Τελευταία Νέα
Αναλύσεις – Εκθέσεις

H Tesla έχασε σε ένα μήνα σε αποτίμηση 300 δισ. - Ποια η δίκαιη της αξία 200 δισ ή 1 τρισ. δολ.

H Tesla έχασε σε ένα μήνα σε αποτίμηση 300 δισ. -  Ποια η δίκαιη της αξία 200 δισ ή 1 τρισ. δολ.
Τι θα συμβεί στην Tesla χρηματιστηριακά; - Θα φθάσει στο 1 τρισεκ. δολάρια ή θα υποχωρήσει στα 200 δισ;
Σχετικά Άρθρα

Η χρηματιστηριακή αξία της Tesla της αμερικανικής εταιρίας ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έχει καταρρεύσει από τα 900 δολάρια στα 597 δολάρια και η συνολική αποτίμηση έχει υποχωρήσει στα 573 δισεκ. δολάρια ενώ είχε φθάσει και στα 863 δισεκ. δολάρια.
Εδώ και πολύ καιρό αναφέρουμε ότι η Tesla είναι μια ακραία φούσκα καθώς αποτιμάται 50 φορές τα κεφάλαια της, κάτι που δεν δικαιολογείται και εμφάνιζε P/E δηλαδή πόσες φορές είναι η χρηματιστηριακή της αξία επί των κερδών της… 1000…. όταν ο μέσος όρος στον δείκτη βαρόμετρο S&P 500 είναι 22.
Με όρους πωλήσεων η Tesla διαπραγματεύεται 30 φορές
Πλέον η Tesla μια εταιρία που ακόμη καταγράφει ζημίες ανά παραγόμενο αυτοκίνητο έχει καταστεί η 5η μεγαλύτερη εταιρία βάση κεφαλαιοποίησης στον δείκτη βαρόμετρο S&P 500 και όλα αυτά σε ελάχιστο χρόνο.

Το βασικό ερώτημα είναι τι μέλλει γενέσθαι;

Με βάση μια θεωρία όταν εντάχθηκε στον δείκτη S&P 500 η Tesla (TSLA) θα έπρεπε η μετοχή να σταθεροποιηθεί.
Αυτό δεν συνέβη και δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η διακύμανση της Tesla μέσα σε διάστημα 52 εβδομάδων ενός έτους δηλαδή είναι μεταξύ 50 και 900 δολαρίων.

Οι ακραίες εκτιμήσεις

Η αποτίμηση της Tesla θα φτάσει το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια το 2021 καθώς η ζήτηση αυξάνεται στην Κίνα, λέει η Wedbush invesment.
Η αυξανόμενη ζήτηση στην Κίνα θα αυξήσει τα μερίδια αγοράς και τις πωλήσεις της Tesla.
Εάν η αποτίμηση της Tesla φτάσει το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια, θα ήταν η 5η ισχυρότερη εταιρία των ΗΠΑ με βάση τα τρέχοντα επίπεδα αποτίμησης.
Με βάση την ανάλυση θα μπορούσε να φθάσει η Tesla ένα εκατομμύριο πωλήσεις αυτοκινήτων παγκοσμίως μέχρι το 2022. Μετά από ένα απίστευτο ράλι 740% το 2020, η τιμή της μετοχής της Tesla έχει χάσει το 33% της αξίας το 2021 και τώρα βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο.

Η πτώση θα συνεχιστεί;

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Automotive News, το μοντέλο 3 έλαβε κατέγραψε σημαντικές μειώσεις τιμών 25% για την ιαπωνική αγορά.
Με βάση τον νόμο της προσφοράς και της ζήτησης εάν μια εταιρεία αυξάνει τις τιμές σε ένα συγκεκριμένο αγαθό ή υπηρεσία, η ζήτηση για το εν λόγω αγαθό ή η υπηρεσία μειώνεται.
Ωστόσο θα πρέπει να δούμε γιατί μείωσε η Tesla τις τιμές γιατί μειώθηκαν οι πωλήσεις.
Η Automotive News σημειώνει ότι η Tesla πούλησε λιγότερες από 2.000 αυτοκίνητα στη χώρα το 2020, ενώ ο Musk ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla ποντάρει να πουλήσει 20 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα παγκοσμίως μέχρι το 2030.

Τι μας δείχνει η περίπτωση της Tesla;

Η Tesla ήταν σημείο αναφοράς το 2020, ωστόσο γρήγορα ξεφούσκωσε το 2021 έως τώρα τουλάχιστον.
Αυτό δείχνει ότι οι επενδυτές θεωρούν ασταθή την μετοχή
«Οποιοδήποτε αμοιβαίο κεφάλαιο έχει μεγάλο βάρος σε μία μετοχή, εάν υπάρχει πώληση αυτού του αμοιβαίου κεφαλαίου, θα πιέσει την μετοχή και το αντίστροφο - ειδικά σε πτωτικές ημέρες όταν οι προσφορές τείνουν να εξαφανιστούν», αναφέρει η WallachBeth Capital.
Κατά την Moors & Cabot το να διατηρείται θέσεις σε μετοχές υψηλού ρίσκου χρήζει προσοχής.
Ορισμένοι θεωρούν ότι η δίκαιη αποτίμηση της Tesla είναι στα 200 δισεκ δολάρια που σημαίνει τιμή 210 δολάρια.
Ωστόσο υπάρχουν και εκτιμήσεις για το ακριβώς αντίθετο ότι θα φθάσει στο 1 τρισεκ. δολάρια σχεδόν στα 1000 δολάρια ανά μετοχή.

Που αποδίδεται το ράλι του πριηγούμενου διαστήματος;

Είναι προφανές ότι η μετοχή της Tesla είναι χειραγωγούμενη από ακραία κερδοσκοπία δημιουργώντας μια απίστευτη φούσκα.
Π.χ. η Ferrari έχει συνολική χρηματιστηριακή αξία 54 δισεκ. ευρώ και η Volkswagen περίπου 86 δισεκ.
Ο βασικός λόγος του ράλι στην Tesla με χρηματιστηριακούς όρους πριν την πτώση ήταν ο εξής.
Πλειάδα μικρομετόχων στις ΗΠΑ, η νέα δύναμη της Wall ποντάρουν στην Tesla ότι θα ευνοηθεί από τις πολιτικές πράσινης ενέργειας που προωθεί ο Biden.
Δεν είναι τυχαίο ότι μέσω διαφόρων πλατφορμών έχουν ενεργοποιηθεί κωδικοί μικρομετόχων που αγγίζουν τους 13 εκατ. λογαριασμούς για συναλλαγές στην Wall.
Οι μικρομέτοχοι ποντάρουν στην Tesla ωστόσο τα μεγάλα χαρτοφυλάκια σταδιακά αποσύρονται και αυτό πρέπει να καταστεί αντιληπτό από τους μικρομετόχους.
Η Tesla με βάση δημοσκοπήσεις που διεξάγονται θεωρείται ακραία χρηματιστηριακή φούσκα.
TESLAs_BN.png

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης