Τελευταία Νέα
Διεθνή

Η Ρωσία εξελίσσει τα μαχητικά Su-30SM για παράκτιες αμυντικές επιχειρήσεις - Ο «βράχος» της Κριμαίας, στα 35.000 πόδια

Η Ρωσία εξελίσσει τα μαχητικά Su-30SM για παράκτιες αμυντικές επιχειρήσεις - Ο «βράχος» της Κριμαίας, στα 35.000 πόδια
Η Ρωσία χρησιμοποιεί αποτελεσματικά το Su-30SM για να αποτρέψει επιθέσεις σε ρωσικό έδαφος, ιδιαίτερα στην Κριμαία.

Το ρωσικό Πολεμικό Ναυτικό Su-30SM, ένα ανάλογο του Su-30MKI της IAF, διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην άμυνα του ρωσικού εδάφους, ιδιαίτερα της χερσονήσου της Κριμαίας, από τις επιθέσεις των ουκρανικών δυνάμεων σύμφωνα με το Eurasian.
Η σειρά των ρωσικών μαχητικών Su-30 είναι δικινητήρια, διθέσια μαχητικά.
Επειδή έχουν δύο κινητήρες, είναι πιο ασφαλή να πετούν πάνω από τη θάλασσα από τα μονοκινητήρια μαχητικά. μπορούν να αντιμετωπίσουν μια βλάβη του κινητήρα και να επιστρέψουν με ασφάλεια στη βάση τους.
Είναι επίσης πιο κατάλληλοι για περιπολίες πάνω από τη θάλασσα λόγω της μεγάλης αντοχής τους. Το Su-30 είναι τόσο μεγάλο που μπορεί να πετάει για ώρες με εσωτερικό καύσιμο. Τα περισσότερα μαχητικά αεροσκάφη χρησιμοποιούν εξωτερικές δεξαμενές για να αυξήσουν την αντοχή τους.
Το αεροσκάφος είναι επίσης εξοπλισμένο για εναέριο ανεφοδιασμό. Για όλους τους πρακτικούς σκοπούς, η αντοχή του Su-30 καθορίζεται από την αντοχή των πιλότων που το πετούν.
su-30-sm2.webp
Παρόλο που το Su-30SM είναι ένα πολυλειτουργικό μαχητικό, η ικανότητά του για περιπολίες ταιριάζει με αυτή του αργού κινούμενου θαλάσσιου αεροσκάφους αναγνώρισης.
Η Ρωσία χρησιμοποιεί αποτελεσματικά το Su-30SM για να αποτρέψει επιθέσεις σε ρωσικό έδαφος, ιδιαίτερα στην Κριμαία.
Σε ένα πρόσφατο βίντεο του ρωσικού Υπουργείου Άμυνας (RuMoD), ένας πιλότος μαχητικού Su-30SM του συντάγματος επίθεσης εδάφους του Σχηματισμού Ναυτικής Αεροπορίας και Αεράμυνας του Στόλου της Μαύρης Θάλασσας παρουσίασε λεπτομερώς τον ρόλο που διαδραματίζουν τα μαχητικά.
Ο πιλότος, που χρησιμοποιεί το διακριτικό κλήσης Baykal, είπε, «Εκτελούμε μάχιμες πτήσεις και πραγματοποιούμε συνεχώς περιπολίες πάνω από τα ύδατα της Μαύρης Θάλασσας. «Εντοπίζουμε και καταστρέφουμε εναέριους στόχους, μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα, καθώς και μη επανδρωμένα οχήματα επιφανείας και αεροσκάφη με εχθρικά στρατεύματα.

Αναβάθμιση Su-3OMKI

Το Συμβούλιο Άμυνας (DAC) στις 30 Νοεμβρίου 2023, χορήγησε το Acceptance of Necessity (AoNs) για τον εκσυγχρονισμό των IAF Su-30MKI από την Hindustan Aeronautics Limited (HAL).
Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού, το αεροσκάφος θα είναι εξοπλισμένο με ραντάρ Virupaksha AESA που έχουν αναπτυχθεί εγχώρια και αεροηλεκτρονικά. Το σύστημα διαχείρισης όπλων της θα ενσωματώνει τοπικά ανεπτυγμένα οπλικά συστήματα μεγάλης εμβέλειας. Επιπλέον, ο εκσυγχρονισμός θα παρατείνει τη διάρκεια ζωής του στόλου μαχητικών αεροσκαφών Su-30MKI για περισσότερα από 20 χρόνια!
Το πρόγραμμα αναβάθμισης θα ήταν μια καλή ευκαιρία για την IAF να εξοπλίσει καλύτερα το Su-30MKI για την αποτροπή παράκτιων απειλών. Το ραντάρ AESA που προτείνεται να τοποθετηθεί ως μέρος της αναβάθμισης θα βελτιώσει δραματικά την ικανότητα επιτήρησης του αεροσκάφους.
Ωστόσο, η απόφαση της IAF να αναβαθμίσει το αεροσκάφος διατηρώντας τον υπάρχοντα κινητήρα AL-31FP μπορεί να αποδειχθεί περιοριστική.
Η Ρωσία έχει αναπτύξει μια πιο ισχυρή και αποδοτική αντικατάσταση που ονομάζεται AL-41F-1S, η οποία θα αύξανε περαιτέρω την αντοχή του μαχητικού χωρίς εναέριο ανεφοδιασμό.
Η Ρωσία ισχυρίζεται ότι η τοποθέτηση του AL-41F-1S, το οποίο είναι 16% πιο ισχυρό και 100% πιο οικονομικό, δεν θα απαιτούσε καμία τροποποίηση του πλαισίου του αεροσκάφους.
Φυσικά, το πρόγραμμα αναβάθμισης βρίσκεται στα αρχικά του στάδια και το AL-41F-1S δεν έχει μέχρι στιγμής ενσωματωθεί πλήρως με το Su-30. Είναι πιθανό η IAF να επιλέξει τον νέο κινητήρα σε μεταγενέστερο στάδιο του προγράμματος αναβάθμισης.

www.bankingnews.gr 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης