Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

ΒΙΚΟΣ: Στα 75 εκατ ευρώ ο τζίρος - Αναμένει αύξηση 5% στις πωλήσεις για το 2019

tags :
ΒΙΚΟΣ: Στα 75 εκατ ευρώ ο τζίρος - Αναμένει αύξηση 5% στις πωλήσεις για το 2019
Η  Βίκος από το 1990 έως σήμερα έχει επενδύσει συνολικά κεφάλαια ύψους 110 εκατ. ευρώ
Aύξηση του κύκλου εργασιών αλλά και των καθαρών κερδών της πέτυχε το 2018 η Βίκος, η οποία για φέτος αναμένει αύξηση 4% με 5% στις πωλήσεις της.
Ειδικότερα το 2018 ο κύκλος εργασιών της Βίκος ανήλθε στα 74,7 έναντι 70,5 εκατ ευρώ.
Τα κέρδη χρήσεως προ φόρων ανήλθαν στο ποσό των 12,3 εκατ ευρώ έναντι κερδών 10,3 εκατ. ευρώ της προηγούµενης χρήσης 2017. Ενώ τα κέρδη µετά φόρων ανήλθαν στο ποσό των 8,6 εκατ ευρώ έναντι κερδών 7,2 εκατ ευρώ της προηγούµενης χρήσης 2017.
Σύμφωνα με την διοίκηση της εταιρείας για το 2019 αναµένει αύξηση του κύκλου εργασιών της τάξης 4% - 5% σε σχέση µε το 2018, µε στοχευµένες ενέργειες για την ανάπτυξη του δικτύου πώλησης των προϊόντων της και ειδικότερα των αναψυκτικών της που αποτελούν νέο προϊόν στο οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρηση από το 2015.
Η  Βίκος από το 1990 έως σήμερα έχει επενδύσει συνολικά κεφάλαια ύψους 110 εκατ. ευρώ στα εργοστάσια εμφιάλωσης νερών, αναψυκτικών και πλαστικών φιαλών και πωμάτων που διαθέτει. Μόνο την τελευταία διετία πραγματοποιεί επενδύσεις συνολικού προϋπολογισμού 21 εκατ. ευρώ, σε νέο τεχνικό και μηχανολογικό εξοπλισμό, καθώς και σε κτιριακές εγκαταστάσεις.
Διαθέτει δύο υπερσύγχρονα εργοστάσια εµφιάλωσης νερών και αναψυκτικών, στα οποία λειτουργούν 9 υπερσύγχρονες γραµµές παραγωγής.
Όλα τα προϊόντα
παράγονται σύµφωνα µε τις πιο αυστηρές προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και χαρακτηρίζονται από υψηλή ποιότητα.
Είναι η πρώτη εταιρεία στο χώρο των εµφιαλωµένων νερών στην Ελλάδα που απέκτησε πιστοποιητικό HACCP (σύστηµα διαχείρισης της υγιεινής, της ασφάλειας των τροφίµων και ελέγχου των κρίσιµων σηµείων παραγωγής τους) από τον Φεβρουάριο του 2000, σύµφωνα µε το πρότυπο Codex Alimentarius 1997.
Η εταιρία διαθέτει και ένα τρίτο εργοστάσιο (Petcom Plastics) στην ΒΙΠΕ Ιωαννίνων για την παραγωγή πλαστικών φιαλών ( PET preforms) και πλαστικών πωµάτων, που χρησιµοποιούνται ειδικά για την βιοµηχανία εµφιαλωµένου νερού, αναψυκτικών και γάλακτος.
Πρόσφατα η εταιρεία - μαζί με ΕΨΑ και Λουξ - στράφηκαν κατά της Coca Cola Hellas προσφέυγοντας στο Συμβούλιο Ελέγχου και Επικοινωνίας (ΣΕΕ) ζητώντας να αποσυρθούν από την αγορά τα «συλλεκτικά» της μπουκάλια τα οποία έχουν θέμα την Αθήνα, και απεικονίζουν τον Παρθενώνα και τη Βουλή των Ελλήνων.
Πρόκειται για απόφαση της δευτεροβάθμιας επιτροπή του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), η οποία συνεδρίασε για να επανεξετάσει την υπόθεση.
Οι τρεις εταιρείες προσέφυγαν κατά της διαφημιστικής ενέργειας της Coca-Cola Hellas υποστηρίζοντας πως η διαφήμιση της Coca Cola Hellas έγινε χωρίς να έχει άδεια χρήσης από τους αρμόδιους φορείς (ΕΟΤ), δημιουργώντας σοβαρά ζητήματα αθέμιτου ανταγωνισμού.

Ελένη Μπότα
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης