
Με 727 ίππους και στοχευμένες μηχανικές βελτιώσεις, η κορυφαία DBX707 S δεν είναι απλώς πιο γρήγορη – είναι η πιο ακραία έκδοση της DBX μέχρι σήμερα.
Η Aston Martin παρουσίασε επίσημα την DBX707 S, μια νέα και πιο δυναμική εκδοχή του γνωστού της SUV που ήδη προσφέρει πλούσια ισχύ.
Η S ανεβάζει ακόμη περισσότερο τον πήχη, διατηρώντας τον V8 twin-turbo κινητήρα των 4,0 λίτρων αλλά με αυξημένη απόδοση που φτάνει τους 727 ίππους και τα 900 Nm ροπής.
Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα γίνεται πλέον σε 3,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει στα 309 χλμ./ώρα.
Για να επιτευχθεί αυτή η βελτίωση, η Aston Martin δεν βασίστηκε μόνο στην αύξηση της ισχύος.
Η DBX707 S διαθέτει τροποποιημένη χαρτογράφηση του κινητήρα, πιο γρήγορο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων με υγρό συμπλέκτη, ενισχυμένο σύστημα πέδησης με carbon-ceramic δίσκους διαμέτρου 420 χιλιοστών εμπρός και 390 πίσω, καθώς και ελαφρύτερα εξαρτήματα.
Η εξοικονόμηση βάρους φτάνει τα 36 κιλά όταν συνδυαστεί η προαιρετική οροφή από ανθρακονήματα και οι μαγνησίου τροχοί (διαβάστε περισσότερα)
Η S ανεβάζει ακόμη περισσότερο τον πήχη, διατηρώντας τον V8 twin-turbo κινητήρα των 4,0 λίτρων αλλά με αυξημένη απόδοση που φτάνει τους 727 ίππους και τα 900 Nm ροπής.
Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα γίνεται πλέον σε 3,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει στα 309 χλμ./ώρα.
Για να επιτευχθεί αυτή η βελτίωση, η Aston Martin δεν βασίστηκε μόνο στην αύξηση της ισχύος.
Η DBX707 S διαθέτει τροποποιημένη χαρτογράφηση του κινητήρα, πιο γρήγορο αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων με υγρό συμπλέκτη, ενισχυμένο σύστημα πέδησης με carbon-ceramic δίσκους διαμέτρου 420 χιλιοστών εμπρός και 390 πίσω, καθώς και ελαφρύτερα εξαρτήματα.
Η εξοικονόμηση βάρους φτάνει τα 36 κιλά όταν συνδυαστεί η προαιρετική οροφή από ανθρακονήματα και οι μαγνησίου τροχοί (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών