Στις αρχές της δεκαετίας του 1990, οι δίχρονες μηχανές φάνηκε ότι ίσως άλλαζαν ριζικά το τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Η φρενίτιδα που τις ακολούθησε στη Δύση απειλούσε να φέρει την επανάσταση στην τεχνολογία των κινητήρων, ειδικά με την εμπλοκή της Ford και την καινοτόμο προσέγγιση της αυστραλιανής εταιρείας Orbital Engine Company.
Οι δίχρονες κινητήρες εσωτερικής καύσης είχαν αποκτήσει κακή φήμη μέχρι τη δεκαετία του ’90. Οι περισσότεροι τις συνδύαζαν με παλιά αυτοκίνητα, όπως το Saab 96 ή το Sonnet, που αργότερα υιοθέτησε έναν V4 κινητήρα, ή με τα Trabant και Wartburg από την Ανατολική Ευρώπη, τα οποία είχαν συνδεθεί με προβλήματα αξιοπιστίας, άνιση απόδοση ισχύος και υπερβολικές εκπομπές καυσαερίων.
Η Orbital, ωστόσο, το 1991 πίστεψε ότι είχε τη λύση.
Η εταιρεία ανέπτυξε έναν δίχρονο κινητήρα βασισμένο στον σχεδιασμό του Ralph Sarich, που προσέφερε υψηλότερη ισχύ και καλύτερη οικονομία παραγωγής σε σχέση με τους παραδοσιακούς τετράχρονους κινητήρες.
Το δίχρονο σύστημα καύσης Orbital ξεχώριζε χάρη στην άμεση έγχυση καυσίμου με υποβοήθηση αέρα χαμηλής πίεσης, η οποία διασφάλιζε ότι μια αυστηρά ελεγχόμενη ποσότητα καυσίμου εγχεόταν μόνο μετά το κλείσιμο όλων των θυρίδων από τη δράση του εμβόλου.
Αυτή η τεχνολογία εξάλειψε το πρόβλημα της ατελούς καύσης(Διαβάστε περισσότερα)
Οι δίχρονες κινητήρες εσωτερικής καύσης είχαν αποκτήσει κακή φήμη μέχρι τη δεκαετία του ’90. Οι περισσότεροι τις συνδύαζαν με παλιά αυτοκίνητα, όπως το Saab 96 ή το Sonnet, που αργότερα υιοθέτησε έναν V4 κινητήρα, ή με τα Trabant και Wartburg από την Ανατολική Ευρώπη, τα οποία είχαν συνδεθεί με προβλήματα αξιοπιστίας, άνιση απόδοση ισχύος και υπερβολικές εκπομπές καυσαερίων.
Η Orbital, ωστόσο, το 1991 πίστεψε ότι είχε τη λύση.
Η εταιρεία ανέπτυξε έναν δίχρονο κινητήρα βασισμένο στον σχεδιασμό του Ralph Sarich, που προσέφερε υψηλότερη ισχύ και καλύτερη οικονομία παραγωγής σε σχέση με τους παραδοσιακούς τετράχρονους κινητήρες.
Το δίχρονο σύστημα καύσης Orbital ξεχώριζε χάρη στην άμεση έγχυση καυσίμου με υποβοήθηση αέρα χαμηλής πίεσης, η οποία διασφάλιζε ότι μια αυστηρά ελεγχόμενη ποσότητα καυσίμου εγχεόταν μόνο μετά το κλείσιμο όλων των θυρίδων από τη δράση του εμβόλου.
Αυτή η τεχνολογία εξάλειψε το πρόβλημα της ατελούς καύσης(Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών