Η Baidu ανακοίνωσε την αύξηση 25% στα έσοδα α' τριμήνου 2021, με "καύσιμο" τις διαφημίσεις στις βασικές πλατφόρμες αναζήτησης και ροής βίντεο.
Η εστίαση της εταιρείας σε υπηρεσίες cloud, τεχνητή νοημοσύνη, αυτόνομη οδήγηση και έξυπνη τεχνολογία μεταφορών συνέβαλε στην αύξηση των μη διαφημιστικών εσόδων της και αντιστάθμισε τον ανταγωνισμό στην κεντρική πλατφόρμα αναζήτησης από την Alibaba και την ByteDance, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.
Η iQIYI , θυγατρική της Baidu, σημείωσε αύξηση 25% στα έσοδα από διαφημίσεις και οι συνδρομητές αυξήθηκαν κατά 3,6 εκατ. το τρίμηνο σε 105,3 εκατ. συνολικά, με ώθηση την αύξηση πρωτότυπων παραγωγών.
Η Baidu, γνωστή και ως η Google της Κίνας, ανακοίνωσε ότι τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν στα 28,13 δισεκατομμύρια γουάν (4,38 δισεκατομμύρια δολάρια) το α' τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου.
Το καθαρό εισόδημα που αποδίδεται στην Baidu αυξήθηκε στα 25,65 δισ. γουάν ή 73,76 γουάν ανά ADS, από 41 εκατ. γουάν ή 2 γουάν ανά ADS, ένα χρόνο νωρίτερα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών