ελλάδα, υπογραμμίζει τη σταθερή βούληση της εταιρείας να ενισχύει την τοπική οικονομία και την αγορά εργασίας.
Η μεγάλη επιτυχία του κέντρου μας μπορεί να αποκωδικοποιηθεί με πολλούς τρόπους: Υπογραμμίζει την στρατηγικής σημασίας επένδυση που αξιοποιεί τους πολύτιμους ανθρώπινους πόρους της χώρας, τονίζει το υψηλότατο επίπεδο τεχνογνωσίας και άριστο επαγγελματισμό των στελεχών και των εργαζομένων μας, δίνει σιγουριά στους χιλιάδες πιστούς μας πελάτες ότι μπορεί να τους παρέχει ταχύτατη, αξιόπιστη και πρακτική βοήθεια οποτεδήποτε κι αν τη χρειαστούν, και σε εμάς προσφέρει ικανοποίηση για την επίτευξη ενός μεγάλου στόχου και μας εμπνέει να συνεχίσουμε σε αυτή την κατεύθυνση θέτοντας ακόμα υψηλότερους στόχους, πρόσθεσε.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης