Τελευταία Νέα
Ασφαλιστικά Νέα

Όταν οι ασφαλιστικές επικοινωνούν τη χρησιμότητα της ασφάλισης με λάθος τρόπο

Όταν οι ασφαλιστικές επικοινωνούν τη χρησιμότητα της ασφάλισης με λάθος τρόπο
Οι ασφαλιστικές, το κράτος και οι άλλοι
Σχετικά Άρθρα

Δεν έχει για την ώρα το κράτος με το μέρος της στην πράξη, όχι στα λόγια η ασφαλιστική αγορά, ζητά να αυξήσει τα μερίδια της, ωστόσο συνεχίζει να επικοινωνεί την χρησιμότητα της ασφάλισης με αμφιλεγόμενο τρόπο.
Η ιδιωτική ασφάλιση θα συμμετείχε με πολύ υψηλότερο ποσοστό στο ΑΕΠ της χώρας αν το κράτος είχε δώσει κίνητρα φορολογικά και είχε μεταρρυθμίσει το ασφαλιστικό.

Η ανακύκλωση

Κίνητρα ακούγονται ότι θα δοθούν χρόνια…
Η παρούσα κυβέρνηση είχε πριν αναλάβει την «έδρα» αναγνωρίζει την σπουδαιότητα τους, τα λόγια έμειναν στις καλένδες.
Η ασφαλιστική μεταρρύθμιση έχει βαλτώσει.
Τα συνέδρια ωστόσο για τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν στο ασφαλιστικό τελευταία και πάλι έγιναν της μόδας.
Αύριο επανέρχεται στο προσκήνιο το μέγα θέμα του δημογραφικού με το μεγάλο συνέδριο που διοργανώνει ο Economist.
Τι καινούργιο έχουμε να ακούσουμε από το κράτος για αυτό; Μόνο αναγνώριση της ανάγκης και διαβεβαίωση ότι θα γίνουν βήματα.

Οι χαμένες ευκαιρίες

Από πλευράς μεταρρυθμίσεων, επίσης η αγορά της ιδιωτικής ασφάλισης είναι χαμένη, δεν θα δει εύκολα από αυτό να ανεβαίνουν τα ποσοστά της.
Σίγουρα θα δει κάποια άνοδο στις αστικές επαγγελματικές ευθύνες που πυροδότησε ο καραντίνα και ο κορωνοϊός, και στην υγεία.
Είδε και στα unit linked των οποίων ωστόσο η άνοδος αντικατοπτρίζει την μεγάλη αύξηση των ποσοστών αποταμίευσης τα τελευταία δύο χρόνια αλλά και το κακό οικονομικό κλίμα που προκάλεσε ανασφάλεια σε ιδιώτες και επιχειρήσεις.

Η ανάπτυξη δεν έρχεται από πυροτεχνήματα

Οι προοπτικές της ιδιωτικής ασφάλισης αυτήν την στιγμή δεν έρχονται από τις μεταρρυθμίσεις που ανέμενε ότι θα γίνουν όταν η ΝΔ πήρε τις εκλογές.
Οι προοπτικές έρχονται ανάγκες των επιχειρήσεων και των νοικοκυριών.
Είναι λοιπόν ακαταλαβίστικο πώς αυτή η αγορά συνεχίζει να δαπανά διαφημιστικά κονδύλια –όχι χαμηλού προϋπολογισμού για να κάνει διαφημιστικά σποτ που οι πελάτες – στόχος δεν θα δουν ή δεν θα κατανοήσουν τι είναι.
Οι διαφημίσεις –πυροτεχνήματα που χρησιμοποιεί η ασφαλιστική αγορά είναι θεαματικές για λίγους και πολύ μικρής διάρκειας.
Έρχονται σε αντίθεση με τα όσα πρεσβεύει –κατανόηση αναγκών –ενίσχυση ασφαλιστικής συνείδησης, αξιοπιστία, ανανεώσεις διατηρισιμότητα συμβολαίων.

Ελενα Ερμείδου
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης