Τελευταία Νέα
Αναλύσεις – Εκθέσεις

Standard and Poor’s: Αναβάθμισε σε «BB+» την Tesla - Iσχυρές χρηματοοικονομικές ροές - Θετικό το outlook

Standard and Poor’s: Αναβάθμισε σε «BB+» την Tesla - Iσχυρές χρηματοοικονομικές ροές - Θετικό το outlook
Standard and Poor’s: Αναβάθμισε σε «BB+» την Tesla
Σχετικά Άρθρα

Στην αναβάθμιση της  αυτοκινητοβιομηχανίας Tesla σε «BB+» με θετικό outlook προχώρησε σήμερα 22/10 ο αμερικανικός οίκος αξιολόγησης Standard and Poor’s
Παρά τις δυσχέρειες λόγω των διαταραχών στις εφοδιαστικές αλυσίδες, εκτιμάται ότι οι παραδόσεις και τα κέρδη της Tesla θα είναι ισχυρά τα επόμενα τρίμηνα.
Παρά τις ελλείψεις ημιαγωγών που σχετίζεται με το τρέχον σοκ προσφοράς, η εταιρεία του Elon Musk φαίνεται να έχει περιορίσει τα προβλήματα παραγωγής σε σχέση με τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Ως εκ τούτου, η ισχυρή αύξηση εσόδων και κερδών για το 2021 είναι το πιο πιθανό σενάριο.
Η ζήτηση υποστηρίζεται από υψηλότερη συσσώρευση παραγγελιών - αν και με ορισμένες καθυστερήσεις στις παραδόσεις.
Η εταιρεία έχει επιτύχει ετήσιο ρυθμό παραγωγής 1 εκατομμυρίου μονάδων στο τέλος του γ' τριμήνου 2021.
Η άποψή της S&P Global Ratings αντικατοπτρίζει επίσης την απόδοση των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) παγκοσμίως το 2021, που τροφοδοτείται από τη ρυθμιστική ώθηση για οχήματα χαμηλότερων εκπομπών ρύπων που υποστηρίζονται από επιδοτήσεις σε πολλές αγορές, παρά τις συνεχιζόμενες ανησυχίες για την ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης.
Τα περιθώρια EBITDA για την Tesla παρέμειναν ισχυρά το 2010 και θα παραμείνουν σταθερά το 2022, παρά τη στροφή προς οχήματα χαμηλότερης τιμής, π.χ. Μοντέλα 3 και Υ σε σχέση με τα μοντέλα S και X με υψηλότερη τιμή.
Η Tesla συνεχίζει να βελτιώνει την παραγωγή, γίνεται πιο αποτελεσματική και κάνει βήματα προόδου στις προσπάθειες παγκόσμιας επέκτασης.
Στην τελευταία της πρόβλεψη, η S&P ανέμενε ότι η Tesla θα παραδώσει περισσότερες από 900.000 μονάδες το 2021, ελαφρώς πάνω από τις προηγούμενες προβλέψεις μας (περίπου 850.000 μονάδες) με σημαντική αύξηση σε 1,2-1,5 εκατομμύρια μονάδες τους επόμενους 18 μήνες.
Ενώ η αγορά ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) παραμένει ένα κομμάτι των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων στις ΗΠΑ (κάτω από το 3% των συνολικών ελαφρών οχημάτων), το μερίδιο αγοράς της Tesla ήταν σχεδόν πάνω από 65% τους πρώτους εννέα μήνες του 2021.
Το παγκόσμιο μερίδιο αγοράς της στους δώδεκα μήνες που έληξαν στις 30 Ιουνίου 2021 ήταν περίπου 21%, συμπεριλαμβανομένου σχεδόν 15% στην Κίνα.
Η S&P αναμένει περαιτέρω βελτιώσεις στην απόδοση, το κόστος και την τεχνολογία, καθώς η Tesla βασίζεται στα διδάγματα που αντλήθηκαν από το εργοστάσιό της στο Fremont, στην Καλιφόρνια, όπου τα μοντέλα S και X συνεχίζουν να αυξάνονται.
Η εταιρεία ανέφερε πρόοδο στο μεγάλο εργοστάσιο στη Σαγκάη, όπου η παραγωγή συνεχίζει να αυξάνεται.
Η Tesla αναπτύσσει επίσης ικανότητα για το Model Y στο Gigafactory του Βερολίνου στη Γερμανία, μία από τις μεγαλύτερες αγορές της, όπου αναμένει να λάβει την τελική έγκριση άδειας πριν από το τέλος του 2021.
Οι βασικοί κίνδυνοι στο μέλλον περιλαμβάνουν την πρόσβαση στην προμήθεια καθώς η εταιρεία προσπαθεί να αυξήσει τη χωρητικότητα των κυψελών και να ολοκληρώσει την αύξηση της παραγωγής της για να καλύψει τη ζήτηση.
Η επέκταση της ικανότητας σε ορισμένες από τις εγκαταστάσεις της για την κάλυψη της μεγάλης ζήτησης τα επόμενα 2 χρόνια θα εισαγάγει αυξημένο κίνδυνο εκτέλεσης και θα δοκιμάσει περαιτέρω μια ήδη πιεσμένη αλυσίδα εφοδιασμού του κλάδου.
Η εξέλιξη της επιχείρησης της Tesla εξαρτάται από την επίτευξη των στόχων παραγωγής της, την αποτελεσματική χρήση της παραγωγικής της ικανότητας και τη διατήρηση της επιθυμητής ποιότητας εν μέσω επερχόμενων ανταγωνιστικών πιέσεων.
Για να διατηρήσει το πλεονέκτημα της πρώτης κίνησης και την ελκυστικότητα της μάρκας, η Tesla πρέπει να καταφέρει να διατηρήσει την τεχνολογική της ικανότητα ενώ στοχεύει σε πιο προσιτές πωλήσεις προϊόντων.
Με βάση τις τρέχουσες και τις επερχόμενες προδιαγραφές μοντέλων, πιστεύουμε ότι η Tesla έχει ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών στην τεχνολογία μπαταριών και συστημάτων μετάδοσης κίνησης (όπως μετράται από την απόδοση του κινητήρα και την αυτονομία). Λαμβάνοντας υπόψη τον ενθουσιασμό του εμπορικού σήματος και τη θέση του στη Silicon Valley, πιστεύουμε ότι η Tesla έχει προσελκύσει ταλαντούχους μηχανικούς λογισμικού για να προωθήσει την ανάπτυξη της έννοιας της «εφαρμογής οχημάτων».
Από αυτή την άποψη, οι τεχνολογίες αυτόματου πιλότου και πλήρους αυτοοδήγησης (FSD) θα μπορούσαν να γίνουν σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καθώς η Tesla συνεχίζει να σημειώνει πρόοδο αναπτύσσοντας τον υπολογιστή FSD και το λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης που μπορεί να ενημερώνεται εξ αποστάσεως.
Ωστόσο, για να διατηρήσει την πρόσφατη ισχυρή ανάπτυξη, να διατηρήσει το πλεονέκτημα πρώτης κίνησης και να διατηρήσει το μερίδιο αγοράς της, η εταιρεία πρέπει να επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων της και να κάνει τα EV πιο προσιτά σε σχέση με το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων ασφάλισης και υπηρεσιών.
Το χρονοδιάγραμμα για το προγραμματισμένο προσιτό EV για 25.000 δολάρια θα είναι σημαντικός παράγοντας για τις υποθέσεις μας για το μερίδιο αγοράς και για πιθανές βελτιώσεις στο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά του μετά το 2022.
Επιπλέον, η Tesla θα χρειαστεί να αντιμετωπίσει τον αυξανόμενο ανταγωνισμό καθώς οι παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες αναμένεται να λανσάρουν περίπου 40 νέα μοντέλα EV μέχρι το τέλος του 2022. Αυτοί οι πολύ μεγαλύτεροι παίκτες, όπως η Volkswagen και η Toyota, και αυτοί που παραδοσιακά επικεντρώνονται στην πολυτελή κατηγορία, όπως π.χ.
Η BMW και η Daimler, θα μπορούσαν να είναι τρομεροί ανταγωνιστές. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι πολλά από αυτά έχουν την ικανότητα και τις δυνατότητες κάθετης ολοκλήρωσης να γεφυρώσουν το χάσμα κόστους με την πάροδο του χρόνου και επίσης να αξιοποιήσουν την υπάρχουσα πελατειακή βάση και τη δύναμη της επωνυμίας τους για να αποκτήσουν ισχύ στην τιμολόγηση.
Η Tesla θα πρέπει να διαχειρίζεται τις κεφαλαιουχικές δαπάνες που σχετίζονται με την επέκταση με σύνεση για να επιτρέψει τη σταθερή θετική FOCF και να προστατεύσει την ισχυρή ρευστότητά της.
Οι πωλήσεις μετοχών καθ' όλη τη διάρκεια του 2020 αύξησαν τη ρευστότητα της Tesla και περιόρισαν σημαντικά τον χρηματοοικονομικό κίνδυνο της εταιρείας.
Ο πρώιμος διακανονισμός της εταιρείας ύψους 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων (με λήξη το 2025) στο τρίτο τρίμηνο ήταν άλλο ένα πιστωτικό θετικό.
Αναμένουμε ότι τα μετρητά στον ισολογισμό θα ξεπεράσουν τα 15 δισεκατομμύρια δολάρια στο τέλος του 2021.
Ως αποτέλεσμα, το καθαρό χρέος της Tesla συνεχίζει να είναι μηδενικό.
Με περισσότερα μετρητά στον ισολογισμό της από το συνολικό χρέος, η εταιρεία φαίνεται εύκολα σε θέση να χρηματοδοτήσει την παγκόσμια επέκτασή της.
Εξακολουθούμε να προσαρμόζουμε τον κίνδυνο για να ενσωματώσουμε σημαντικές μελλοντικές αβεβαιότητες, συμπεριλαμβανομένου ενός χαμηλότερου από το αναμενόμενο ποσοστό υιοθέτησης EV και του επερχόμενου σκληρού ανταγωνισμού με έναν αριθμό πολύ ικανών παγκόσμιων κατασκευαστών αυτοκινήτων.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης