Μόνο δύο από τα 49 αεροσκάφη που εξετάστηκαν πέτυχαν τον στόχο ικανό αποστολής που καθιερώθηκε από την υπηρεσία GAO
Όπως αναφέρει η μελέτη, εξετάστηκαν 49 τύποι στρατιωτικών αεροσκαφών και διαπιστώθηκε ότι μόνο 4 τύποι πέτυχαν τους ετήσιους στόχους ετοιμότητας αποστολής από το οικονομικό έτος 2011 έως το οικονομικό έτος 2021.
Οι υπεύθυνοι του προγράμματος έδωσαν διάφορους λόγους για αυτά τα αποτελέσματα, όπως γηρασμένα αεροσκάφη, προκλήσεις συντήρησης και προβλήματα με την απόκτηση ανταλλακτικών και προμηθειών.
Όπως φαίνεται παρακάτω, 26 αεροσκάφη δεν πέτυχαν τον ετήσιο στόχο, δηλαδή της ικανότητας για αποστολή σε κανένα οικονομικό έτος.
Ο ρυθμός ικανότητας αποστολής — το ποσοστό του συνολικού χρόνου κατά τον οποίο το αεροσκάφος μπορεί να πετάξει και να εκτελέσει τουλάχιστον μία αποστολή — χρησιμοποιείται για την αξιολόγηση της υγείας και της ετοιμότητας ενός στόλου αεροσκαφών.
Το US GAO διαπιστώνει ότι η αποτυχία είναι ο κανόνας στα στρατιωτικά αεροσκάφη των ΗΠΑ: 26 από τους 49 τύπους αμερικανικών στρατιωτικών αεροσκαφών αποτυγχάνουν σε όλους τους στόχους απόδοσης.
Μόνο δύο από τα 49 αεροσκάφη που εξετάστηκαν πέτυχαν τον στόχο ικανό αποστολής που καθιερώθηκε από την υπηρεσία
Σύμφωνα με τη μελέτη «το ποσοστό ικανότητας αποστολής - το ποσοστό του συνολικού χρόνου που το αεροσκάφος μπορεί να πετάξει και να εκτελέσει τουλάχιστον μία αποστολή - χρησιμοποιείται για την αξιολόγηση της υγείας και της ετοιμότητας ενός στόλου αεροσκαφών».
Υπάρχουν όμως 7 τύποι αεροσκαφών, για τους οποίους το Υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ αρνήθηκε να παράσχει δεδομένα για τον υπολογισμό «του ποσοστού του συνολικού χρόνου που το αεροσκάφος μπορεί να πετάξει και να εκτελέσει τουλάχιστον μία αποστολή».
Μόνο 3 από αυτούς τους 7 τύπους αεροσκαφών εμφάνισαν περισσότερα από 0 χρόνια κατά τα οποία είχαν επιτευχθεί δεδομένα ορισμένων ετών (2 χρόνια σε κάθε περίπτωση) όταν είχε επιτευχθεί ο «Ετήσιος Ικανός στόχος της αποστολής τους»: το P-8A Anti-submarine και το F- Μαχητικά 35C και F-35A.
Συγκρίνοντας το οικονομικό έτος 2011 με το οικονομικό έτος 2021, το μέσο ποσοστό ικανότητας αποστολής για τα επιλεγμένα αεροσκάφη έχει μειωθεί για την Πολεμική Αεροπορία, το Ναυτικό και το Σώμα Πεζοναυτών, σε διάφορους βαθμούς.
Ο μέσος ρυθμός ικανότητας αποστολής για το επιλεγμένο αεροσκάφος του Στρατού έχει αυξηθεί.
Για το οικονομικό έτος 2021, η GAO διαπίστωσε ότι μόνο δύο από τα 49 αεροσκάφη που εξετάστηκαν πέτυχαν τον στόχο ικανό αποστολής που καθιερώθηκε από την υπηρεσία.
Πιο συγκεκριμένα, για το οικονομικό έτος 2021, 30 αεροσκάφη ήταν πάνω από 10 ποσοστιαίες μονάδες κάτω από τον στόχο ικανό αποστολής για το οικονομικό έτος 2021 και 17 αεροσκάφη ήταν 10 ποσοστιαίες μονάδες ή λιγότερο κάτω από τον στόχο ικανό για αποστολή το οικονομικό έτος 2021.
Πολλά από τα επιλεγμένα αεροσκάφη αντιμετωπίζουν μία ή περισσότερες προκλήσεις συντήρησης, όπως φαίνεται παρακάτω.
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους του προγράμματος, αυτές οι προκλήσεις έχουν αντίκτυπο στα ποσοστά ικανοτήτων αποστολής.
Προκλήσεις διατήρησης
Το κόστος λειτουργίας και υποστήριξης (O&S) ανήλθε συνολικά σε περίπου 54 δισεκατομμύρια δολάρια το οικονομικό έτος 2020 για τα εξεταζόμενα αεροσκάφη - μια μείωση περίπου 2,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων από το οικονομικό έτος 2011 μετά από συνυπολογισμό του πληθωρισμού χρησιμοποιώντας σταθερές τιμές για το οικονομικό έτος 2020.
Το κόστος συντήρησης έγινε μεγαλύτερο μέρος του κόστους O&S—αυξήθηκε κατά 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια από το οικονομικό έτος 2011.
Τα έξοδα O&S της Πολεμικής Αεροπορίας και του Στρατού μειώθηκαν, ενώ τα έξοδα O&S του Ναυτικού και του Σώματος Πεζοναυτών αυξήθηκαν.
Με βάση την ανάλυση και τις πληροφορίες που παρέχονται από τα γραφεία του προγράμματος, αυτές οι τάσεις οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στις αλλαγές στο μέγεθος του αποθέματος των αεροσκαφών και στις μειωμένες ώρες πτήσης.
Επιπλέον, το κόστος O&S ποικίλλει ευρέως στους στόλους αεροσκαφών.
Για παράδειγμα, το συνολικό οικονομικό έτος 2020 O&S για τα συστήματα που εξετάστηκαν κυμάνθηκε από [χαμηλό] περίπου 97 εκατομμύρια δολάρια για τον στόλο KC-130T (Ναυτικό και Σώμα Πεζοναυτών) έως ένα υψηλό περίπου 4,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τον στόλο F-16 (Πολεμική Αεροπορία).
Με βάση την ανάλυσή και τις πληροφορίες που παρέχονται από τα γραφεία του προγράμματος του συστήματος, οι αποκλίσεις κόστους βασίστηκαν στον τύπο του αεροσκάφους και σε παράγοντες όπως η ηλικία του στόλου, ο αριθμός των αεροσκαφών που περιλαμβάνονται στο απόθεμα και ο αριθμός των ωρών πτήσης από έναν στόλο.
Γιατί ο GAO έκανε αυτή τη μελέτη
Το Υπουργείο Άμυνας (DOD) ξοδεύει δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως για να συντηρήσει τα οπλικά του συστήματα σε μια προσπάθεια να διασφαλίσει ότι αυτά τα συστήματα είναι διαθέσιμα για να υποστηρίξουν ταυτόχρονα τις σημερινές στρατιωτικές επιχειρήσεις και να διατηρήσουν την ικανότητα να ανταποκρίνονται στις μελλοντικές αμυντικές απαιτήσεις.
Αυτή η έκθεση παρέχει παρατηρήσεις σχετικά με τους ρυθμούς και το κόστος που είναι ικανές για αποστολή για τη λειτουργία και τη συντήρηση 49 αεροσκαφών σταθερής και περιστροφικής πτέρυγας στον Στρατό, το Ναυτικό, το Σώμα Πεζοναυτών και την Πολεμική Αεροπορία.
Η GAO ξεκίνησε αυτή την εργασία ως απάντηση στο συνεχές ενδιαφέρον για τη λειτουργική διαθεσιμότητα και το κόστος O&S για μεγάλα οπλικά συστήματα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών