Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μπορούσαν να φτάσουν μερίδιο αγοράς έως και 24% στην Ευρώπη το επόμενο έτος, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες αρχίζουν να λανσάρουν φθηνότερα μοντέλα για να αντιστρέψουν την πτώση στη ζήτηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με έκθεση της Transport & Environment (T&E) που δημοσιεύθηκε στις 17 Σεπτεμβρίου, αναμένεται «ταχεία αύξηση» των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, βασιζόμενη σε ανάλυση των πωλήσεων του πρώτου εξαμήνου και των προβλέψεων της T&E.
«Έρχεται πληθώρα νέων, πιο οικονομικών μοντέλων», δήλωσε ο Lucien Mathieu, διευθυντής αυτοκινήτων στην T&E. Μερίδιο αγοράς άνω του 20% θα αντιπροσωπεύει σημαντική αύξηση σε σύγκριση με το τρέχον έτος.
Από τον Ιανουάριο έως τον Ιούλιο, τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσώπευαν το 12,5% των νέων ταξινομήσεων αυτοκινήτων στην ΕΕ, σύμφωνα με την ACEA.
Η αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης αντιμετωπίζει μια σημαντική πτώση στη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα μετά τη μείωση των κυβερνητικών κινήτρων και την επέκταση των Κινέζων κατασκευαστών στην αγορά. Ο Όμιλος Volkswagen εξετάζει το ενδεχόμενο κλεισίματος εργοστασίων στη Γερμανία για πρώτη φορά στην ιστορία του, ενώ η Renault προειδοποίησε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα αντιμετωπίσουν πρόστιμα δισεκατομμυρίων ευρώ αν δεν επιτύχουν τους φιλόδοξους περιβαλλοντικούς στόχους της ΕΕ. (διαβάστε περισσότερα)
«Έρχεται πληθώρα νέων, πιο οικονομικών μοντέλων», δήλωσε ο Lucien Mathieu, διευθυντής αυτοκινήτων στην T&E. Μερίδιο αγοράς άνω του 20% θα αντιπροσωπεύει σημαντική αύξηση σε σύγκριση με το τρέχον έτος.
Από τον Ιανουάριο έως τον Ιούλιο, τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσώπευαν το 12,5% των νέων ταξινομήσεων αυτοκινήτων στην ΕΕ, σύμφωνα με την ACEA.
Η αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης αντιμετωπίζει μια σημαντική πτώση στη ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα μετά τη μείωση των κυβερνητικών κινήτρων και την επέκταση των Κινέζων κατασκευαστών στην αγορά. Ο Όμιλος Volkswagen εξετάζει το ενδεχόμενο κλεισίματος εργοστασίων στη Γερμανία για πρώτη φορά στην ιστορία του, ενώ η Renault προειδοποίησε ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα αντιμετωπίσουν πρόστιμα δισεκατομμυρίων ευρώ αν δεν επιτύχουν τους φιλόδοξους περιβαλλοντικούς στόχους της ΕΕ. (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών