Τελευταία Νέα
Διεθνή

Ιταλία: Το επίσημο διαφημιστικό βίντεο για να πάνε οι τουρίστες στην Ιταλία είχε εικόνες από τη.... Σλοβενία

Ιταλία: Το επίσημο διαφημιστικό βίντεο για να πάνε οι τουρίστες στην Ιταλία είχε εικόνες από τη.... Σλοβενία
Στο βίντεο παρουσιάζεται μια ψηφιοποιημένη «influencer» μορφή της Αφροδίτης, σύμβολο της ιταλικής τέχνης, όπως απεικονίζεται στον πίνακα «Η Γέννηση της Αφροδίτης» του Σάντρο Μποτιτσέλι να φοράει μίνι φούστα και να  τρώει πίτσα
Σχετικά Άρθρα
Το Υπουργείο Τουρισμού της Ιταλίας βρέθηκε αντιμέτωπο με χλευασμούς μετά τη δημοσιοποίηση ενός επίσημου διαφημιστικού βίντεο για την προσέλκυση τουριστών στην χώρα στο οποίο υπήρχαν πλάνα ανθρώπων... στη Σλοβενία να πίνουν σλοβένικο κρασί.
Το βίντεο, μέρος μιας καμπάνιας συνολικού ύψους 9 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο παρήχθη από τον όμιλο τηλεπικοινωνιών Armando Testa, χλευάστηκε σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ακόμη και πριν αποκαλυφθεί ότι πλάνα του βίντεο είχαν κινηματογραφηθεί σε περιοχές εκτός Ιταλίας.
Με τίτλο «Open to Meraviglia» (Ανοιχτοί στο Θαύμα), στο βίντεο παρουσιάζεται μια ψηφιοποιημένη «influencer» μορφή της Αφροδίτης, σύμβολο της ιταλικής τέχνης, όπως αυτή απεικονίζεται στον πίνακα «Η Γέννηση της Αφροδίτης» του Σάντρο Μποτιτσέλι.
Η «μοντέρνα Αφροδίτη» φοράει μίνι φούστα και εμφανίζεται να τρώει πίτσα και να παρουσιάζει ορισμένα από τα κύρια τουριστικά αξιοθέατα της Ιταλίας, όπως το Κολοσσαίο της Ρώμης ή τον καθεδρικό ναό της Φλωρεντίας.
Ο ιστορικός τέχνης Τομάσο Μοντανάρι χαρακτήρισε τη διαφημιστική καμπάνια «αποκρουστική» και «χυδαία» σπατάλη χρημάτων, ενώ το βίντεο διακωμωδήθηκε από χρήστες ιταλικών πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης.
Σε κάποια πλάνα εμφανίζεται μια ομάδα νεαρών να χαμογελούν σε ένα ηλιόλουστο αίθριο και να πίνουν κρασί σε αυτό που παρουσιάζεται ως ένα τυπικό ιταλικό σκηνικό.
Ωστόσο, ορισμένοι παρατήρησαν ότι το εν λόγω αίθριο βρίσκεται στην πραγματικότητα στην περιοχή Τσοτάρ της Σλοβενίας, κοντά στα ιταλικά σύνορα, και το μπουκάλι στο τραπέζι φέρει ετικέτα κρασιού Τσοτάρ.
Η Armando Testa δεν ήταν άμεσα διαθέσιμη για να σχολιάσει.
Η Ιταλίδα υπουργός Τουρισμού Ντανιέλα Σαντάντσε, μέλος του κόμματος Αδέλφια της Ιταλίας της πρωθυπουργού Τζόρτζια Μελόνι, αποκάλεσε τους επικριτές του βίντεο «σνομπ» και είπε ότι η απεικόνιση της Αφροδίτης ως influencer είχε στόχο να προσελκύσει άτομα νεαρής ηλικίας.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης