Η KTM είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός μοτοσυκλετών στην Ευρώπη, αλλά αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα από το 2023
Η κρίση στην αυστριακή εταιρεία κατασκευής μοτοσυκλετών KTM επιδεινώνεται, με την εταιρεία να μην μπορεί να πληρώσει στους 6.000 υπαλλήλους της τους μισθούς Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου που είχε υποσχεθεί προηγουμένως.
Η κατάσταση αποκαλύφθηκε από το Αυστριακό Επιμελητήριο Εργασίας στις 13 Δεκεμβρίου.
Η KTM είχε αρχικά δεσμευτεί να πληρώσει στους εργαζομένους της προκαταβολή 90% στους μισθούς του Δεκεμβρίου πριν από τα Χριστούγεννα.
Ομοίως δεν έχουν καταβληθεί οι μισθοί Νοεμβρίου και το επίδομα Χριστουγέννων, που ανέρχονται σε μισθό ενός ακόμη μήνα, δήλωσε ο πρόεδρος του Εργατικού Επιμελητηρίου.
Ο κατασκευαστής μοτοσικλετών δεν είχε σχολιάσει την κατάσταση κατά τη στιγμή της σύνταξης.
Η εταιρεία σταμάτησε επίσης την παραγωγή νέων μοτοσυκλετών από τις 13 Δεκεμβρίου – νωρίτερα από ό,τι είχε αρχικά προγραμματιστεί.
Οι γραμμές παραγωγής θα παραμείνουν ακινητοποιημένες τουλάχιστον μέχρι τον Μάρτιο, καθώς η KTM προσπαθεί να πουλήσει το απόθεμά της με 130.000 δίκυκλα – αξίας παραγωγής σχεδόν ενός έτους.
Η KTM είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός μοτοσυκλετών στην Ευρώπη, αλλά αντιμετωπίζει αντίξοους ανέμους από το 2023, καθώς η συνεχής οικονομική δυσφορία της ηπείρου έχει διαγράψει τη ζήτηση για τα προϊόντα της.
Ταυτόχρονα, το κόστος ενέργειας και εργασίας αυξήθηκε στα ύψη.
Κατά συνέπεια, η εταιρεία έχει συγκεντρώσει χρέη 1,8 δισεκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με την υπηρεσία προστασίας πιστωτών KSV.
www.bankingnews.gr
Η κατάσταση αποκαλύφθηκε από το Αυστριακό Επιμελητήριο Εργασίας στις 13 Δεκεμβρίου.
Η KTM είχε αρχικά δεσμευτεί να πληρώσει στους εργαζομένους της προκαταβολή 90% στους μισθούς του Δεκεμβρίου πριν από τα Χριστούγεννα.
Ομοίως δεν έχουν καταβληθεί οι μισθοί Νοεμβρίου και το επίδομα Χριστουγέννων, που ανέρχονται σε μισθό ενός ακόμη μήνα, δήλωσε ο πρόεδρος του Εργατικού Επιμελητηρίου.
Ο κατασκευαστής μοτοσικλετών δεν είχε σχολιάσει την κατάσταση κατά τη στιγμή της σύνταξης.
Η εταιρεία σταμάτησε επίσης την παραγωγή νέων μοτοσυκλετών από τις 13 Δεκεμβρίου – νωρίτερα από ό,τι είχε αρχικά προγραμματιστεί.
Οι γραμμές παραγωγής θα παραμείνουν ακινητοποιημένες τουλάχιστον μέχρι τον Μάρτιο, καθώς η KTM προσπαθεί να πουλήσει το απόθεμά της με 130.000 δίκυκλα – αξίας παραγωγής σχεδόν ενός έτους.
Η KTM είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός μοτοσυκλετών στην Ευρώπη, αλλά αντιμετωπίζει αντίξοους ανέμους από το 2023, καθώς η συνεχής οικονομική δυσφορία της ηπείρου έχει διαγράψει τη ζήτηση για τα προϊόντα της.
Ταυτόχρονα, το κόστος ενέργειας και εργασίας αυξήθηκε στα ύψη.
Κατά συνέπεια, η εταιρεία έχει συγκεντρώσει χρέη 1,8 δισεκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με την υπηρεσία προστασίας πιστωτών KSV.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών