Τελευταία Νέα
Ασφαλιστικά Νέα

Στις 3/12 κρίνεται από το Συμβούλιο της Επικρατείας η συμμετοχή ιδιωτών στον ΕΦΚΑ

Στις 3/12 κρίνεται από το Συμβούλιο της Επικρατείας η συμμετοχή ιδιωτών στον ΕΦΚΑ

Αναβαθμίζεται η εξυπηρέτηση με το 1555 σε ΕΦΚΑ-ΟΑΕΔ-ΟΠΕΚΑ

Σχετικά Άρθρα
Νέο βραχνά στον ΕΦΚΑ αναμένεται να δημιουργήσει εφόσον γίνει αποδεχτή –εκδικάζεται στις 3 Δεκεμβρίου- από το ΣτΕ η προσφυγή των συνδικάτων στον Οργανισμό, για ζήτημα αντισυνταγματικότητας των ιδιωτών στην έκδοση συντάξεων.
Την ίδια στιγμή που η πολιτική ηγεσία προχώρησε στην αναβάθμιση της τηλε-εξυπηρέτησης σε όλες τις βαθμίδες με τον αριθμό 1555.

Συγκεκριμένα, οι συνδικαλιστές έχουν καταθέσει αίτηση ακυρώσεως στο ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο της χώρας κι αφορά ακριβώς το ζήτημα της αντισυνταγματικότητας ως προς την εμπλοκή των ιδιωτών στην έκδοση των συντάξεων.

Οι αριθμοί

Αλλάζουν όλα στην εξυπηρέτηση των πολιτών από το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, τον ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ». Αυτό σημείωσε σήμερα ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστής Χατζηδάκης, παρουσιάζοντας τον τρόπο λειτουργίας του Ενιαίου Αριθμού Εξυπηρέτησης 1555.
Στις 100 ημέρες που έχει λειτουργήσει πιλοτικά το 1555 μέχρι τώρα, έχουν γίνει περίπου 400.000 κλήσεις και έχει εξυπηρετηθεί το 96%.
Το χάος ξεκινά να δίνει τη θέση του στην οργάνωση, στο σύστημα και στην μέθοδο με τελικό ωφε Κατά την παρουσίαση των μέχρι τώρα πεπραγμένων του 1555, τονίστηκε ότι:

  • Από τον Ιούλιο που ξεκίνησε η δοκιμαστική λειτουργία του αριθμού, έχει απαντήσει σε περίπου 400.000 κλήσεις.
  • Το ποσοστό απαντημένων κλήσεων αγγίζει το 99%. Από αυτές, το 84,4% απαντήθηκε σε πρώτο επίπεδο, δηλαδή από τους ίδιους τους τηλεφωνητές.
  • Το 12,8% απαντήθηκε σε δεύτερο επίπεδο από τις ομάδες υποστήριξης του κάθε φορέα και το υπόλοιπο 2,8% των ερωτημάτων εκκρεμεί για να απαντηθεί από τις υπηρεσίες.
  • Στο νέο μηχανισμό συνεργάζονται καθημερινά 990 υπάλληλοι, εκ των οποίων 320 είναι υπάλληλοι των εταιριών και οι υπόλοιποι προέρχονται από το Υπουργείο και τους Οργανισμούς.

Τα επόμενα βήματα

Σύντομα θα τεθεί σε λειτουργία ειδική εφαρμογή για κινητά για το 1555 όπως και η δυνατότητα chat μέσα από την ιστοσελίδα του.
Διευρύνεται συνεχώς ο αριθμός των ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
Ενδεικτικά ΕΦΚΑ και ΟΑΕΔ έχουν περί τις 50 ηλεκτρονικές υπηρεσίες ο καθένας.
Και για τους δυο φορείς αυτό σημαίνει 4,5 εκατομμύρια λιγότερες επισκέψεις στα υποκαταστήματα κάθε μήνα.
Ενισχύεται η συνεργασία με τα ΚΕΠ με την προσθήκη νέων υπηρεσιών του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ. Πάνω από 250.000 πολίτες επισκέφθηκαν τα ΚΕΠ για συναλλαγές με τους τρεις αυτούς φορείς τους τελευταίους μήνες
Αναβαθμίζονται οι ιστοσελίδες του Υπουργείου και των υπολοίπων φορέων.
Υλοποιήθηκε η υπηρεσία myOAEDlive και myEFKAlive που σύντομα θα επεκταθεί και στον ΟΠΕΚΑ.
Θεσπίστηκαν τα ηλεκτρονικά ραντεβού στον ΕΦΚΑ με 850.000 πολίτες να έχουν ήδη αξιοποιήσει το μέτρο.
Προχωρά η αναβάθμιση του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης που θα διευκολύνει την εργασία χιλιάδων επαγγελματιών, ασφαλισμένων αλλά και των υπαλλήλων.
Άμεσος στρατηγικός μας στόχος είναι σε φορείς όπως ο ΕΦΚΑ σημαντικές υπηρεσίες που παρέχονται και με φυσικό και με ψηφιακό τρόπο να παρέχονται μόνο ψηφιακά.

Αντώνη Βασιλόπουλος
antonpaper@yahoo.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης