Ο Όμιλος Σκλαβενίτη των 27.000 εργαζομένων μπαίνει στο E - Shop

Ο Όμιλος Σκλαβενίτη των 27.000 εργαζομένων μπαίνει στο E - Shop
Το πρώτο βήμα για την υλοποίηση του νέου εγχειρήματος έγινε με την πρόσληψη της κα Βάσιας Σούλου ως διευθύντρια Marketing Director
Ο κύβος ερρίφθη για τη διοίκηση του ομίλου Σκλαβενίτη, ο οποίος χτίζει εκ του μηδενός το δικό του E- Shop με σκοπό να δώσει ακόμη μια ευκαιρία στην πελατεία του για φθηνές αγορές καθώς είναι το σήμα κατατεθέν του Ομιλου για δεκαετίες.
Μέχρι πρόσφατα είχε απαρνηθεί τις νέες τάσεις της τεχνολογίας στο λιανεμπόριο αφού η ιστοσελίδα ήταν υπό κατασκευή ενώ δεν είχε καμία παρουσία του στα μέσα κοινωνικής  δικτύωσης.
Το πρώτο βήμα για την υλοποίηση του νέου εγχειρήματος έγινε με την πρόσληψη της κα Βάσιας Σούλου ως διευθύντρια Marketing Director με εξειδίκευση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις,προερχόμενη από την εταιρεία Procter & Gamble.
Ωστόσο το χρονοδιάγραμμα  υλοποίησης στο E- Shop δεν έχει βάλει ημερομηνίες εκκίνησης αλλά η απόφαση της διοικησης να εισέλθει στην κατηγορία των ηλεκτρονικών πωλήσεων θεωρειται ειλημμένη σύμφωνα με αξιόπιστη πηγη.
Η διοίκηση του ομίλου Σκλαβενίτη πήρε τη μεγάλη απόφαση να χτίσει και τον τρίτο πυλώνα που είναι οι ηλεκτρονικές πωλήσεις διατηρώντας όμως τους βασικούς πυλώνες που τον εφεραν  στην κορυφή.
Ο πρώτος δίνει έμφαση στην εξυπηρέτηση του πελάτη δίνοντας τις καλύτερες τιμές στους καταναλωτές σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Πρόκειται για το θεμέλιο λίθο του ομίλου όπως αποδεικνύουν οι αριθμοί με τον ενοποιημένο τζίρο (μαζί  με τις θυγατρικές) να  φτανει τα 3 δισ. ευρώ.
Ο πρώτος πυλώνας δημιούργησε στην ουσία και τον δεύτεροπου έχει ως σκοπό να επιστρέφει πίσω στην πελατεία ως κοινωνικό μέρισμα μέσα από δράσεις κοινωνικής  εταιρικής ευθύνης.
Το στοιχείο που εντυπωσιάζει και κάνει το όμιλο Σκλαβενίτη πιο ισχυρό  έναντι του ανταγωνισμού είναι ότι  ο συνολικός αριθμός εργαζομένων ξεπερνά τους 27.000 υπαλλήλους.
Στο στάδιο της απορρόφησης του Μαρινόπουλου το εργατικό  δυναμικό του Ομίλου εκτινάχθηκε στους 22.000  εργαζόμενους απο 13.000 που ήταν πριν την απόκτηση του δικτύου.
Η διοικηση αμέσως  έκλεισε το μισθολογικό χάσμα μεταξύ των εργαζόμενων του Σκλαβενίτη και του Μαρινόπουλου, που να σημειωθεί προσήλθαν στο νέο καθεστώς  με χαμηλότερες αμοιβές που αποκαταστάθηκαν άμεσα με τις αποδοχές του προσωπικού να κινούνται υψηλότερα των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.
Πάντως η διοίκηση του Ομίλου  εκτιμά  ότι  οργανωμενο  λιανεμποριο δεν έχει πάρει την τελική του μορφή και αναμένει ανακαταταξεις στην πρώτη  δεκάδα  των αλυσίδων  σούπερ μάρκετ με  την προοπτική πεντε αλυσίδες  να  ελέγχουν το 80% της αγοράς του λιανεμπορίου.

Νίκος Θεοδωρόπουλος  
ntheo @bankingnews.gr      
www.bankingnews.gr

Νίκος Θεοδωρόπουλος

BREAKING NEWS