Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως η B2B υπηρεσία της Hotelbeds, αλλάζει το τοπίο μάρκετινγκ προορισμού

tags :
Πως η B2B υπηρεσία της Hotelbeds, αλλάζει το τοπίο μάρκετινγκ προορισμού
Η ισπανική εταιρεία έχει ήδη συνεργαστεί με περισσότερους από 50 οργανισμούς μάρκετινγκ προορισμού (DMOs)
Η υπηρεσία B2B της Hotelbeds, η Destination Marketing -για τουριστικούς πράκτορες και DMOs- συμβάλλει σημαντικά στην τόνωση των αφίξεων. Η Hotelbeds Destination Marketing είναι σε υψηλή ζήτηση σε παγκόσμιο επίπεδο. Και έχει αυξήσει τις αφίξεις σε προορισμούς, σύμφωνα με ανακοίνωση της bankbeds.
Η ισπανική εταιρεία έχει ήδη συνεργαστεί με περισσότερους από 50 οργανισμούς μάρκετινγκ προορισμού (DMOs).
Και κατάφερε να οδηγήσει τις αποδόσεις σε νύχτες δωματίου με μέσο ποσοστό επιτυχίας 30%, προσελκύοντας επιπλέον επισκέπτες από διεθνείς και αγορές εγχώριων πηγών.



Τα Hotelbeds – που υπάρχουν σε περισσότερες από 140 αγορές σε παγκόσμιο επίπεδο – επιτρέπουν στους εταίρους προορισμού να ωφεληθούν επίσης από τη λήψη περισσότερων διεθνών και μακρινών αφίξεων.
Οι κρατήσεις από διεθνείς αγορές και πτήσεις μεγάλων αποστάσεων προσφέρουν πελάτες υψηλής αξίας. Οι οποίοι ξοδεύουν περισσότερο στον προορισμό, μένουν περισσότερο, ακυρώνουν λιγότερο, επιστρέφουν συχνότερα.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης