Τελευταία Νέα
Διεθνή

Πώς το Νetflix κέρδισε τη μάχη του streaming με αφορμή την πανδημία

tags :
Πώς το Νetflix κέρδισε τη μάχη του streaming με αφορμή την πανδημία
Στο πρώτο εξάμηνο του 2020, το Netflix έχει προσθέσει 37 εκατομμύρια νέους συνδρομητές σε ολόκληρο τον κόσμο, αριθμός ρεκόρ συγκριτικά με τα 28,6 εκατομμύρια του 2018
Σχετικά Άρθρα
Το σενάριο του... πολέμου για τις υπηρεσίες streaming έχει ως εξής: Υπό την πίεση του χαμένου τηλεοπτικού κοινού και της σχετικής αξίας στην αποτίμησή τους στην αγορά έναντι του Netflix, τα μεγάλα μέσα ενημέρωσης τροποποίησαν τα γερασμένα τηλεοπτικά τους μοντέλα για να επικεντρωθούν στις συνδρομητικές υπηρεσίες συνεχούς ροής, τις υπηρεσίες streaming, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του CNBC τη Δευτέρα 19 Απριλίου 2021.
Αδιαφιλονίκητος νικητής του πολέμου αναδύεται το Νetflix, επισημαίνεται στο δημοσίευμα.

Από το 2019

Δεν υπάρχει ακριβής ημερομηνία για το πότε ακριβώς άρχισε ο πόλεμος αυτός: όμως στις 12 Νοεμβρίου του 2019, η Disney έθεσε σε λειτουργία το Disney+, σε μία προσπάθεια να ανταγωνιστεί το Netflix.
Έκτοτε, στον χώρο εισήλθαν μία σειρά από παίκτες, όπως το ΗΒΟ Μax της AT&T, το Peacock της Comcast NBCUniversal, το Paramount+ της ViacomCBS, το Discovery+ της Discovery και το ACM+ της AMC Networks.

Μετοχή

Aπό τη στιγμή που δημιουργήθηκε το Disney+, η μετοχή του Netflix έχει ανέλθει περισσότερο από 87% – πρόκειται για διπλάσια άνοδο από τη μετοχή οιασδήποτε άλλης εταιρείας που έχει εισχωρήσει στον χώρο streaming την περίοδο αυτή.
Η άνοδος της τιμής της μετοχής συνάδει με τον ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό συνδρομητών που έχει προσελκύσει από τότε που ξέσπασε η πανδημία.
Στο πρώτο εξάμηνο του 2020, το Netflix έχει προσθέσει 37 εκατομμύρια νέους συνδρομητές σε ολόκληρο τον κόσμο, αριθμός ρεκόρ συγκριτικά με τα 28,6 εκατομμύρια του 2018.

Περιεχόμενο

Η πλειονότητα των Αμερικανών πιστεύει ότι το Netflix έχει το καλύτερο περιεχόμενο μεταξύ των υπηρεσιών streaming, σύμφωνα με έρευνα της Morgan Stanley.
Το 38% των ερωτηθέντων χαρακτηρίζει το Netflix ως την κορυφαία υπηρεσία streaming, ξεπερνώντας ακόμη και το Amazon Prime Video.
Συνολικά, διαθέτει περισσότερους από 200 εκατομμύρια συνδρομητές σε ολόκληρο τον κόσμο.
Το Netflix ανακοινώνει αποτελέσματα πρώτου τριμήνου μετά το κλείσιμο της Wall Street στις 20 Απριλίου 2021.

Η πορεία της μετοχής του Netflix

Επενδύσεις

Το Netflix δαπανά περισσότερα όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες ροής στο περιεχόμενο.
Η ύπαρξη αυτού τπου ειδούς παγκόσμας επέκτασης έχει δημιουργήσει σημείο πώλησης για τους δημιουργούς που έχουν απέκτησαν αυξανόμενο αριθμό καναλιών διανομης.
«Η στρατηγική μας είναι απλή: αν μπορούμε να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε το Netflix καθημερινά για να ικανοποιούμε καλύτερα τα μέλη μας, μπορούμε να είμαστε η πρώτη τους επιλογή», έγραψε η Netflix στην επιστολή του μετόχου του Ιανουαρίου.
«Το προηγούμενο έτος αποτελεί απόδειξη αυτής της προσέγγισης.
Το Disney + είχε ένα κορυφαίο πρώτο έτος λειτουργίας (87 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή!)
Και καταγράψαμε το μεγαλύτερο έτος αύξησης των συνδρομών στην ιστορία μας».

Υπαρξιακή αλλαγή

Ο «πόλεμος» του streaming έφερε αρκετό νέο ανταγωνισμό για το Netflix.
Όμως η μεγαλύτερη αλλαγή ήταν πιο υπαρξιακήη εισαγωγή του streaming ως την κυρίαρχη μορφή κατανάλωσης τηλεοπτικών προϊόντων καθώς η σημασία της καλωδιακής τηλεόρασης εξασθενεί.
Η συνέπεια αυτής της αλλαγής είναι ότι οι καταναλωτές θέλουν το Netflix περισσότερο από ποτέ, καταλήγει το δημοσίευμα.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης