Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Άνοδος κερδών χάρη στα νέα εξειδικευμένα εργαλεία της Leadmark

tags :
Άνοδος κερδών χάρη στα νέα εξειδικευμένα εργαλεία της Leadmark
Η χρήση τεχνητής νοημοσύνης οδηγεί σε αύξηση των αποδόσεων της διαφημιστικής καμπάνιας έως και 80%
Πάνω από επτακόσιες εταιρείες, που έχουν την έδρα τους σε εβδομήντα διαφορετικές χώρες, έχουν εμπιστευτεί τη Leadmark για τη χάραξη της διαφημιστικής τους στρατηγικής στα τηλεοπτικά Μέσα.
Η επαναστατική πλατφόρμα Leadmark αξιοποιεί τις μεθόδους της τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence), που συμβάλλουν σε αύξηση της απόδοσης των διαφημίσεων έως και 80%.
Είναι ενδεικτικό ότι οι ελληνικές εταιρείες, που χρησιμοποιούν εργαλεία της Leadmark, όπως το TV Attribution, που αφορά στην ορθή στόχευση της τηλεοπτικής διαφήμισης, διαπίστωσαν αύξηση έως και 258% των κλήσεων στο τηλεφωνικό τους κέντρο και τριπλασιασμό της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα τους.
Σε άλλες περιπτώσεις, οι πελάτες της Leadmark υπολόγισαν μείωση έως και 58% του κόστους ανά ανταπόκριση κοινού (Cost Per Response) στη διάρκεια της τηλεοπτικής τους καμπάνιας.
Όπως σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση, τα οκτώ εξειδικευμένα εργαλεία της Leadmark παρέχουν στους χρήστες τους μετρήσιμα στοιχεία για το επιχειρηματικό ρίσκο κάθε ενέργειας, με αποτέλεσμα να κατευθύνουν στοχευμένα τους υπεύθυνους Marketing στη χάραξη της βέλτιστης διαφημιστικής στρατηγικής.
Μέσω του TV Attribution, για παράδειγμα, υπολογίζεται η ανταπόκριση των τηλεθεατών-καταναλωτών του εκάστοτε τηλεοπτικού καναλιού, ζώνης αλλά και τύπου εκπομπής σε διαφημίσεις, έτσι ώστε η κάθε εταιρεία να επιλέγει την αγορά του τηλεοπτικού χρόνου, στον οποίο θα αξιοποιήσει καλύτερα την καμπάνια της.
Ταυτόχρονα, το εργαλείο TV-Scanner προσμετρά την επίδραση του διαφημιστικού τηλεοπτικού πλάνου στην ομάδα-στόχο καταναλωτών, αναλύοντας μάλιστα την απόδοση του διαφημιστικού προϊόντος στο εκάστοτε προφίλ καταναλωτών.
Το εργαλείο Total Brand οπτικοποιεί βασικούς δείκτες του Marketing συνδυάζοντάς τους με προηγμένα metrics της τηλεοπτικής απόδοσης (TV carry over effect, offer life cycle), δείκτες Media και πωλήσεων, μακροοικονομικά δεδομένα και πληροφορίες καιρού, προκειμένου ο υπεύθυνος Marketing να αποκτά μια ολοκληρωμένη εικόνα προτού προχωρήσει στη λήψη αποφάσεων.
Υπενθυμίζουμε ότι η Leadmark είναι μια διεθνής εταιρεία τεχνολογίας που παρέχει στους πελάτες της, μέσω μιας ομάδας ταλαντούχων επιστημόνων, τεχνολογικές λύσεις για την αύξηση της αποτελεσματικότητας των ενεργειών Marketing. «H Leadmark δεν είναι απλώς μια πλατφόρμα διαχείρισης Big Data. Αποτελεί μια εταιρεία υβριδικού τύπου που χειρίζεται τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης και ταυτόχρονα παρέχει προηγμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες» επισημαίνει η Βάσω Παναγιωτοπούλου, Business Unit Director της Leadmark, αναφερόμενη στις δυνατότητες ενός ακόμα εργαλείου.
«Η πλατφόρμα Martech, συνδυάζοντας Extended και Big Data, βοηθά τους διαφημιζόμενους να κομίσουν τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος» περιγράφει, «και βελτιστοποιεί την ανταπόκριση του κοινού ενώπιον της διαφήμισης χάρη σε προηγμένα αλγοριθμικά μοντέλα και την τεχνητή νοημοσύνη».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης