Τα αποτελέσματα για τον δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης στη Γερμανία ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών
Σε υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 16 ετών σκαρφάλωσε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στη Γερμανία τον Ιανουάριο του 2018, σύμφωνα με τα σημερινά (25/1) στοιχεία του ινστιτούτου GfK, δεχόμενος ώθηση από την αισιοδοξία των πολιτών για την ανάπτυξη της οικονομίας.
Συγκεκριμένα, ο δείκτης GfK ενισχύθηκε στις 11 μονάδες, έναντι 10,8 μονάδων τον προηγούμενο μήνα, γεγονός που αποτελεί το υψηλότερο επίπεδο από τον Οκτώβριο του 2001.
Παράλληλα, τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών του Reuters, οι οποίοι ανέμεναν ο δείκτης να παραμείνει αμετάβλητος στις 10,8 μονάδες.
Οι δαπάνες των νοικοκυριών στη Γερμανία διαδραματίζουν πλέον σημαντικό ρόλο στην επέκταση της οικονομίας, καθώς οι καταναλωτές επωφελούνται από την υψηλή απασχόληση, την αύξηση των πραγματικών μισθών και το χαμηλό κόστος δανεισμού.
«Οι καταναλωτές στη Γερμανία πραγματοποιούν ένα ιδιαίτερα αισιόδοξο ξεκίνημα για το 2018», σχολιάζει ο ερευνητής του GfK, Rolf Buerkl, προσθέτοντας εν συνεχεία ότι οι πολίτες «αντιλαμβάνονται ότι η οικονομία βιώνει μία ξεκάθαρη άνθιση».
Επιπλέον, ο υποδείκτης μέτρησης των εσόδων αυξήθηκε στις 56,8 μονάδες, έναντι 54,3 μονάδων τον Δεκέμβριο του 2017. ενώ η προθυμία των καταναλωτών να προχωρήσουν σε κάποια αγορά αυξήθηκε στις 60,4 μονάδες, έναντι 57,1 μονάδων τον προηγούμενο μήνα, δείγμα ότι οι πολίτες πλέον προχωρούν σε δαπάνες με μεγαλύτερη ευκολία.
www.bankingnews.gr
Συγκεκριμένα, ο δείκτης GfK ενισχύθηκε στις 11 μονάδες, έναντι 10,8 μονάδων τον προηγούμενο μήνα, γεγονός που αποτελεί το υψηλότερο επίπεδο από τον Οκτώβριο του 2001.
Παράλληλα, τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών του Reuters, οι οποίοι ανέμεναν ο δείκτης να παραμείνει αμετάβλητος στις 10,8 μονάδες.
Οι δαπάνες των νοικοκυριών στη Γερμανία διαδραματίζουν πλέον σημαντικό ρόλο στην επέκταση της οικονομίας, καθώς οι καταναλωτές επωφελούνται από την υψηλή απασχόληση, την αύξηση των πραγματικών μισθών και το χαμηλό κόστος δανεισμού.
«Οι καταναλωτές στη Γερμανία πραγματοποιούν ένα ιδιαίτερα αισιόδοξο ξεκίνημα για το 2018», σχολιάζει ο ερευνητής του GfK, Rolf Buerkl, προσθέτοντας εν συνεχεία ότι οι πολίτες «αντιλαμβάνονται ότι η οικονομία βιώνει μία ξεκάθαρη άνθιση».
Επιπλέον, ο υποδείκτης μέτρησης των εσόδων αυξήθηκε στις 56,8 μονάδες, έναντι 54,3 μονάδων τον Δεκέμβριο του 2017. ενώ η προθυμία των καταναλωτών να προχωρήσουν σε κάποια αγορά αυξήθηκε στις 60,4 μονάδες, έναντι 57,1 μονάδων τον προηγούμενο μήνα, δείγμα ότι οι πολίτες πλέον προχωρούν σε δαπάνες με μεγαλύτερη ευκολία.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών