Τελευταία Νέα
Δελτία Τύπου

Sitel: Εγκαινιάστηκε το Κέντρο Υπηρεσιών στην Αθήνα

tags :
Sitel: Εγκαινιάστηκε το Κέντρο Υπηρεσιών στην Αθήνα
Το ολοκληρωμένο, πολύγλωσσο MAXhub της Αθήνας βάζει την Ελλάδα στο κέντρο της δραστηριότητάς του ομίλου Sitel στην Ευρώπη

Το MAXhub της Sitel στην Αθήνα, το πρώτο Κέντρο Υπηρεσιών της εταιρείας στην Ελλάδα, εγκαινιάστηκε επίσημα παρουσία στελεχών του ομίλου Sitel, συνεργατών και επισήμων, μεταξύ των οποίων ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. 'Αδωνις Γεωργιάδης.
Το ολοκληρωμένο, πολύγλωσσο MAXhub της Αθήνας βάζει την Ελλάδα στο κέντρο της δραστηριότητάς του ομίλου Sitel στην Ευρώπη ως ενός από τους μεγαλύτερους παρόχους προϊόντων και λύσεων εμπειρίας πελατών (Customer Experience) στον κόσμο, με 160.000 εργαζόμενους, που εδώ και 40 χρόνια υποστηρίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως σε περισσότερες από 50 γλώσσες.
Στο κτίριο Capitol, στη γωνία της 3ης Σεπτεμβρίου με την Ιουλιανού, το MAXhub της Sitel ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Ιούνιο του 2021 με 30 υπαλλήλους, έως σήμερα έχει αύξησει το προσωπικό του στους 700 εργαζομένους και στόχος είναι έως το τέλος του 2023 να φτάσει τα 1.500 άτομα προσωπικό, συνεισφέροντας σημαντικά στην ελληνική οικονομία και την απασχόληση. Η συνολική επένδυση του ομίλου Sitel στην Ελλάδα εκτιμάται στα 6 εκατ. ευρώ.
Ο Olivier Camino, συνιδρυτής και COO του ομίλου Sitel, η Benedita Miranda, γενική διευθύντρια της Sitel για Ελλάδα, Πορτογαλία, Ισπανία και Ιταλία, και ο Γιώργος Καβακλιλής, διευθυντής του MAXhub στην Ελλάδα, έκοψαν την κορδέλα των εγκαινίων και ακολούθησε ξενάγηση των καλεσμένων στις εγκαταστάσεις του MAXhub, μετά την οποία απόλαυσαν ένα κοκτέιλ πάρτι όπου τα στελέχη της Sitel μοιράστηκαν μαζί τους το όραμα της εταιρείας για αυτή την μεγάλη επένδυση.
«To MAXhub της Αθήνας άνοιξε μέσα στην πανδημία και αυτό μας δυσκόλεψε αρκετά, ωστόσο η ομάδα μας στην Ελλάδα έκανε καταπληκτική δουλειά και μετέτρεψε το όραμά μας σε πραγματικότητα», είπε ο Olivier Camino και πρόσθεσε: «Για την Sitel τo MAXhub της Αθήνας είναι ένα πολύ ισχυρό ατού, καθώς γνωρίζουμε ότι καλούμαστε κάθε μέρα όλο και περισσότερο να ανταποκρινόμαστε στις παγκόσμιες ανάγκες των πελατών μας μέσω ενός κέντρου εξυπηρέτησης όπου καλύπτουμε όλες τις διαφορετικές γλώσσες. Και αυτό ακριβώς κάνουμε εδώ στην Αθήνα».
«Η στρατηγική απόφαση της Sitel να εισέλθει στην ελληνική αγορά είναι θεμελιώδης για τον όμιλο καθώς ενισχύει την παρουσία μας και εγγυάται την κλιμάκωση της υποστήριξης σε πολλαπλές γλώσσες κατά 50%», λέει η Benedita Miranda. «Από αυτήν την εγκατάσταση υποστηρίζουμε 24 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων των Αγγλικών, Ελληνικών, Γερμανικών, Δανικών, Νορβηγικών και άλλων γλωσσών», πρόσθεσε.
Όπως εξήγησε «υλοποιήσαμε το, ήδη επιτυχημένο, πολύγλωσσο επιχειρηματικό μοντέλο της Sitel στην Ελλάδα με το νέο concept του MAXHub. Τα MaxHubs είναι οι "ναυαρχίδες" των γραφείων μας, που όχι μόνο αντικατοπτρίζουν το γεγονός ότι η εταιρεία μεταμορφώνεται και προσαρμόζεται με καινοτόμο τρόπο στο νέο υβριδικό μοντέλο εργασίας αλλά εγγυώνται και την ευημερία των εργαζομένων μας. Σε αυτά τα κέντρα οι εργαζόμενοι μπορούν να μαθαίνουν, να συνδέονται, να μοιράζονται και να έχουν νέες εμπειρίες, χάρη σε ένα σύνολο υπηρεσιών και εγκαταστάσεων που έχουν στη διάθεσή τους (όπως γυμναστήριο, φύλαξη βρεφών κ.λπ.). Αυτά τα κέντρα ενδυνάμωσης, των οποίων το όνομα προέρχεται από το «My Associate Experience» (MAX), εκτός από το ότι παρέχουν στους πελάτες υπηρεσίες Εμπειρίας Πελατών με βελτιστοποιημένο τρόπο, επιτρέπουν επίσης στη Sitel να είναι μια ακόμη πιο ανθρωποκεντρική εταιρεία, συμβάλλοντας στην ευζωία τους».
Σε ό,τι αφορά τη στρατηγική επέκτασης της εταιρείας, της οποίας ηγείται η Benedita Miranda, η γενική διευθύντρια τονίζει ότι «στόχος είναι να συνεχίσω να συμβάλλω στην ανάπτυξη της εταιρείας και να δημιουργώ συνθήκες αριστείας στις αγορές για τις οποίες είμαι υπεύθυνη. Ως εκ τούτου, η επένδυση της Sitel στην Ελλάδα είναι πολύ συμφέρουσα και για τα δύο μέρη, καθώς εκτός από την παροχή ενός πολύγλωσσου Hub για τους πελάτες της εταιρείας -ειδικά στη γερμανική και τη σκανδιναβική αγορά - συμβάλλει επίσης σημαντικά στην τοπική οικονομία και απασχόληση».
Από το MAXhub της Αθήνας η Sitel εξυπηρετεί αυτή τη στιγμή τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ολλανδία, Σουηδία, Δανία, Φινλανδία, Ισπανία, Ελλάδα και πολλές άλλες, καλύπτοντας ένα ευρύτατο χαρτοφυλάκιο πελατών στους κλάδους του τουρισμού, του fintech, του λιανικού εμπορίου, του αυτοκινήτου, της ιατρικής κ.ά.
«Αυτό το MAXhub αντιπροσωπεύει τη σταθερή δέσμευσή μας στην εμπειρία των εργαζομένων, δημιουργώντας ένα μέρος όπου οι άνθρωποί μας, οι οικογένειές τους και η κοινότητα μας θα έχουν πρόσβαση στα εργαλεία και τους πόρους που απαιτούνται για να παραμείνουν συνδεδεμένοι, επιτυγχάνοντας παράλληλα τους στόχους ανάπτυξης της επιχείρησης», δήλωσε ο Γιώργος Καβακλιλής, διευθυντής του MAXHub της Sitel στην Ελλάδα.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης