Τελευταία Νέα
Διεθνή

Παραδοχή: Η μάσκα δεν μπορεί να σταματήσει τη διασπορά του Covid στα σχολεία και είναι επιζήμια για την εκπαιδευτική διαδικασία

Παραδοχή: Η μάσκα δεν μπορεί να σταματήσει τη διασπορά του Covid στα σχολεία και είναι επιζήμια για την εκπαιδευτική διαδικασία
Καμία μελέτη δεν παρείχε απόδειξη στατιστικά σημαντικής μείωσης των απουσιών με τη χρήση μάσκας στα σχολεία
Σχετικά Άρθρα

Η βρετανική κυβέρνηση αναγκάστηκε να παραδεχθεί ότι, τα στοιχεία μελέτης, σύμφωνα με τα οποία η μάσκα μπορεί να σταματήσει την εξάπλωση του Covid στα σχολεία, «δεν είναι οριστικά».
Στοιχεία από το βρετανικό υπουργείο Παιδείας ανέφεραν ότι υπάρχει τώρα μια σειρά από επιστημονικές μελέτες που εξετάζουν τη σχέση μεταξύ του Covid και της χρήσης καλυμμάτων προσώπου ειδικά στην εκπαίδευση.
Η μελέτη δεν παρείχε απόδειξη στατιστικά σημαντικής μείωσης των απουσιών.
Η έρευνα συνέκρινε 123 σχολεία του Ηνωμένου Βασιλείου που χρησιμοποίησαν μάσκες με περίπου 1.200 άλλα που δεν τo έκαναν κατά τη διάρκεια του κύματος Covid που τροφοδοτήθηκε από την παραλλαγή Delta.Τα σχολεία με μάσκες τον Οκτώβριο του 2021 είδαν το ποσοστό απουσιών τους να μειώνεται κατά 2,3 ποσοστιαίες μονάδες, σε 3%, δύο έως τρεις εβδομάδες αργότερα.
Στα σχολεία που δεν χρησιμοποιούσαν μάσκες, οι απουσίες μειώθηκαν κατά 1,7 ποσοστιαίες μονάδες, στο 3,6%.

Στατιστικά ασήμαντη

Όπως αναφέρει το BBC, η μελέτη κατέληξε στο συμπέρασμα ότι αυτή η διαφορά δεν ήταν στατιστικά σημαντική και η μεγαλύτερη μείωση στα σχολεία όπου φορούσαν μάσκες θα μπορούσε να οφείλεται στην τύχη.
Ένας επιδημιολόγος που επικαλείται το Bloomberg είπε πως τα στοιχεία της κυβέρνησης δεν παρέχουν αρκετά ισχυρά στοιχεία που να δικαιολογούν την απαίτηση μάσκας στα σχολεία.
«Η μελέτη και η έρευνα που περιγράφονται σε αυτήν την έκθεση δεν παρέχουν ισχυρή αιτιολόγηση για την εισαγωγή αυτής της πολιτικής στα σχολεία», δήλωσε η Sarah Lewis, καθηγήτρια μοριακής επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ.

Προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία

Και θα έπρεπε, γιατί το να εξαναγκάζουν τα παιδιά να φορούν μάσκες όλη την ημέρα εμποδίζει την ικανότητά τους να μάθουν, ιδιαίτερα αν αντιμετωπίζουν δυσκολίες ακοής.
Η υποχρεωτικότητα της μάσκας μπορεί να υποβαθμίσει την ποιότητα της εκπαίδευσης και να αποκλείσει μαθητές με προβλήματα ακοής από τις συζητήσεις, είπε η Lewis.«Όπου δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία για όφελος μιας πολιτικής και αποδεικτικά στοιχεία για βλάβες, η αθέτηση υποχρεώσεων θα πρέπει να παρεμβαίνουμε», είπε.
Η απόφαση να επιβληθούν οι κανόνες για τη μάσκα ήταν μια «πραγματικά δύσκολη επιλογή», αλλά ήταν απαραίτητη για μερικές εβδομάδες, δήλωσε ο Βρετανός υπουργός Παιδείας Nadhim Zahawi σε συνέντευξη στο Times Radiο.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης