Η κατηγορία των πολυτελών κάμπριο παίρνει νέα διάσταση με την κορυφαία για την ώρα CLE 53 Cabriolet που στοχεύει στην BMW M440i.
Βασισμένη στην αντίστοιχη κουπέ έκδοση, η ανοιχτή CLE 53 έχει κάτω από το φουσκωμένο καπό της τον τρίλιτρο εξακύλινδρο twin-turbo σε σειρά (διαθέτει και τρίτο ηλεκτρικό «κομπρεσοράκι») που συνεργάζεται με 48βολτο υβριδικό σύστημα για να αποδώσει 449 ίππους και 550 Nm (600 Nm σε overboost για 10 δευτερόλεπτα).
Και με τόση δύναμη δεν εκπλήσσει που το τετραθέσιο γερμανικό κάμπριο χρειάζεται μόλις 4,4 δευτερόλεπτα (4,2 με το προαιρετικό πακέτο AMG DYNAMIC PLUS) και με την τελική να φτάνει έως τα 270 χλμ./ώρα (με το πακέτο). Η ισχύς περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 9G-Tronic, ενώ υπάρχει και στάνταρ τετραδιεύθυνση.
Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ διπλού θαλάμου της ανάρτησης, τα μεγαλύτερα φρένα (τετραπίστονα μπροστά) και το προαιρετικό πακέτο επιδόσεων AMG Driver με χαρακτηριστικά όπως η λειτουργία drift mode και η λειτουργία «race start» εξασφαλίζουν ότι η CLE 53 Cabriolet δεν προσφέρει μόνο ανοιχτή αλλά και οδηγική απόλαυση (Διαβάστε περισσότερα)
Και με τόση δύναμη δεν εκπλήσσει που το τετραθέσιο γερμανικό κάμπριο χρειάζεται μόλις 4,4 δευτερόλεπτα (4,2 με το προαιρετικό πακέτο AMG DYNAMIC PLUS) και με την τελική να φτάνει έως τα 270 χλμ./ώρα (με το πακέτο). Η ισχύς περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 9G-Tronic, ενώ υπάρχει και στάνταρ τετραδιεύθυνση.
Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ διπλού θαλάμου της ανάρτησης, τα μεγαλύτερα φρένα (τετραπίστονα μπροστά) και το προαιρετικό πακέτο επιδόσεων AMG Driver με χαρακτηριστικά όπως η λειτουργία drift mode και η λειτουργία «race start» εξασφαλίζουν ότι η CLE 53 Cabriolet δεν προσφέρει μόνο ανοιχτή αλλά και οδηγική απόλαυση (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών