Τελευταία Νέα
Διεθνή

Η Σερβία ως αναδυόμενος κόμβος υψηλής τεχνολογίας - Ο κλάδος ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών απέφερε έσοδα 125 εκατ. ευρώ το 2021

Η Σερβία ως αναδυόμενος κόμβος υψηλής τεχνολογίας - Ο κλάδος ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών απέφερε έσοδα 125 εκατ. ευρώ το 2021
Η Σερβία είναι ένας αναδυόμενος κόμβος υψηλής τεχνολογίας που είναι ιδιαίτερα ισχυρός στην ανάπτυξη blockchain και παιχνιδιών
Ο κλάδος ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών της Σερβίας απέφερε έσοδα περίπου 125 εκατ. ευρώ το 2021, δήλωσε σε εκδήλωση στις 22 Σεπτεμβρίου ο Mihailo Vesovic, διευθυντής του τομέα στρατηγικής ανάλυσης, υπηρεσιών και διεθνοποίησης στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Σερβίας (PKS).
Η Σερβία είναι ένας αναδυόμενος κόμβος υψηλής τεχνολογίας που είναι ιδιαίτερα ισχυρός στην ανάπτυξη blockchain και παιχνιδιών.
Μεταξύ των σημαντικών παγκόσμιων προγραμματιστών παιχνιδιών στη Σερβία είναι η Endava και η UbiSoft, ενώ υπάρχουν επίσης επιτυχημένες τοπικές εταιρείες, όπως η εταιρεία ανάπτυξης παιχνιδιών για κινητά με έδρα το Βελιγράδι, η Nordeus, η οποία εξαγοράστηκε από την Take-Two Interactive για 378 εκατομμύρια δολάρια το 2021.
"Με περισσότερα από 200 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως, η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών στον κόσμο και στη χώρα μας αρχίζει να αποτελεί μια τεράστια δύναμη ανάπτυξης.
Περισσότερες από 130 εταιρείες στη Σερβία απασχολούν περίπου 3.000 άτομα σε αυτόν τον κλάδο", δήλωσε ο Βέσοβιτς στο Level Up Η IP σας: 101 Strategies for Videogame Developers συνάντηση, ανέφερε μια δήλωση της PKS.
Ο Βλαντιμίρ Μάριτς, διευθυντής του Ινστιτούτου Πνευματικής Ιδιοκτησίας, είπε ότι το 5% του ΑΕΠ στη Σερβία δημιουργείται από δημιουργικές βιομηχανίες και το μισό από αυτό το ποσό προέρχεται από τον τομέα των ΤΠΕ.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών προβλέπεται να αξίζει περίπου 330 δισεκατομμύρια δολάρια το 2026 και ο αριθμός των παικτών στον κόσμο θα φτάσει σύντομα τα 3 δισεκατομμύρια, σύμφωνα με την PKS.
Ο Virag Halgand, επικεφαλής του Τμήματος για την Κεντρική Ευρώπη και τις χώρες της Βαλτικής και της Μεσογείου στον Παγκόσμιο Οργανισμό Πνευματικής Ιδιοκτησίας, σημείωσε ότι η βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών έχει δείξει ανθεκτικότητα τα τελευταία δύο χρόνια και ότι η ζήτηση αυξάνεται και δεν μειώνεται.

www.bankingnews.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης