Τελευταία Νέα
Ασφαλιστικά Νέα

Κλειστές οι πόρτες των ασφαλιστικών για τις μεγάλες εμπορικές και βιομηχανικές ασφαλίσεις

Κλειστές οι πόρτες των ασφαλιστικών για τις μεγάλες εμπορικές και βιομηχανικές ασφαλίσεις
Oμίχλη στο τοπίο ρίχνουν οι αυξανόμενες κυρώσεις αμφιβόλου αποτελέσματος ανεβάζοντας ωστόσο τα κόστη των επιχειρήσεων στην Ευρώπη
Σχετικά Άρθρα

Την χειρότερη φάση στην ιστορία της διανύουν οι εμπορικές και βιομηχανικές ασφαλίσεις μεγάλων κινδύνων. Από τα δύο ζάρια, το ένα ζάρι βρίσκεται στα χέρια της Δύσης και του Πούτιν το άλλο στα χέρια της Κίνας και στο πόλεμο που έχει ανοίξει με την πανδημία. Η κυβέρνηση αδιαφορεί για την ομαλή συνέχεια των εμπορικών και βιομηχανικών μονάδων μία και δεν έχει θεσμοθετήσει υποχρεωτικότητα ασφάλισης παρέχοντας φορολογικά οφέλη εν όσω οι επιχειρήσεις έχουν πέσει στην παγίδα του πολέμου που έστησε η Δύση με την Ανατολή.
Οι πόρτες των επιχειρήσεων, η μία μετά την άλλη κλειδώνουν απέναντι στις βιομηχανικές και εμπορικές ασφαλίσεις μεγάλων κινδύνων καθώς ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές είναι απρόθυμες να ασφαλίσουν μέρη του κινδύνου όσο το μέτωπο του κορωνοϊόύ παραμένει ανοικτό και τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα καθημερινά επιδεινώνονται. Από την άλλη οι επιχειρήσεις δηλώνουν αδυναμία στο να καταβάλλουν υψηλά ασφάλιστρα για να ασφαλίσουν τον κίνδυνο όταν το κόστος λειτουργίας τους έχει ξεπεράσει κάθε όριο στην Ελλάδα.

Εξάρες στα ζάρια

Κάπου το 20% του ποντοπόρων πλοίων που μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια έχουν ρίξει άγκυρα στα ανοιχτά αναμένοντας να πάρουν σήμα από τους πύργους ελέγχου για να ελλιμενιστούν. Λίγα μίλια έξω από το λιμάνι της Σαγκάης πάνω από 400 πλοία τηρούν στάση αναμονής για να μπουν και να φορτώσουν. Οι φορτοεκφορτώσεις και στην Ευρώπη γίνονται με μεγάλες καθυστερήσεις, προξενώντας ανωμαλίες στην εφοδιαστική αλυσίδα, γεγονός που οδηγεί είτε στην αποστροφή κινδύνων από τις ασφαλιστικές οδηγώντας τα ασφάλιστρα στα ύψη. Τα πλοία που βρίσκονται στο Αμβούργο, την Αμβέρσα και το Ρότερνταμ συναντούν πρωτόγνωρες καθυστερήσεις.
Ο όγκος των εμπορευμάτων δεν ισούται με τh διαθέσιμη χωρητικότητα έτσι το κόστος μετακίνησης αυτόματα αυξάνεται ενώ το κόστος στα ασφάλιστρα των πλοίων μπορεί να φτάσει και να ξεπεράσει ακόμα και το 5% της αξίας του πλοίου, όταν πριν την έναρξη του πολέμου το κόστος υπολογίζεται να έφτανε γύρω στο 0,25%. Την ίδια στιγμή η αύξηση στο κόστος ανεφοδιασμού των καυσίμων ξεπερνά το 70%.

Η Δύση με τις κυρώσεις ωθεί τις επιχειρήσεις στην καταστροφή

Ομίχλη στο τοπίο ρίχνουν οι αυξανόμενες κυρώσεις αμφιβόλου αποτελέσματος ανεβάζοντας ωστόσο τα κόστη των επιχειρήσεων στην Ευρώπη και τον κίνδυνο παραμονής τους στο επιχειρείν.
Υπό το πρίσμα αυτό οι μεγάλες βιομηχανικές και εμπορικές μονάδες είτε ακυρώνουν συμβόλαια κινδύνων είτε μειώνουν τις καλύψεις αφήνοντας τις ασφαλιστικές να ψάχνουν για άλλες δουλειές και τον κίνδυνο να βρίσκεται πάνω από το κεφάλι τους, ρισκάροντας την παραμονή τους στο επιχειρείν.

Ελενα Ερμείδου

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης