Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει η Tagesspiegel, το διοικητικό συμβούλιο της VW θα αποφασίσει την αντικατάστασή του από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Porsche, Matthias Mueller
Προς παραίτηση οδεύει ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen, Martin Winterkorn.
Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει η Tagesspiegel, το διοικητικό συμβούλιο της VW θα αποφασίσει την αντικατάστασή του από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Porsche, Matthias Mueller.
Εκπρόσωπος της εταιρείας πάντως διέψευσε τις πληροφορίες, χαρατκηρίζοντάς τις φήμες γελοίες.
Νωρίτερα, η Deutsche Welle μετέδιδε ότι η κυβέρνηση της Angela Merkel ζητά διαφάνεια που ίσως κοστίσει σε ορισμένους τη θέση τους.
Όπως μεταδίδει το γερμανικό πρακτορείο, αυτές τις μέρες στα διευθυντικά γραφεία της VW στο Βόλφσμπουργκ επικρατεί εμπόλεμο κλίμα.
Η μία σύσκεψη διαδέχεται την άλλη στην προσπάθεια των ιθυνόντων μιας από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου να αντιληφθούν πως διέφυγε ένα τέτοιο σκάνδαλο παραποίησης των τιμών ρύπων σε δοκιμαστικά τεστ σε πετρελαιοκίνητα της εταιρείας που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ.
Ή μήπως ήταν εν γνώσει της διοίκησης; Κι αν ναι, γιατί δεν παρενέβη εγκαίρως;
Σύμφωνα με τη Süddeutsche Zeitung του Μονάχου, η αμερικανική Υπηρεσία Περιβάλλοντος ΕΡΑ, που έδωσε την περασμένη Παρασκευή στη δημοσιότητα τη σχετική έκθεση για παραποίηση των πραγματικών τιμών καυσαερίων, επισημαίνει ότι η VW γνώριζε ήδη από το Μάιο του 2014 για τις παράνομες μεθόδους.
Είχαν αποκαλυφθεί τότε έπειτα από έρευνες που έκανε το Πανεπιστήμιο West Virginia.
Απόρροια αυτού ήταν η VW να ανακαλέσει πετρελαιοκίνητα μοντέλα για τεχνικό έλεγχο.
Ακολούθησε και νέα έρευνα της ΕΡΑ, η οποία απέδειξε ότι το πρόβλημα με τις παραποιήσεις δεν είχε εξαλειφθεί.
Ως εκ τούτου παρατηρητές θεωρούν αυταπόδεικτο ότι ο επικεφαλής της VW Μάρτιν Βίντερκορν γνώριζε ήδη από τότε για τις χειραγωγήσεις στις τιμές των καυσαερίων.
Συνεπώς ήταν αναμενόμενο η αμερικανική Υπηρεσία να επανέλθει, αυτή τη φορά δημόσια.
Στη VW ο Βίντερκορν έχει τη φήμη ενός ανώτατου στελέχους που ενδιαφέρεται να μαθαίνει και για τεχνικά ζητήματα στη λεπτομέρειά τους. Εάν όντως γνώριζε και σε τι βαθμό, δεν υπάρχει καμιά επίσημη πληροφόρηση από την ίδια την αυτοκινητοβιομηχανία.
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδίδει η Tagesspiegel, το διοικητικό συμβούλιο της VW θα αποφασίσει την αντικατάστασή του από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Porsche, Matthias Mueller.
Εκπρόσωπος της εταιρείας πάντως διέψευσε τις πληροφορίες, χαρατκηρίζοντάς τις φήμες γελοίες.
Νωρίτερα, η Deutsche Welle μετέδιδε ότι η κυβέρνηση της Angela Merkel ζητά διαφάνεια που ίσως κοστίσει σε ορισμένους τη θέση τους.
Όπως μεταδίδει το γερμανικό πρακτορείο, αυτές τις μέρες στα διευθυντικά γραφεία της VW στο Βόλφσμπουργκ επικρατεί εμπόλεμο κλίμα.
Η μία σύσκεψη διαδέχεται την άλλη στην προσπάθεια των ιθυνόντων μιας από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου να αντιληφθούν πως διέφυγε ένα τέτοιο σκάνδαλο παραποίησης των τιμών ρύπων σε δοκιμαστικά τεστ σε πετρελαιοκίνητα της εταιρείας που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ.
Ή μήπως ήταν εν γνώσει της διοίκησης; Κι αν ναι, γιατί δεν παρενέβη εγκαίρως;
Σύμφωνα με τη Süddeutsche Zeitung του Μονάχου, η αμερικανική Υπηρεσία Περιβάλλοντος ΕΡΑ, που έδωσε την περασμένη Παρασκευή στη δημοσιότητα τη σχετική έκθεση για παραποίηση των πραγματικών τιμών καυσαερίων, επισημαίνει ότι η VW γνώριζε ήδη από το Μάιο του 2014 για τις παράνομες μεθόδους.
Είχαν αποκαλυφθεί τότε έπειτα από έρευνες που έκανε το Πανεπιστήμιο West Virginia.
Απόρροια αυτού ήταν η VW να ανακαλέσει πετρελαιοκίνητα μοντέλα για τεχνικό έλεγχο.
Ακολούθησε και νέα έρευνα της ΕΡΑ, η οποία απέδειξε ότι το πρόβλημα με τις παραποιήσεις δεν είχε εξαλειφθεί.
Ως εκ τούτου παρατηρητές θεωρούν αυταπόδεικτο ότι ο επικεφαλής της VW Μάρτιν Βίντερκορν γνώριζε ήδη από τότε για τις χειραγωγήσεις στις τιμές των καυσαερίων.
Συνεπώς ήταν αναμενόμενο η αμερικανική Υπηρεσία να επανέλθει, αυτή τη φορά δημόσια.
Στη VW ο Βίντερκορν έχει τη φήμη ενός ανώτατου στελέχους που ενδιαφέρεται να μαθαίνει και για τεχνικά ζητήματα στη λεπτομέρειά τους. Εάν όντως γνώριζε και σε τι βαθμό, δεν υπάρχει καμιά επίσημη πληροφόρηση από την ίδια την αυτοκινητοβιομηχανία.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών