Η Google κατατάσσεται στην κορυφή σε 100 χώρες - δηλαδή σχεδόν στις μισές από όλες τις χώρες του πλανήτη
Στην πραγματικότητα, η Google, η Amazon, η Netflix και ακόμη και η eBay κατατάσσονται ως μερικές από τις πιο δημοφιλείς μάρκες καταναλωτών παγκοσμίως.
Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς τη ζωή χωρίς αυτά, αλλά η Business Financing προσδιορίζει τις αλλαγές στις προτιμήσεις των κατανωλωτών στις αναζητήσεις στο Διαδίκτυο παγκοσμίως μετά την κρίση του κορωνοϊού.
Σύμφωνα με την επεξεργασία των λέξεων κλειδιών, η πιο δημοφιλής ήταν φυσικά η Google.
Η Google κατατάσσεται στην κορυφή σε 100 χώρες - δηλαδή σχεδόν στις μισές από όλες τις χώρες του πλανήτη.
Με πάνω από 90 δισεκατομμύρια επισκέψεις το μήνα, η Google έχει απαράμιλλη κυριαρχία στην αφοσίωση στην επωνυμία και στην επισκεψιμότητα ιστότοπων.
Οι 3 κορυφαίες μάρκες καταναλωτών με τις περισσότερες αναζητήσεις
Σύμφωνα με την Business Financing, την τριάδα των κορυφαίων συμπληρώνουν οι:
Netflix: 45 χώρες
Amazon: 30 χώρες
Το Netflix, στη δεύτερη θέση, κατέχει την υψηλότερη θέση σε 45 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Τουρκίας, της Βραζιλίας και της Νότιας Κορέας.
Στην τρίτη θέση, η Amazon είναι η πιο δημοφιλής αναζήτηση σε 30 χώρες.
Η μόνη μη τεχνολογική εταιρεία στις πρώτες πέντε είναι η IKEA, στην πέμπτη θέση, μετά την eBay.
Το Σύμπαν... των παιχνιδιών
Όσον αφορά τους υποτομείς των καταναλωτικών εμπορικών σημάτων, ο χώρος των παιχνιδιών είναι κυρίαρχος.
Τα Epic Games - δημιουργός του Fortnite και του Grand Theft Auto - κυριαρχεί στα παγκόσμια charts με σημαντικό περιθώριο.
Ιδρύθηκε στο Potomac του Maryland, με την εταιρεία να κατατάσσεται στην κορυφή σε 141 χώρες παγκοσμίως.
Επιπλέον, η Nintendo βρίσκεται στην κορυφή της λίστας 24 χωρών, συμπεριλαμβανομένης της Ιαπωνίας, της Αϊτής και του Καναδά, ενώ η Gameloft με έδρα το Παρίσι έρχεται στη συνέχεια.
Brands μόδας
Από την ίδρυσή του το 1964, η Nike έχει γίνει αξιοθαύμαστη μάρκα.
Στην πραγματικότητα, η Nike είναι η πιο δημοφιλής μάρκα μόδας μεταξύ 49 χωρών.
Είναι ενδιαφέρον ότι ο ιδρυτής Phil Knight άρχισε να κατανοεί πλήρως την ισχύ του branding αφού η εταιρεία έφτασε τα 1 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα.
Μετά από μια σειρά αποτυχιών και λανθασμένων βημάτων στα μέσα της δεκαετίας του 1980, η Nike άλλαξε την εστίασή της από το μάρκετινγκ και την κατασκευή.
Όπως και η Nike, η σουηδική εταιρεία λιανικής πώλησης H&M έχει μακρά ιστορία που χρονολογείται από το 1947.
Πριν από την πανδημία, η εταιρεία λειτούργησε 5.000 καταστήματα παγκοσμίως.
Από την πανδημία, ωστόσο, η H&M σχεδιάζει να κλείσει 250 φυσικά καταστήματα το 2021 και να επικεντρωθεί περισσότερο στις διαδικτυακές πωλήσεις.
Οι μεγάλοι Mac είναι εδώ για να μείνουν
Στον τομέα των fast food με τις περισσότερες αναζητήσεις είναι η McDonald's, η οποία βρίσκεται στην υψηλότερη θέση σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά όχι μακράν.
Η KFC έρχεται δεύτερη, στην κορυφή της λίστας 65 χωρών, συμπεριλαμβανομένων της Ρωσίας, του Περού και της Ταϊλάνδης.
Εν τω μεταξύ, η Pizza Hut, η οποία ανήκει στην ίδια μητρική εταιρεία με την KFC, προσέλκυσε τον υψηλότερο αριθμό αναζητήσεων στην Αμερική.
Εταιρείες... διαφόρων ειδών
Εάν υπάρχει μια επαναλαμβανόμενη τάση στις κορυφαίες μάρκες καταναλωτών, είναι ότι αναπάντεχα κυριαρχούνται από μεγάλους παίκτες που είναι συγκεντρωμένοι στην Αμερική.
Ωστόσο, υπάρχουν αξιοσημείωτες περιπτώσεις και εκτός.
Στην Κίνα, η μηχανή αναζήτησης Baidu κατατάσσεται ως η κορυφαία μάρκα καταναλωτών στο Διαδίκτυο.
Από την άλλη πλευρά, η εταιρεία τυχερών παιχνιδιών με τις περισσότερες αναζητήσεις είναι η BioWare με έδρα τον Καναδά, η οποία ανέπτυξε τη σειρά Mass Effect.
Εν τω μεταξύ, στην Αγία Ελένη - το νησί όπου ο Ναπολέων εξορίστηκε και αργότερα πέθανε - έχει το Burger King ως το πιο δημοφιλές εμπορικό σήμα γρήγορου φαγητού.
Η κορυφαία μάρκα μόδας της Κένυας είναι η Louis Vuitton, ενώ στο Τουρκμενιστάν είναι η Gucci.
Παρά τις διαφορές αυτές, πολλές προτιμήσεις καταναλωτών, τουλάχιστον σύμφωνα με τον όγκο αναζήτησης, φαίνονται εντυπωσιακά παρόμοιες σε παγκόσμια επίπεδα.
Καθώς πολλές από αυτές τις πολυεθνικές μάρκες συνεχίζουν να κερδίζουν ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, οι επιπτώσεις για τον παγκόσμιο καταναλωτή θα είναι ενδιαφέρουσες το επόμενο έτος, ή ακόμη και τη δεκαετία.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών