Το MC-21 είναι ένα αεροσκάφος νέας γενιάς μεσαίων αποστάσεων, που αναπτύχθηκε από την Yakovlev Corporation και η παραγωγή του έχει προγραμματιστεί για το 2025
Η ρωσική κυβέρνηση ενέκρινε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα για την επέκταση της παραγωγής εγχώριων αεροσκαφών, κινητήρων και εξοπλισμού για να επιταχύνει την προσπάθεια υποκατάστασης των εισαγωγών ενόψει των δυτικών κυρώσεων.
Η Ρωσία κάνει το τελευταίο βήμα προς τη δημιουργία της δικής της βιομηχανίας αεροσκαφών, εντελώς ανεξάρτητης από τους κολοσσούς, την αμερικανική Boeing και την γαλλική Airbus.
Όλα χάρη στα ρωσικά αεροσκάφη Yakovlev MC-21 και Sukhoi Superjet 100 (SJ-100) πλήρως εγχώριας παραγωγής.
Ρωσικές αεροπορικές εταιρείες
Οι πρώτες πτήσεις αεροσκαφών MC-21 και SJ-100 με εγχώριους κινητήρες έχουν προγραμματιστεί για το 2025.
Αυτή η εκδήλωση ορόσημο θα επιδείξει την ικανότητα της Ρωσίας όχι μόνο να σχεδιάζει και να κατασκευάζει σύγχρονα αεροσκάφη, αλλά και να εξαλείφει την εξάρτηση από δυτικούς προμηθευτές για εξαρτήματα, δήλωσε ο υπουργός της χώρας Βιομηχανίας και Εμπορίου Anton Alikhanov.
Το MC-21 είναι ένα αεροσκάφος νέας γενιάς μεσαίων αποστάσεων, που αναπτύχθηκε από την Yakovlev Corporation και η παραγωγή του έχει προγραμματιστεί για το 2025.
Η σειριακή παραγωγή του MC-21 βρίσκεται σε εξέλιξη, με τα αεροπλάνα να περιμένουν την ολοκλήρωση των δοκιμών πιστοποίησης.
Οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να αναμένουν ότι θα παραλάβουν τουλάχιστον 10 τέτοια σκάφη το 2025.
Οι εγκαταστάσεις παραγωγής μπορεί να είναι έτοιμες να παράγουν 36 αεροσκάφη αυτού του τύπου ετησίως σε περίπου τρία χρόνια, σύμφωνα με Ρώσους ειδικούς.
Ρωσικοί κινητήρες
Ο στροβιλοκινητήρας (τουρμπίνα) PD-14 για το αεροσκάφος MC-21 είναι έτοιμος, με τις πτήσεις πιστοποίησης να έχουν προγραμματιστεί για τα τέλη Μαρτίου-αρχές Απριλίου 2025.
Οι πτήσεις πιστοποίησης του επιβατικού αεροσκάφους SJ100 μικρών αποστάσεων με τον εγχώριο κινητήρα PD-8 θα ξεκινήσουν και τον επόμενο χρόνο.
Οι δοκιμές εδάφους αυτού του κινητήρα πλησιάζουν στο τέλος τους.
Επί του παρόντος, βρίσκεται σε εξέλιξη ο υποψήφιος κινητήρας υπερυψηλής ώσης PD-35 για αεροσκάφη μεγάλης εμβέλειας και στρατιωτικά μεταφορικά αεροσκάφη.
Στα μέσα της δεκαετίας του 2010, το μεγαλύτερο μέρος των αεροπορικών ηλεκτρονικών συστημάτων προερχόταν από το εξωτερικό.
Το 2022, εν μέσω κυρώσεων της Δύσης για την Ουκρανία, η Ευρωπαϊκή Ένωση απαγόρευσε την προμήθεια πολιτικών αεροσκαφών και ανταλλακτικών στη Ρωσία και υποχρέωσε τους εκμισθωτές να τερματίσουν τις συμβάσεις με τις ρωσικές αεροπορικές εταιρείες.
Απαγορεύτηκαν επίσης οι υπηρεσίες συντήρησης και ασφάλισης αεροσκαφών, με την πλήρη υποκατάσταση των εισαγωγών να γίνεται καθοριστικός παράγοντας για τη βιωσιμότητα των ρωσικών αεροσκαφών.
www.bankingnews.gr
Η Ρωσία κάνει το τελευταίο βήμα προς τη δημιουργία της δικής της βιομηχανίας αεροσκαφών, εντελώς ανεξάρτητης από τους κολοσσούς, την αμερικανική Boeing και την γαλλική Airbus.
Όλα χάρη στα ρωσικά αεροσκάφη Yakovlev MC-21 και Sukhoi Superjet 100 (SJ-100) πλήρως εγχώριας παραγωγής.
Ρωσικές αεροπορικές εταιρείες
Οι πρώτες πτήσεις αεροσκαφών MC-21 και SJ-100 με εγχώριους κινητήρες έχουν προγραμματιστεί για το 2025.
Αυτή η εκδήλωση ορόσημο θα επιδείξει την ικανότητα της Ρωσίας όχι μόνο να σχεδιάζει και να κατασκευάζει σύγχρονα αεροσκάφη, αλλά και να εξαλείφει την εξάρτηση από δυτικούς προμηθευτές για εξαρτήματα, δήλωσε ο υπουργός της χώρας Βιομηχανίας και Εμπορίου Anton Alikhanov.
Το MC-21 είναι ένα αεροσκάφος νέας γενιάς μεσαίων αποστάσεων, που αναπτύχθηκε από την Yakovlev Corporation και η παραγωγή του έχει προγραμματιστεί για το 2025.
Η σειριακή παραγωγή του MC-21 βρίσκεται σε εξέλιξη, με τα αεροπλάνα να περιμένουν την ολοκλήρωση των δοκιμών πιστοποίησης.
Οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να αναμένουν ότι θα παραλάβουν τουλάχιστον 10 τέτοια σκάφη το 2025.
Οι εγκαταστάσεις παραγωγής μπορεί να είναι έτοιμες να παράγουν 36 αεροσκάφη αυτού του τύπου ετησίως σε περίπου τρία χρόνια, σύμφωνα με Ρώσους ειδικούς.
Ρωσικοί κινητήρες
Ο στροβιλοκινητήρας (τουρμπίνα) PD-14 για το αεροσκάφος MC-21 είναι έτοιμος, με τις πτήσεις πιστοποίησης να έχουν προγραμματιστεί για τα τέλη Μαρτίου-αρχές Απριλίου 2025.
Οι πτήσεις πιστοποίησης του επιβατικού αεροσκάφους SJ100 μικρών αποστάσεων με τον εγχώριο κινητήρα PD-8 θα ξεκινήσουν και τον επόμενο χρόνο.
Οι δοκιμές εδάφους αυτού του κινητήρα πλησιάζουν στο τέλος τους.
Επί του παρόντος, βρίσκεται σε εξέλιξη ο υποψήφιος κινητήρας υπερυψηλής ώσης PD-35 για αεροσκάφη μεγάλης εμβέλειας και στρατιωτικά μεταφορικά αεροσκάφη.
Στα μέσα της δεκαετίας του 2010, το μεγαλύτερο μέρος των αεροπορικών ηλεκτρονικών συστημάτων προερχόταν από το εξωτερικό.
Το 2022, εν μέσω κυρώσεων της Δύσης για την Ουκρανία, η Ευρωπαϊκή Ένωση απαγόρευσε την προμήθεια πολιτικών αεροσκαφών και ανταλλακτικών στη Ρωσία και υποχρέωσε τους εκμισθωτές να τερματίσουν τις συμβάσεις με τις ρωσικές αεροπορικές εταιρείες.
Απαγορεύτηκαν επίσης οι υπηρεσίες συντήρησης και ασφάλισης αεροσκαφών, με την πλήρη υποκατάσταση των εισαγωγών να γίνεται καθοριστικός παράγοντας για τη βιωσιμότητα των ρωσικών αεροσκαφών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών