Τελευταία Νέα
Διεθνή

ΗΠΑ: 1.9 τρισ. δολάρια κόστισαν στις εταιρείες οι δυσαρεστημένοι εργαζόμενοι

ΗΠΑ: 1.9 τρισ. δολάρια κόστισαν στις εταιρείες οι δυσαρεστημένοι εργαζόμενοι
Το ζήτημα αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις εταιρείες, διότι ένα αφοσιωμένο και χαρούμενο εργατικό δυναμικό αυξάνει την παραγωγικότητα και αυτό συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων και των κερδών
Οι δυσαρεστημένοι εργαζόμενοι κόστισαν στις αμερικανικές εταιρείες περίπου 1,9 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2023, σύμφωνα με έρευνα της Gallup, η οποία αποτιμά το χρηματικό κόστος που φέρνει η δυσαρέσκεια στο χώρο εργασίας.
Αυτό το εντυπωσιακό ποσό προκύπτει από το γεγονός ότι περισσότεροι εργαζόμενοι στις ΗΠΑ νιώθουν πως δεν ικανοποιούνται από την εργασία τους  μετά την πανδημία του κορονοϊού.
Η αναστάτωση στο εργασιακό τοπίο που έφερε η πανδημία, μείωσε την ικανοποίηση στον χώρο δουλειάς, με όλο και περισσότερους εργαζόμενους να δηλώνουν ότι δεν γνωρίζουν συγκεκριμένα ποια είναι η θέση τους στην εργασία που επιτελούν.
Το ζήτημα αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις εταιρείες, διότι ένα αφοσιωμένο και χαρούμενο εργατικό δυναμικό αυξάνει την παραγωγικότητα και αυτό συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων και των κερδών.
Η καλύτερη σύνδεση του εργοδότη με το προσωπικό ανεβάζει επίσης το γενικότερο επίπεδο των εργαζομένων.
«Το να έχει κανείς εργαζόμενους με κίνητρα συνδέεται με πολλαπλά οφέλη για τους οργανισμούς», δήλωσε ο Jim Harter, επικεφαλής επιστήμονας για την έρευνα της Gallup.
Η μελέτη αποτυπώνει επίσης μια ζοφερή εικόνα για το εργατικό δυναμικό της Αμερικής.
Μόνο το ένα τρίτο των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι αφοσιωμένοι στη δουλειά τους, ενώ οι μισοί καταβάλλουν ελάχιστη προσπάθεια - αυτό που έχει ονομαστεί «σιωπηλή παραίτηση».
Η Gallup υπολόγισε το κόστος της μειωμένης παραγωγικότητας αποτιμώντας τη σε δολάρια.
Το συνολικό πλήγμα στην παγκόσμια οικονομία εκτιμάται σε 8,8 τρισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την εταιρεία.
Ο Harter, συγγραφέας πολλών βιβλίων για το management, συνέστησε στις εταιρείες να δουν ότι η προσπάθεια των εργοδοτών να κρατήσουν ευχαριστημένους τους υπαλλήλους τους, απαιτεί κάτι παραπάνω από το «να κάνουμε ωραία πράγματα για τους ανθρώπους».
Οι εργαζόμενοι θέλουν να αισθάνονται ότι αυτό που κάνουν στη δουλειά τους συνδέεται με κάποιον σκοπό που τους υπερβαίνει.
Για να διορθωθεί αυτό, ο Harter πρότεινε ατομικές εβδομαδιαίες συναντήσεις και καθοδήγηση σχετικά με το πως οι εργαζόμενοι θα πρέπει να συνεργάζονται με τους συναδέλφους τους.
Όταν οι εργαζόμενοι ενημερώνονται για το πώς να συνεργάζονται μεταξύ τους, η σαφήνεια των ρόλων αυξήθηκε σε περίπου 80% από λιγότερο από 50%.
Αυτού του είδους η στρατηγική είναι ιδιαίτερα απαραίτητη για τους νεότερους εργαζόμενους, επειδή είναι πολύ πιο πιθανό να αλλάξουν δουλειά σε αναζήτηση μιας πιο ικανοποιητικής ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.
«Υπάρχει σίγουρα μια προσδοκία ανάμεσα στους νέους εργαζόμενους να έχουν για εργοδότη τους έναν τύπο προπονητή-διευθυντή που πραγματικά σκέφτεται για την ανάπτυξή τους», δήλωσε ο Harter.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης