Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Cupra Leon 1.5 eTSI DSG7

tags :
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Cupra Leon 1.5 eTSI DSG7
Πλούσιο, δυναμικό, ευχάριστο οδηγικά.
Ακολουθώντας αυτό το τρίπτυχο η Cupra πλασάρει τη δική της εκδοχή του Leon στα μικρομεσαία hatch.
Για την ακρίβεια, έτσι το πλάσαρε από την αρχή.
Απλά τώρα, στην αναβαθμισμένη εκδοχή του, το έκανε ακόμα καλύτερο.
Η αλήθεια είναι πως παρατηρώντας το εξωτερικά, ειδικά το μπροστινό του μέρος, οι σχεδιαστικές αλλαγές είναι τόσο έντονες που εύκολα θα μπορούσε να πιστέψει κανείς πως δεν πρόκειται για ανανέωση αλλά για μια εντελώς νέα γενιά.
Και όμως, στα βασικά παραμένει ίδιο.
Απλά οι άνθρωποι της Cupra αποφάσισαν να δώσουν ένα σημαντικό αισθητικό μπουστάρισμα στο Leon.
Και το έπραξαν με επιτυχία.
Μερικά χρόνια πριν, τα GTI των 200 PS της μικρομεσαίας κατηγορίας έδειχναν λιγότερο άγρια από τούτο…
Μεγαλύτερες αεροεισαγωγές, πιο επιθετικά, τριγωνικά φωτιστικά σώματα με Matrix LED, νέοι προφυλακτήρες εμπρός-πίσω αλλά και πιο παιχνιδιάρικα πίσω φώτα που πλέον περιλαμβάνουν ένα φωτιζόμενο λογότυπο, αρκετά εντυπωσιακό τη νύχτα.
Σαν κερασάκι, οι 18άρες Windstorm ζάντες με τα διαστάσεων 225/40 ελαστικά της Bridgestone, που δεν περιορίζονται στο να δείχνουν απλά όμορφα αλλά προσφέρουν και υψηλά επίπεδα πρόσφυσης.
Προτού όμως περάσουμε στο τι ψάρια πιάνει το αυτοκίνητο στο δρόμο, ας ρίξουμε πρώτα μία ματιά στις αλλαγές του εσωτερικού.
Για τους new age οδηγούς, η σημαντικότερη αναβάθμιση έρχεται από το Infotainment, το οποίο διαθέτει πλέον μία μεγαλύτερη οθόνη 12,9″, ιδιαίτερα φωτεινή, γρήγορη στην απόκριση και με αναβαθμισμένο user interface.
Οι touch διακόπτες στο κάτω μέρος αυτής, παραμένουν.
Στην πράξη όμως ο χειρισμός και η περιήγηση μεταξύ των διαφόρων λειτουργιών γίνεται πλέον με ένα τρόπο πιο φιλικό προς το χρήστη. Φυσικά, η διασύνδεση με κινητές συσκευές δεν αποτελεί πρόβλημα, ενώ το τριζωνικό Climatronic θα εξασφαλίσει ιδανική θερμοκρασία και για τους πίσω επιβάτες
Για όσους πάλι συμπαθούν μεν τα SUV για τους χώρους που προσφέρουν, αλλά όχι τόσο ώστε να επιλέξουν ένα τέτοιο έναντι της οδικής συμπεριφοράς ενός χάτσμπακ -και επίσης αναγνωρίζουν τι αντιπροσωπεύει το λογότυπο «Cupra»- το ψυχολογικό μπουστάρισμα έρχεται από την προσθήκη δύο μπουτόν κάτω από τα οριζόντια μπράτσα του τιμονιού.
Ένα του start engine και ένα για την αλλαγή των οδηγικών modes.
Αυτά, σε συνδυασμό με τα paddles ακριβώς από πίσω, θα δώσουν και τη βασική -αισθητική- σπορ πινελιά στη συγκεκριμένη πρόταση (διαβάστε περισσότερα)

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης