
Η Porsche ενισχύει την 911 με την προσθήκη της Carrera S, η οποία τοποθετείται ανάμεσα στην Carrera και στην Carrera GTS.
Διαθέσιμη τόσο ως Coupé όσο και ως Cabriolet, προσφέροντας αυξημένη ισχύ, πλούσιο βασικό εξοπλισμό και περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης.
Η νέα 911 Carrera S εξοπλίζεται με έναν 3,0 λίτρων εξακύλινδρο «επίπεδο» κινητήρα με διπλό τούρμπο, ο οποίος αποδίδει 480 ίππους και 530 Nm ροπής.
Η αύξηση της ισχύος κατά 30 ίππους συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο προήλθε από βελτιώσεις όπως οι νέοι στροβιλοσυμπιεστές και η αναβαθμισμένη ψύξη του αέρα εισαγωγής, αξιοποιώντας τεχνολογία από την προηγούμενη 911 Turbo.
Με αυτές τις αλλαγές, η απόδοση ενισχύθηκε, ενώ οι εκπομπές ρύπων μειώθηκαν.
Συγκεκριμένα, η Coupé επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα και φτάνει την τελική ταχύτητα των 308 χλμ./ώρα, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου PDK οκτώ σχέσεων.
Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται ζάντες 20/21 ιντσών, το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus, σπορ εξάτμιση με ασημί απολήξεις και φρένα με κόκκινες δαγκάνες, βασισμένα στην 911 Carrera GTS (διαβάστε περισσότερα)
Η νέα 911 Carrera S εξοπλίζεται με έναν 3,0 λίτρων εξακύλινδρο «επίπεδο» κινητήρα με διπλό τούρμπο, ο οποίος αποδίδει 480 ίππους και 530 Nm ροπής.
Η αύξηση της ισχύος κατά 30 ίππους συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο προήλθε από βελτιώσεις όπως οι νέοι στροβιλοσυμπιεστές και η αναβαθμισμένη ψύξη του αέρα εισαγωγής, αξιοποιώντας τεχνολογία από την προηγούμενη 911 Turbo.
Με αυτές τις αλλαγές, η απόδοση ενισχύθηκε, ενώ οι εκπομπές ρύπων μειώθηκαν.
Συγκεκριμένα, η Coupé επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα και φτάνει την τελική ταχύτητα των 308 χλμ./ώρα, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου PDK οκτώ σχέσεων.
Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται ζάντες 20/21 ιντσών, το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus, σπορ εξάτμιση με ασημί απολήξεις και φρένα με κόκκινες δαγκάνες, βασισμένα στην 911 Carrera GTS (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών