Τελευταία Νέα
Διεθνή

Ξεθωριάζει το ουράνιο τόξο - Διείσδυση στην κανονικότητα: Mastercard, PepsiCo, Nissan κόβουν μαχαίρι χορηγίες για ΛΟΑΤΚΙ

Ξεθωριάζει το ουράνιο τόξο - Διείσδυση στην κανονικότητα: Mastercard, PepsiCo, Nissan κόβουν μαχαίρι χορηγίες για ΛΟΑΤΚΙ
Οι εταιρείες του Χόλιγουντ αρχίζουν να εγκαταλείπουν την... προοδευτική woke «ατζέντα»
Κάποτε τα λογότυπα των πολυεθνικών έλαμπαν δίπλα στις σημαίες του ουράνιου τόξου. Τώρα, αποσύρονται αθόρυβα, με μια... διακριτικότητα που δεν θυμίζει σε τίποτα την επιθετική προώθηση των προηγούμενων ετών.
Η Mastercard, η PepsiCo, η Nissan — και δεν είναι οι μόνες — αποτραβιούνται από την υπερβολική έκθεση στο αφήγημα των ΛΟΑΤΚΙ+.
Η Wall Street Journal, όργανο του επιχειρηματικού κόσμου των ΗΠΑ, παραδέχεται ανοιχτά ότι οι εταιρείες δεν βλέπουν πλέον όφελος — και αντίθετα φοβούνται το πολιτικό και οικονομικό κόστος.
Οι διοικήσεις νιώθουν την πίεση να διαλέξουν στρατόπεδο: ανάμεσα σε έναν λαϊκό συντηρητισμό που δυναμώνει και σε μια ΛΟΑΤΚΙ+ «ατζέντα» που κουράζει, προτιμούν την σιωπή, την απόσυρση, τον αποχρωματισμό.
Η Mastercard έκλεισε τον κύκλο της δεκαετούς στήριξής της στο New York Pride.
Η Nissan επικαλέστηκε «βελτιστοποίηση κόστους», αλλά η πραγματική βελτιστοποίηση ήταν επικοινωνιακή — αποφυγή εμπλοκής σε έναν πόλεμο συμβόλων που δεν φέρνει πλέον πωλήσεις, αλλά αρνητική δημοσιότητα.
Ακόμα και η Diageo, η εταιρεία πίσω από διάσημα brands αλκοόλ, σταμάτησε τη χρηματοδότηση εκδηλώσεων σε Σαν Φρανσίσκο και Σεντ Λούις.
Το κύμα αλλαγής δεν περιορίζεται στο branding.
Στο Χόλιγουντ, το άλλοτε προπύργιο του woke ακτιβισμού, τα σενάρια ξαναγράφονται.
Οι τρανς χαρακτήρες διαγράφονται. Τα πρότζεκτ με ΛΟΑΤΚΙ+ θεματολογία παγώνουν.
Τα στούντιο επιστρέφουν σε παραδοσιακές, οικογενειακές και χριστιανικές αφηγήσεις, εγκαταλείποντας το ριψοκίνδυνο στοίχημα της «προοδευτικότητας».
Σύμφωνα με την έρευνα της Gravity Research, σχεδόν 4 στις 10 εταιρείες μειώνουν ή τερματίζουν τη στήριξή τους σε εκδηλώσεις ΛΟΑΤΚΙ+, φοβούμενες έρευνες, αντιδράσεις καταναλωτών και απώλεια εμπιστοσύνης. Η ίδια η πρόεδρος της Ένωσης Pride παραδέχεται πως μερικές εταιρείες ζητούν να αφαιρεθούν τα λογότυπά τους από τα πανό. Από την υπερηφάνεια στο «μη μας αναφέρετε καν».
Ο προοδευτισμός στη Δύση μοιάζει πλέον με μια ξεθωριασμένη αφίσα που πέφτει από τον τοίχο. Αυτό που ήταν κάποτε ανίκητο PR ρεύμα, γίνεται βάρος. Και όταν το χρήμα σταματά να ρέει, η πραγματικότητα επιστρέφει ανώδυνα αλλά αδυσώπητα: η αγορά δεν συγχωρεί την ιδεολογική υπερβολή.

Ο Trump σαρώνει...

Ο συντηρητικός άνεμος αλλαγής που σάρωσε τον Δυτικό κόσμο στις 20 Ιανουαρίου 2025, έφτασε στην ηλιόλουστη Καλιφόρνια. Οι εταιρείες του Χόλιγουντ αρχίζουν να εγκαταλείπουν την... προοδευτική «ατζέντα». Τα σενάρια ξαναγράφονται ακαριαία: οι τρανς χαρακτήρες αφαιρούνται από τους ολοκληρωμένους, και σε αυτούς που βρίσκονται σε παραγωγή, οι παραγωγοί απαιτούν να αποφεύγονται οι θετικές αναπαραστάσεις των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων.
Ολόκληρα έργα με θέμα την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα μπαίνουν επίσης στο ράφι, ενώ τα στούντιο επικεντρώνονται ολοένα και περισσότερο σε χριστιανικές και οικογενειακές ιστορίες.

www.bankingnews..gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης