Τελευταία Νέα
Διεθνή

Γαλλία: Υψηλότερο αντίτιμο πάρκινγκ για τους κατόχους SUV - Μπαίνει Stop στα μεγάλα οχήματα

Γαλλία: Υψηλότερο αντίτιμο πάρκινγκ για τους κατόχους SUV - Μπαίνει Stop στα μεγάλα οχήματα
Την εξάντληση των θέσεων πάρκινγκ και την υπερβολική ρύπανση λόγω των υπερμεγεθών SUV αντιμετωπίζουν οι γαλλικές Αρχές
Την αρχή έκανε το δημαρχείο του Παρισιού που πρόκειται να επιβάλει υψηλότερα τέλη στάθμευσης στους ιδιοκτήτες SUV στη μάχη του για τη μείωση της ρύπανσης στην πρωτεύουσα.
Λεπτομέρειες για τις χρεώσεις δεν έχουν ανακοινωθεί αλλά θα ληφθούν υπόψη το μέγεθος, το βάρος του οχήματος και του κινητήρα του.
Την ίδια στιγμή τα ηλεκτρικά οχήματα καθώς και εκείνα των οικογενειών που χρειάζονται μεγαλύτερο αυτοκίνητο αναμένεται να εξαιρεθούν από τα αυξημένα τέλη που θα τεθούν σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2024.
Οι δημοτικοί σύμβουλοι του Παρισιού ενέκριναν το μέτρο με ομόφωνη ψηφοφορία τον περασμένο μήνα.
Ο Frédéric Badina-Serpette, σύμβουλος από το οικολογικό κόμμα EELV που πρότεινε τις αυξημένες χρεώσεις, δήλωσε: «Θα θέλαμε η πόλη του Παρισιού να αλλάξει την τιμολόγηση της στάθμευσης επί πληρωμή για να την κάνει προοδευτική ανάλογα με το βάρος και το μέγεθος των οχημάτων».
Είπε ότι στόχος ήταν «να επικεντρωθούμε σε έναν παραλογισμό: την αυτοπεποίθηση… την αδυσώπητη αύξηση του βάρους και του μεγέθους των οχημάτων που κυκλοφορούν στις πόλεις μας, και ιδιαίτερα στο Παρίσι».
Οι αξιωματούχοι λένε ότι ο αριθμός των SUV στην πόλη έχει αυξηθεί κατά 60% τα τελευταία τέσσερα χρόνια και πλέον αποτελούν το 15% των 1,15 εκατομμυρίων ΙΧ που σταθμεύουν στο Παρίσι κάθε βράδυ.
Ελπίζουν ότι η αύξηση των τελών θα βάλει φρένο στην αύξηση και θα ενθαρρύνει την απόκτηση ελαφρύτερων οχημάτων.
«Από την 1η Ιανουαρίου 2024, οι ιδιοκτήτες SUV μπορούν να αναμένουν να πληρώσουν υψηλότερα τέλη για να παρκάρουν στη γαλλική πρωτεύουσα», ανακοίνωσε σχετικά το Δημοτικό Συμβούλιο.
Ο Ντέιβιντ Μπέλιαρντ, αντιδήμαρχος αρμόδιος για την πολιτική του δημόσιου χώρου και της κινητικότητας, είπε ότι τα SUV δεν ταιριάζουν σε ένα αστικό περιβάλλον.
«Δεν υπάρχουν χωματόδρομοι, δεν υπάρχουν ορεινοί δρόμοι… Τα SUV είναι απολύτως άχρηστα στο Παρίσι. Ακόμη χειρότερα, είναι επικίνδυνα, δυσκίνητα και χρησιμοποιούν πάρα πολλούς πόρους για την κατασκευή τους», είπε ο Belliard.
Στη Λυών, οι αρχές ανακοίνωσαν επίσης υψηλότερα τέλη στάθμευσης με βάση το βάρος του οχήματος από το επόμενο έτος.
Η Γκρενόμπλ επίσης αναμένεται να εισαγάγει ένα παρόμοιο μέτρο το ερχόμενο διάστημα.


www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης