Τελευταία Νέα
Διεθνή

Metaverse, το Facebook της εικονικής πραγματικότητας - Αλλάζει σελίδα και όνομα o τεχνολογικός γίγαντας

Metaverse, το Facebook της εικονικής πραγματικότητας - Αλλάζει σελίδα και όνομα o τεχνολογικός γίγαντας

Τι είναι το metaverse και πώς ο τεχνολογικός κολοσσός σχεδιάζει να εφεύρει ξανά τον εαυτό του μέσα από αυτό

«Κάνουμε λάθη, αλλά μαθαίνουμε από αυτά και συνεχίζουμε να προχωράμε», δήλώσε ο συνιδρυτής του Facebook, Mark Zuckerberg μετά το ιστορικών διαστάσεων μπλακ άουτ που άνοιξε ευρύ πεδίο συζητήσεων για την πολιτική του τεχνολογικού κολοσσού όσον αφορά στην προστασία προσωπικών δεδομένων.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Facebook οργάνωσε εκδήλωση για μια καινοτομία που θα επηρεάσει τα κοινωνικά δίκτυα και που ακούει στο όνομα metaverse.
«Ζούμε γι'αυτά που χτίζουμε», τόνισε ο Zuckerberg στην όγδοη ετήσια εκδήλωση στην οποία αποκαλύπτει τις καινοτομίες και τον σκοπό του metaverse, που παραπέμπει στην πραγματοποίηση του συνδυασμού της εικονικής πραγματικότητας και των πραγματικών τεχνολογιών σε νέα διαδικτυακή πλατφόρμα.
Το Facebook σχεδιάζει να «φτιάξει» ξανά τον εαυτό του στο πλαίσιο της δημιουργίας δηλαδή του metaverse, ενός νέου διαδικτυακού κόσμου όπου οι χρήστες θα συνυπάρχουν και θα επικοινωνούν σε εικονικούς χώρους.
Ο Mark Zuckerberg παρουσίασε σειρά από βίντεο τα οποία εξηγούν πώς θα λειτουργήσει το metaverse.
Σε αυτά φάνηκαν εικονικά τραπέζια για επαγγελματικές συναντήσεις αλλά και παιχνίδια ανάμεσα σε φίλους.
Παράλληλα, ο Mark Zuckerberg ανακοίνωσε ότι το θέμα της εικονικής πραγματικότητας θα επηρεάσει και το Messenger, τον χώρο μηνυμάτων δηλαδή του δικτύου.
Αυτό θα σημαίνει ότι θα μπορεί να πουλήσει κανείς εικονικά αγαθά και νέες οθόνες συζήτησης, ενώ θα υπάρξουν και περισσότερα παιχνίδια.
«Έχουν αρχίσει να βλέπουμε νέες τεχνολογίες να καταφθάνουν σε πέντε με δέκα χρόνια», τόνισε ο διεθύνων σύμβουλος του Facebook λέγοντας ότι εταιρεία θα βασιστεί σε αυτές τις καινοτομίες.
«Το ‘metaverse’ είναι το επόμενο σύνορο, είπε ο Mark Zuckerberg στην παρουσίαση της νέας προσπάθειας. «Από τώρα θα είμαστε πρώτοι στο metaverse, όχι στο Facebook».
Η εταιρεία δήλωσε ότι η μετοχή θα αρχίσει να τελεί υπό διαπραγμάτευση με το νέο όνομα και ticker το MVRS από την 1η Δεκεμβρίου.

Τι είναι το metaverse;

Τον Σεπτέμβριο το μεγαλύτερο στον κόσμο μέσο κοινωνικής δικτύωσης έκανε γνωστό ότι θα επενδύσει σε πρώτη φάση 50 εκατομμύρια δολάρια για τη δημιουργία του «metaverse», ένα βήμα που ο επικεφαλής του Facebook Mark Zuckerberg χαρακτήρισε σημαντικό για το μέλλον της εταιρείας.
Τον Ιούλιο είχε προηγηθεί η ανακοίνωση ότι το Facebook δημιουργεί μια ομάδα εργαζομένων του αφιερωμένη στην ανάπτυξη του «metaverse», η οποία θα αποτελεί μέρος των Εργαστηρίων Πραγματικότητας, του τμήματος της εταιρείας που ήδη δουλεύει πάνω στην προώθηση της εικονικής (virtual) και της επαυξημένης (augmented) πραγματικότητας και των σχετικών εφαρμογών στο πλαίσιο των social media.
Το Facebook έχει ήδη ξεκινήσει, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, τη δοκιμή μιας νέας εφαρμογής εικονικής πραγματικότητας εξ αποστάσεως, η οποία επιτρέπει σε χρήστες της συσκευής Oculus Quest 2 να πραγματοποιούν εικονικές συναντήσεις μέσω ψηφιακών προσωπικοτήτων τους (αβατάρ).
«Θεωρώ αυτό το έργο ως κρίσιμης σημασίας για την αποστολή μας, επειδή το να μπορούμε να προσφέρουμε μια αίσθηση παρουσίας - σαν να βρίσκεσαι δίπλα ακριβώς στο άλλο άτομο - είναι το ιερό δισκοπότηρο της online κοινωνικής εμπειρίας», είπε ο Ζούκερμπεργκ τη Δευτέρα, λίγες μέρες πριν το Facebook Connect.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Facebook ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να δημιουργήσει 10.000 νέες θέσεις εργασίας υψηλής εξειδίκευσης στην Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσα στην επόμενη πενταετία με στόχο να βοηθήσουν στην ανάπτυξη του λεγόμενου «metaverse».
«Η επένδυση (σε νέες θέσεις εργασίας) αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στη δύναμη της ευρωπαϊκής βιομηχανίας τεχνολογίας και στο ευρωπαϊκό δυναμικό των τεχνολογικών ταλέντων.
Η Ευρώπη είναι άκρως σημαντική για το Facebook και βρίσκεται στο επίκεντρο των σχεδίων μας για την ανάπτυξη του metaverse», σύμφωνα με την εταιρεία.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης