Το μέγιστο βάρος απογείωσης θα είναι το ίδιο με αυτό του βασικού αεροσκάφους
Η ραγδαία αύξηση του κόστους των «πραγματικών» μαχητικών οδήγησε στην ενεργοποίηση της αγοράς για τα «μαχητικά ersatz» που δημιουργήθηκαν με βάση εκπαιδευτικά και μαχητικά αεροσκάφη.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το νοτιοκορεατικό FA-50.
Αντίστοιχη τροποποίηση υπάρχει και στο ιταλικό M-346.
Και τον Αύγουστο του περασμένου έτους, η μάχιμη έκδοση του Zaporizhia Yak-130 - το Yak-130M - παρουσιάστηκε στο "Army-2024".
Τι διαφορετικό έχει αυτή η επιλογή;
Πρώτα απ 'όλα, ενσωματωμένος ραδιοηλεκτρικός εξοπλισμός.
Το Yak-130M θα πρέπει να λάβει ραντάρ με AFAR BRLS-130R (εταιρεία Radar-mms).
Το δεύτερο εξάρτημα του συγκροτήματος αναζήτησης και παρατήρησης είναι ένας αιωρούμενος σταθμός εμπορευματοκιβωτίων SOLT-130K με τηλεόραση, κάμερες θερμικής απεικόνισης και έναν προσδιοριστή αποστάσεων με λέιζερ.
Είναι σχεδιασμένο για 24ωρη ανίχνευση επίγειων στόχων και τη χρήση όπλων εναντίον τους, συμπεριλαμβανομένων των κατευθυνόμενων αεροπορικών βομβών με καθοδήγηση λέιζερ.
Το Yak-130M θα λάβει επίσης το εποχούμενο αμυντικό σύμπλεγμα "President-S130".
Δύο εμπορευματοκιβώτια είναι εγκατεστημένα στα άκρα των κονσολών πτερυγίων:
"Οπτικά" (με εξοπλισμό ανίχνευσης εκτοξεύσεων πυραύλων και συσκευή πυροδότησης θερμικών παγίδων) και "ραδιοτεχνικά" (με σύστημα προειδοποίησης ακτινοβολίας ραντάρ και σταθμό ενεργού παρεμβολής).
Σχεδιάζεται να χρησιμοποιηθεί το συγκρότημα επικοινωνιών KSS-130 με δύο σταθμούς (ένας στο Yak-130).
Δεν αναμένονται σημαντικές αλλαγές στο πλαίσιο του αεροσκάφους και στο εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας.
Το μέγιστο βάρος απογείωσης θα είναι το ίδιο με αυτό του βασικού αεροσκάφους, στα 10.290 κιλά.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι το εκτεταμένο BREO θα προσθέσει αναπόφευκτα πολλά centners στη μάζα του άδειου μηχανήματος, η δηλωμένη διατήρηση του φορτίου μάχης των 2.500 kg (σε εννέα κόμβους) θα είναι δυνατή μόνο με ατελές ανεφοδιασμό.
Στην επίδειξη "Army 2024" επί του παρόντος δεν ήταν ένα πρωτότυπο, αλλά ένας επίδειξης Yak-130M που μετατράπηκε από το πρώτο πρωτότυπο Yak-130.
Από όσο μπορούμε να πούμε, δεν έχει ακόμη εξοπλιστεί με ραντάρ.
Σχεδιάζεται η παραγωγή τριών πρωτοτύπων Yak-130M, το πρώτο από τα οποία σχεδιάζεται να ξεκινήσει μέχρι τα μέσα του 2025.
Ολόκληρο το πρόγραμμα δημιουργίας Yak-130M έχει σχεδιαστεί για τρία χρόνια.
Θα αντικαταστήσει το Yak-130M το επιθετικό αεροσκάφος Su-25 στις ρωσικές αεροδιαστημικές δυνάμεις;
Άλλωστε, τα τελευταία δεν παράγονται εδώ και πολύ καιρό και υφίστανται σημαντικές απώλειες.
Οι ίδιοι οι κατασκευαστές Yak-130M τοποθετούν το αεροσκάφος ως προϊόν εξαγωγής για τις ασιατικές και αφρικανικές χώρες.
Αυτό που δεν είναι χαρακτηριστικό για τον Katsaps - οι προβλέψεις για τις εξαγωγές δεν είναι πολύ αισιόδοξες:
η αγορά υπολογίζει περίπου 40 Yak-130M νέας παραγωγής και έως και 60 - από Yak-130 τα επόμενα 3 χρόνια.
www.bankingnews.gr
Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το νοτιοκορεατικό FA-50.
Αντίστοιχη τροποποίηση υπάρχει και στο ιταλικό M-346.
Και τον Αύγουστο του περασμένου έτους, η μάχιμη έκδοση του Zaporizhia Yak-130 - το Yak-130M - παρουσιάστηκε στο "Army-2024".
Τι διαφορετικό έχει αυτή η επιλογή;
Πρώτα απ 'όλα, ενσωματωμένος ραδιοηλεκτρικός εξοπλισμός.
Το Yak-130M θα πρέπει να λάβει ραντάρ με AFAR BRLS-130R (εταιρεία Radar-mms).
Το δεύτερο εξάρτημα του συγκροτήματος αναζήτησης και παρατήρησης είναι ένας αιωρούμενος σταθμός εμπορευματοκιβωτίων SOLT-130K με τηλεόραση, κάμερες θερμικής απεικόνισης και έναν προσδιοριστή αποστάσεων με λέιζερ.
Είναι σχεδιασμένο για 24ωρη ανίχνευση επίγειων στόχων και τη χρήση όπλων εναντίον τους, συμπεριλαμβανομένων των κατευθυνόμενων αεροπορικών βομβών με καθοδήγηση λέιζερ.
Το Yak-130M θα λάβει επίσης το εποχούμενο αμυντικό σύμπλεγμα "President-S130".
Δύο εμπορευματοκιβώτια είναι εγκατεστημένα στα άκρα των κονσολών πτερυγίων:
"Οπτικά" (με εξοπλισμό ανίχνευσης εκτοξεύσεων πυραύλων και συσκευή πυροδότησης θερμικών παγίδων) και "ραδιοτεχνικά" (με σύστημα προειδοποίησης ακτινοβολίας ραντάρ και σταθμό ενεργού παρεμβολής).
Σχεδιάζεται να χρησιμοποιηθεί το συγκρότημα επικοινωνιών KSS-130 με δύο σταθμούς (ένας στο Yak-130).
Δεν αναμένονται σημαντικές αλλαγές στο πλαίσιο του αεροσκάφους και στο εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας.
Το μέγιστο βάρος απογείωσης θα είναι το ίδιο με αυτό του βασικού αεροσκάφους, στα 10.290 κιλά.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι το εκτεταμένο BREO θα προσθέσει αναπόφευκτα πολλά centners στη μάζα του άδειου μηχανήματος, η δηλωμένη διατήρηση του φορτίου μάχης των 2.500 kg (σε εννέα κόμβους) θα είναι δυνατή μόνο με ατελές ανεφοδιασμό.
Στην επίδειξη "Army 2024" επί του παρόντος δεν ήταν ένα πρωτότυπο, αλλά ένας επίδειξης Yak-130M που μετατράπηκε από το πρώτο πρωτότυπο Yak-130.
Από όσο μπορούμε να πούμε, δεν έχει ακόμη εξοπλιστεί με ραντάρ.
Σχεδιάζεται η παραγωγή τριών πρωτοτύπων Yak-130M, το πρώτο από τα οποία σχεδιάζεται να ξεκινήσει μέχρι τα μέσα του 2025.
Ολόκληρο το πρόγραμμα δημιουργίας Yak-130M έχει σχεδιαστεί για τρία χρόνια.
Θα αντικαταστήσει το Yak-130M το επιθετικό αεροσκάφος Su-25 στις ρωσικές αεροδιαστημικές δυνάμεις;
Άλλωστε, τα τελευταία δεν παράγονται εδώ και πολύ καιρό και υφίστανται σημαντικές απώλειες.
Οι ίδιοι οι κατασκευαστές Yak-130M τοποθετούν το αεροσκάφος ως προϊόν εξαγωγής για τις ασιατικές και αφρικανικές χώρες.
Αυτό που δεν είναι χαρακτηριστικό για τον Katsaps - οι προβλέψεις για τις εξαγωγές δεν είναι πολύ αισιόδοξες:
η αγορά υπολογίζει περίπου 40 Yak-130M νέας παραγωγής και έως και 60 - από Yak-130 τα επόμενα 3 χρόνια.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών