Η κεντρική μονάδα παραγωγής της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Βόλφκσμπουργκ διακόπτει την παραγωγή
Την παραγωγή σε έξι μονάδες της σταμάτησε η Volkswagen όπως ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο οποίος ωστόσο διευκρίνισε ότι εντός της ημέρας θα ξαναρχίσουν οι διαπραγματεύσεις με τους προμηθευτές.
Η εταιρεία βρίσκεται σε δικαστική διαμάχη με δύο προμηθευτές από τη Σαξονία, την ES Automobilguss και την Car Trim, που παράγουν για την Volkswagen εξαρτήματα μετάδοσης κίνησης και επενδύσεις καθισμάτων.
Η αυτοκινητοβιομηχανία προσέφυγε στη δικαιοσύνη ζητώντας ασφαλιστικά μέτρα με σκοπό τη συνέχιση της παραγωγής, μιας και η παρούσα κατάσταση ζημιώνει την εταιρεία οικονομικά και ταυτόχρονα πλήττει το κύρος της, το οποίο έχει ήδη πληγεί στο πρόσφατα παρελθόν με το σκάνδαλο παραποίησης των τιμών ρύπων, το λεγόμενο Dieselgate.
Στον αντίποδα, οι εν λόγω προμηθεύτριες εταιρείες κατηγορούν την αυτοκινητοβιομηχανία ότι επικαλέστηκε μαζικά ελαττώματα στα προϊόντα τους για να πετύχει χαμηλότερες τιμές.
Το χειρότερο σενάριο
Επισημαίνεται ότι έως και το Σάββατο (27/8/2016) η κεντρική μονάδα παραγωγής της εταιρείας στο Βόλφκσμπουργκ διακόπτει αναγκαστικά την παραγωγή, ενώ η απουσία των εξαρτημάτων σημαίνει ότι περίπου 20.000 εργαζόμενοι βρίσκονται αντιμέτωποι με μειωμένο ωράριο.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτή της UBS, η παύση της παραγωγής στο εργοστάσιο στο Βόλφσμπουργκ θα μπορούσε να κοστίσει στη Volkswagen έως και 100 εκατ. δολάρια την εβδομάδα.
Η απειλή αυτή για τα κέρδη της εταιρείας έρχεται σε μια φάση που η Volkswagen προσπαθεί να δώσει ώθηση στην κερδοφορία της μέσω της περικοπής των ετήσιων δαπανών κατά 1 δισ. ευρώ.
Στις 20/8/2016 το bankingnews.gr μετέδιδε:
Η Volkswagen διακόπτει την παραγωγή του Golf - H νομική διαμάχη με δυο προμηθευτές
Για την Volkswagen η διακοπή της παραγωγής του Golf, του πιο δημοφιλούς μοντέλου της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι το χειρότερο δυνατό σενάριο.
Από σήμερα (20/8/2016) και μέχρι το ερχόμενο Σάββατο η κεντρική μονάδα παραγωγής της εταιρίας στο Βόλφκσμπουργκ διακόπτει, αναγκαστικά, την παραγωγή.
Ο λόγος είναι η νομική διαμάχη με δύο προμηθευτές από την Σαξονία την ES Automobilguss και την Car Trim που παράγουν για την Volkswagen εξαρτήματα μετάδοσης κίνησης και καθίσματα.
Σύμφωνα με την Deutsche Welle, η απουσία των εξαρτημάτων σημαίνει ότι περίπου 20.000 εργαζόμενοι σε συνολικά τέσσερεις μονάδες παραγωγής βρίσκονται αντιμέτωποι με μειωμένο ωράριο.
Αντιδρώντας η Volkswagen προσέφυγε στην δικαιοσύνη ζητώντας ασφαλιστικά μέτρα με σκοπό την συνέχιση της παραγωγής μιας και η παρούσα κατάσταση ζημιώνει την αυτοκινητοβιομηχανία οικονομικά και ταυτόχρονα πλήττει το κύρος της, το οποίο έχει ήδη πληγεί στο πρόσφατα παρελθόν με το σκάνδαλο παραποίησης των τιμών ρύπων, το λεγόμενο Dieselgate.
Handelsblatt: Η διαφωνία δεν είναι καινούργια
Σύμφωνα με την οικονομική εφημερίδα Handelsblatt η διαφωνία μεταξύ Volkswagen και των δύο προμηθευτών δεν είναι καινούργια.
Οι εταιρείες από την Σαξονία κατηγορούν την αυτοκινητοβιομηχανία ότι επικαλέστηκε μαζικά ελαττώματα στα προϊόντα τους για να πετύχει χαμηλότερες τιμές.
Προφανώς για αυτό το λόγο οξύνθηκε η κόντρα Volkswagen και προμηθευτών.
Η εταιρεία βρίσκεται σε δικαστική διαμάχη με δύο προμηθευτές από τη Σαξονία, την ES Automobilguss και την Car Trim, που παράγουν για την Volkswagen εξαρτήματα μετάδοσης κίνησης και επενδύσεις καθισμάτων.
Η αυτοκινητοβιομηχανία προσέφυγε στη δικαιοσύνη ζητώντας ασφαλιστικά μέτρα με σκοπό τη συνέχιση της παραγωγής, μιας και η παρούσα κατάσταση ζημιώνει την εταιρεία οικονομικά και ταυτόχρονα πλήττει το κύρος της, το οποίο έχει ήδη πληγεί στο πρόσφατα παρελθόν με το σκάνδαλο παραποίησης των τιμών ρύπων, το λεγόμενο Dieselgate.
Στον αντίποδα, οι εν λόγω προμηθεύτριες εταιρείες κατηγορούν την αυτοκινητοβιομηχανία ότι επικαλέστηκε μαζικά ελαττώματα στα προϊόντα τους για να πετύχει χαμηλότερες τιμές.
Το χειρότερο σενάριο
Επισημαίνεται ότι έως και το Σάββατο (27/8/2016) η κεντρική μονάδα παραγωγής της εταιρείας στο Βόλφκσμπουργκ διακόπτει αναγκαστικά την παραγωγή, ενώ η απουσία των εξαρτημάτων σημαίνει ότι περίπου 20.000 εργαζόμενοι βρίσκονται αντιμέτωποι με μειωμένο ωράριο.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτή της UBS, η παύση της παραγωγής στο εργοστάσιο στο Βόλφσμπουργκ θα μπορούσε να κοστίσει στη Volkswagen έως και 100 εκατ. δολάρια την εβδομάδα.
Η απειλή αυτή για τα κέρδη της εταιρείας έρχεται σε μια φάση που η Volkswagen προσπαθεί να δώσει ώθηση στην κερδοφορία της μέσω της περικοπής των ετήσιων δαπανών κατά 1 δισ. ευρώ.
Στις 20/8/2016 το bankingnews.gr μετέδιδε:
Η Volkswagen διακόπτει την παραγωγή του Golf - H νομική διαμάχη με δυο προμηθευτές
Για την Volkswagen η διακοπή της παραγωγής του Golf, του πιο δημοφιλούς μοντέλου της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι το χειρότερο δυνατό σενάριο.
Από σήμερα (20/8/2016) και μέχρι το ερχόμενο Σάββατο η κεντρική μονάδα παραγωγής της εταιρίας στο Βόλφκσμπουργκ διακόπτει, αναγκαστικά, την παραγωγή.
Ο λόγος είναι η νομική διαμάχη με δύο προμηθευτές από την Σαξονία την ES Automobilguss και την Car Trim που παράγουν για την Volkswagen εξαρτήματα μετάδοσης κίνησης και καθίσματα.
Σύμφωνα με την Deutsche Welle, η απουσία των εξαρτημάτων σημαίνει ότι περίπου 20.000 εργαζόμενοι σε συνολικά τέσσερεις μονάδες παραγωγής βρίσκονται αντιμέτωποι με μειωμένο ωράριο.
Αντιδρώντας η Volkswagen προσέφυγε στην δικαιοσύνη ζητώντας ασφαλιστικά μέτρα με σκοπό την συνέχιση της παραγωγής μιας και η παρούσα κατάσταση ζημιώνει την αυτοκινητοβιομηχανία οικονομικά και ταυτόχρονα πλήττει το κύρος της, το οποίο έχει ήδη πληγεί στο πρόσφατα παρελθόν με το σκάνδαλο παραποίησης των τιμών ρύπων, το λεγόμενο Dieselgate.
Handelsblatt: Η διαφωνία δεν είναι καινούργια
Σύμφωνα με την οικονομική εφημερίδα Handelsblatt η διαφωνία μεταξύ Volkswagen και των δύο προμηθευτών δεν είναι καινούργια.
Οι εταιρείες από την Σαξονία κατηγορούν την αυτοκινητοβιομηχανία ότι επικαλέστηκε μαζικά ελαττώματα στα προϊόντα τους για να πετύχει χαμηλότερες τιμές.
Προφανώς για αυτό το λόγο οξύνθηκε η κόντρα Volkswagen και προμηθευτών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών