Αλλά το ερώτημα είναι για πόσο ακόμα, αφού τα κέρδη της αναμένεται να μειωθούν κατά 30% την επόμενη τετραετία
Να που η Volkswagen κερδίζει σε κάτι, υποστηρίζει το CNN Money, που αναφέρεται στις ποδοσφαιρικές ομάδες, οι οποίες έχουν χορηγό τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.
Η Volkswagen που έχει να πληρώσει δισεκατομμύρια για ανακλήσεις οχημάτων και πρόστιμα και θα πρέπει να εξοικονομήσει κεφάλαια για αυτόν τον σκοπό, ισχυρίζεται ότι παρόλα αυτά θα τιμήσει τα συμβόλαιά της.
Και δεν είναι ένα και δύο, καθώς είναι ένας από τους μεγαλύτερους υποστηρικτές του γερμανικού ποδοσφαίρου με εμπορικά συμφέροντα σε 17 από τις 36 ομάδες, είτε ως ιδιοκτήτρια εταιρία, είτε ως χορηγός.
Συγκεκριμένα, της ανήκει η κυπελλούχος Γερμανίας Βόλφσμπουργκ, στην οποία βάζει 85 εκ. ευρώ τον χρόνο, ενώ έχει μερίδιο και στην πρωταθλήτρια Μπάγερν μέσω της Audi.
Επίσης, η Volkswagen δίνει 3,5 εκ. ευρώ τον χρόνο ως χορηγία στο κύπελλο Γερμανίας.
Η Βόλφσμπουργκ ιδρύθηκε το 1945 ως διάδοχος του κλαμπ της Volkswagen και είναι συνυφασμένη με την εταιρία και την ταυτότητά της.
Ο Τom Makham, επικεφαλής της στρατηγικής επιχειρηματικής ανάπτυξης στη Sports Interactive θεωρεί ότι τα δεινά της Volkswagen δεν θα επηρεάσουν τη Βόλφσμπουργκ, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.
Η γερμανική ομάδα έβαλε πρόσφατα στα ταμεία της 100 εκ. δολάρια από τις πωλήσεις του Kevin De Bruyne στη Μάντσεστερ Σίτυ και του Ivan Perisic στη Μίλαν.
Μακροπρόθεσμα, όμως, η Βόλφσμπουργκ και άλλες ομάδες μπορεί να έχουν κάποιες συνέπειες και να οδηγηθούν σε περικοπές.
Με το brand name της να έχει υποστεί μεγάλη ζημιά η Volkswagen είναι απρόθυμη θα θυσιάσει τη διαφήμιση που είναι για την εταιρία να επιχορηγεί ομάδες σαν τη Βόλφσμπουργκ.
Αλλά ο Simon Chadwik καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Coventry υποστηρίζει ότι η αφοσίωση της εταιρίας στα αθλητικά δρώμενα θα είναι «διαφορετική σε μερικά χρόνια» και προσθέτει πως «η οικονομική ύφεση έδειξε ότι οι χορηγίες θα είναι οι πρώτες που θα πληγούν».
Ο μάνατζερ της Βόλφσμπουργκ και πρώην ποδοσφαιριστής της εθνικής Γερμανίας Claus Allofs εξέφρασε την πεποίθηση ότι το σκάνδαλο δεν θα επηρεάσει τη στήριξη της εταιρίας στην ομάδα.
Όμως, η Volkswagen έχει ένα βουνό να ανέβει και ειδικοί εκτιμούν ότι τα κέρδη της θα πέσουν κατά 30% τα επόμενα τέσσερα χρόνια, διότι θα χάσει έσοδα και θα έχει υψηλότερα κόστη.
Η Volkswagen έχει ήδη δαπανήσει 6,5 δισ. ευρώ εξαιτίας του σκανδάλου και η Credit Suisse εκτιμά ότι το συνολικό κόστος μπορεί να αγγίξει τα 87 δισ. δολάρια στη χειρότερη περίπτωση.
www.bankingnews.gr
Η Volkswagen που έχει να πληρώσει δισεκατομμύρια για ανακλήσεις οχημάτων και πρόστιμα και θα πρέπει να εξοικονομήσει κεφάλαια για αυτόν τον σκοπό, ισχυρίζεται ότι παρόλα αυτά θα τιμήσει τα συμβόλαιά της.
Και δεν είναι ένα και δύο, καθώς είναι ένας από τους μεγαλύτερους υποστηρικτές του γερμανικού ποδοσφαίρου με εμπορικά συμφέροντα σε 17 από τις 36 ομάδες, είτε ως ιδιοκτήτρια εταιρία, είτε ως χορηγός.
Συγκεκριμένα, της ανήκει η κυπελλούχος Γερμανίας Βόλφσμπουργκ, στην οποία βάζει 85 εκ. ευρώ τον χρόνο, ενώ έχει μερίδιο και στην πρωταθλήτρια Μπάγερν μέσω της Audi.
Επίσης, η Volkswagen δίνει 3,5 εκ. ευρώ τον χρόνο ως χορηγία στο κύπελλο Γερμανίας.
Η Βόλφσμπουργκ ιδρύθηκε το 1945 ως διάδοχος του κλαμπ της Volkswagen και είναι συνυφασμένη με την εταιρία και την ταυτότητά της.
Ο Τom Makham, επικεφαλής της στρατηγικής επιχειρηματικής ανάπτυξης στη Sports Interactive θεωρεί ότι τα δεινά της Volkswagen δεν θα επηρεάσουν τη Βόλφσμπουργκ, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.
Η γερμανική ομάδα έβαλε πρόσφατα στα ταμεία της 100 εκ. δολάρια από τις πωλήσεις του Kevin De Bruyne στη Μάντσεστερ Σίτυ και του Ivan Perisic στη Μίλαν.
Μακροπρόθεσμα, όμως, η Βόλφσμπουργκ και άλλες ομάδες μπορεί να έχουν κάποιες συνέπειες και να οδηγηθούν σε περικοπές.
Με το brand name της να έχει υποστεί μεγάλη ζημιά η Volkswagen είναι απρόθυμη θα θυσιάσει τη διαφήμιση που είναι για την εταιρία να επιχορηγεί ομάδες σαν τη Βόλφσμπουργκ.
Αλλά ο Simon Chadwik καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Coventry υποστηρίζει ότι η αφοσίωση της εταιρίας στα αθλητικά δρώμενα θα είναι «διαφορετική σε μερικά χρόνια» και προσθέτει πως «η οικονομική ύφεση έδειξε ότι οι χορηγίες θα είναι οι πρώτες που θα πληγούν».
Ο μάνατζερ της Βόλφσμπουργκ και πρώην ποδοσφαιριστής της εθνικής Γερμανίας Claus Allofs εξέφρασε την πεποίθηση ότι το σκάνδαλο δεν θα επηρεάσει τη στήριξη της εταιρίας στην ομάδα.
Όμως, η Volkswagen έχει ένα βουνό να ανέβει και ειδικοί εκτιμούν ότι τα κέρδη της θα πέσουν κατά 30% τα επόμενα τέσσερα χρόνια, διότι θα χάσει έσοδα και θα έχει υψηλότερα κόστη.
Η Volkswagen έχει ήδη δαπανήσει 6,5 δισ. ευρώ εξαιτίας του σκανδάλου και η Credit Suisse εκτιμά ότι το συνολικό κόστος μπορεί να αγγίξει τα 87 δισ. δολάρια στη χειρότερη περίπτωση.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών