Η ιταλική φίρμα μπορεί να αξίζει λιγότερα από την «φουσκωμένη» Tesla αλλά προσπερνά τις GM, FCA και Ford.
Το 1988 που ήταν η τελευταία χρονιά που ζούσε ο Enzo Ferrari η εταιρία του πωλούσε 4.001 αυτοκίνητα.
Το 1993 το νούμερο αυτό μειώθηκε στα 2.345 και για τα επόμενα χρόνια ήταν κάτω από τις 7.000 ώστε η εταιρία να διατηρεί και το exclusivity της (διαβάστε περισσότερα)
Το 1993 το νούμερο αυτό μειώθηκε στα 2.345 και για τα επόμενα χρόνια ήταν κάτω από τις 7.000 ώστε η εταιρία να διατηρεί και το exclusivity της (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών