Η υπηρεσία internet χρεώνεται πανάκριβα και όχι μόνο...
Με το βαμβάκι... σφάζει η Cosmote τους πελάτες της κι όταν είναι σκόπιμο προς συμμόρφωση του κακού – καλού πελάτη βγάζει και τον μπαλτά.
Η εταιρεία κατοχυρώνεται πίσω από το πολυσέλιδο συμφωνητικό που υπογράφει ο πελάτης με την εταιρεία την στιγμή που αποδέχεται την αρχική πρόταση για να γίνει συνδρομητής.
Πώς όμως μια αρχική πρόταση για σύνδεση στην κινητή τηλεφωνία Cosmote μπορεί να γίνει εφιάλτης όταν ξεπεράσεις τα όρια των υπηρεσιών που σου προσφέρει το συγκεκριμένο πακέτο σύνδεσης.
Το αρχικό συμβόλαιο των 39 ευρώ μπορεί να εκτοξευθεί στα 70 ευρώ, στα 100 και να ξεπεράσει ακόμη και τα200 ευρώ το μήνα αν γίνει χρήση πενταψήφιου αριθμού.
Όταν όμως χάσεις το λογαριασμό για να τον επαναφέρει ο συνδρομητής σε λογαριασμό υποχρεώνεται να ακολουθήσει τις οδηγίες της εταιρείας για να μη υπάρξουν άλλες συνέπειες, όπως είναι οι δικαστικές επιλογές δηλαδή την έκδοση διαταγής πληρωμής για τα οφειλόμενα.
Η Cosmote προσφέρει χρόνο ομιλίας την αποστολή μηνυμάτων και ίντερνετ.
Το παράθυρο για να κερδίσει η εταιρεία από τον πελάτη που έπεσε στα χέρια της είναι το όριο των 2 Giga internet που δίνει σε ένα πρόγραμμα σύνδεσης.
Στο ενδεχόμενο να το ξεπεράσει θα χρεωθεί επιπλέον ο μηνιαίος λογαριασμός του συνδρομητή διότι κατανάλωσε περισσότερα megabyte από αυτό που προέβλεπε η αρχική συμφωνία.
Τα 70 άρια και τα 100 άρια σε ευρώ πέφτουν βροχή για τον «κακό» πελάτη που δεν τηρεί την αρχική συμφωνία.
Κάποια στιγμή ο πελάτης υποχρεώνεται να πάει σε ένα κατάστημα της εταιρείας για να διαπραγματευτεί την αρχική συμφωνία.
Η πρόταση της Cosmote ήταν ότι υπάρχει πρόγραμμα ιντερντετ για επιπλέον χρήση 2 Giga το οποίο όμως κοστίζει επιπλέον 20 ευρώ το μήνα. Η τιμή όμως μειώνεται στα 15 ευρώ επειδή ο πελάτης είναι της Cosmote.
Ωστόσο η συμφωνία δεν είναι τόσο αθώα αφού πρόκειται για νέο συμβόλαιο 18 μηνών για το ιντερνετ για να πάρει ο πελάτης την εντυπωσιακή προσφορά της Cosmote.
Το κλειδί για να αποδεχθεί και να πει το ΝΑΙ ο πελάτης ήταν η φράση του υπαλλήλου ότι όταν ξεπερασθούν τα 4 Giga το μήνα δεν θα υπάρχει επιπλέον χρέωση διότι απλά θα μπαίνει κόφτης.
Ο αφελής πελάτης ρωτά τον υπάλληλο γιατί δεν υπάρχει κόφτης στα αρχικά 2 Giga internet έτσι ώστε να είχε αποφύγει τις επιπλέον επιβαρύνσεις.
Η απάντηση αφοπλιστική του υπαλλήλου. Πώς θα είχε έσοδα η εταιρεία;
Όλοι γνωρίζουν ότι στην Ελλάδα ότι η υπηρεσία internet κοστολογείται πανάκριβα. Οι γνώστες της αγοράς λένε ότι τα έσοδα από το internet έρχονται με μηδενικό κόστος και καλύπτει σημαντικά έξοδα των άλλων υπηρεσιών που προσφέρουν.
Μία ανταγωνίστρια εταιρεία προσφέρει την παροχή ιντερνετ με μηνιαίο κόστος 20 ευρώ αλλά δίνει 20 Giga το μήνα.
Η προσφορά της Cosmote υπολείπεται σημαντικά από τον ανταγωνισμό αλλά ο πελάτης δεν μπορεί να αλλάξει εταιρεία διότι έχει συμβόλαιο σύνδεσης και ο χρόνος λήξης είναι μετά από 12 μήνες.
Επίσης στην περίπτωση που συνδρομητής κάνει το λάθος και χρησιμοποιήσει πενταψήφιο αριθμό ο επόμενος λογαριασμός έκδοσης για να αποπληρωθεί θα χρειασθούν πολλά μηνιάτικα. Και στην περίπτωση αυτή η Cosmote κρατά κλειστά τα χαρτιά για τις χρεώσεις από αυτόν που ζητάει να αποπληρώσει το φουσκωμένο λογαριασμό.
Το ρεπορτάζ για τις υψηλές χρεώσεις αναδεικνύει και τις ευθύνες που έχει το ίδιο το κράτος έναντι των αυθαιρεσιών των εταιρειών έναντι των πελατών τους.
Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων είναι αρμόδια και τιμολογεί την υπηρεσία internet για τους καταναλωτές. Τα 20 ευρώ το μήνα για 2 Giga θεωρείται ότι είναι …παρά πολύ καλή τιμή, Το πιο αξιοπερίεργο είναι ότι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και Εμπορίου δεν έχει στην αρμοδιότητα τις τηλεπικοινωνίες.
Οι καταναλωτές για να βρουν μία άκρη καταφεύγουν στην ΕΚΠΟΙΖΩ για να ενημερωθούν και να μάθουν πως θα υπερασπίσουν το εαυτό τους
Είναι επιτακτική ανάγκη η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ως ανεξάρτητη Αρχή να προστατεύει και τους καταναλωτές ενώ κωφεύει κάνοντας έμμεσα τα χατίρια των εταιρειών.
Πρώτη ενημέρωση: 08:15, Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Η εταιρεία κατοχυρώνεται πίσω από το πολυσέλιδο συμφωνητικό που υπογράφει ο πελάτης με την εταιρεία την στιγμή που αποδέχεται την αρχική πρόταση για να γίνει συνδρομητής.
Πώς όμως μια αρχική πρόταση για σύνδεση στην κινητή τηλεφωνία Cosmote μπορεί να γίνει εφιάλτης όταν ξεπεράσεις τα όρια των υπηρεσιών που σου προσφέρει το συγκεκριμένο πακέτο σύνδεσης.
Το αρχικό συμβόλαιο των 39 ευρώ μπορεί να εκτοξευθεί στα 70 ευρώ, στα 100 και να ξεπεράσει ακόμη και τα200 ευρώ το μήνα αν γίνει χρήση πενταψήφιου αριθμού.
Όταν όμως χάσεις το λογαριασμό για να τον επαναφέρει ο συνδρομητής σε λογαριασμό υποχρεώνεται να ακολουθήσει τις οδηγίες της εταιρείας για να μη υπάρξουν άλλες συνέπειες, όπως είναι οι δικαστικές επιλογές δηλαδή την έκδοση διαταγής πληρωμής για τα οφειλόμενα.
Η Cosmote προσφέρει χρόνο ομιλίας την αποστολή μηνυμάτων και ίντερνετ.
Το παράθυρο για να κερδίσει η εταιρεία από τον πελάτη που έπεσε στα χέρια της είναι το όριο των 2 Giga internet που δίνει σε ένα πρόγραμμα σύνδεσης.
Στο ενδεχόμενο να το ξεπεράσει θα χρεωθεί επιπλέον ο μηνιαίος λογαριασμός του συνδρομητή διότι κατανάλωσε περισσότερα megabyte από αυτό που προέβλεπε η αρχική συμφωνία.
Τα 70 άρια και τα 100 άρια σε ευρώ πέφτουν βροχή για τον «κακό» πελάτη που δεν τηρεί την αρχική συμφωνία.
Κάποια στιγμή ο πελάτης υποχρεώνεται να πάει σε ένα κατάστημα της εταιρείας για να διαπραγματευτεί την αρχική συμφωνία.
Η πρόταση της Cosmote ήταν ότι υπάρχει πρόγραμμα ιντερντετ για επιπλέον χρήση 2 Giga το οποίο όμως κοστίζει επιπλέον 20 ευρώ το μήνα. Η τιμή όμως μειώνεται στα 15 ευρώ επειδή ο πελάτης είναι της Cosmote.
Ωστόσο η συμφωνία δεν είναι τόσο αθώα αφού πρόκειται για νέο συμβόλαιο 18 μηνών για το ιντερνετ για να πάρει ο πελάτης την εντυπωσιακή προσφορά της Cosmote.
Το κλειδί για να αποδεχθεί και να πει το ΝΑΙ ο πελάτης ήταν η φράση του υπαλλήλου ότι όταν ξεπερασθούν τα 4 Giga το μήνα δεν θα υπάρχει επιπλέον χρέωση διότι απλά θα μπαίνει κόφτης.
Ο αφελής πελάτης ρωτά τον υπάλληλο γιατί δεν υπάρχει κόφτης στα αρχικά 2 Giga internet έτσι ώστε να είχε αποφύγει τις επιπλέον επιβαρύνσεις.
Η απάντηση αφοπλιστική του υπαλλήλου. Πώς θα είχε έσοδα η εταιρεία;
Όλοι γνωρίζουν ότι στην Ελλάδα ότι η υπηρεσία internet κοστολογείται πανάκριβα. Οι γνώστες της αγοράς λένε ότι τα έσοδα από το internet έρχονται με μηδενικό κόστος και καλύπτει σημαντικά έξοδα των άλλων υπηρεσιών που προσφέρουν.
Μία ανταγωνίστρια εταιρεία προσφέρει την παροχή ιντερνετ με μηνιαίο κόστος 20 ευρώ αλλά δίνει 20 Giga το μήνα.
Η προσφορά της Cosmote υπολείπεται σημαντικά από τον ανταγωνισμό αλλά ο πελάτης δεν μπορεί να αλλάξει εταιρεία διότι έχει συμβόλαιο σύνδεσης και ο χρόνος λήξης είναι μετά από 12 μήνες.
Επίσης στην περίπτωση που συνδρομητής κάνει το λάθος και χρησιμοποιήσει πενταψήφιο αριθμό ο επόμενος λογαριασμός έκδοσης για να αποπληρωθεί θα χρειασθούν πολλά μηνιάτικα. Και στην περίπτωση αυτή η Cosmote κρατά κλειστά τα χαρτιά για τις χρεώσεις από αυτόν που ζητάει να αποπληρώσει το φουσκωμένο λογαριασμό.
Το ρεπορτάζ για τις υψηλές χρεώσεις αναδεικνύει και τις ευθύνες που έχει το ίδιο το κράτος έναντι των αυθαιρεσιών των εταιρειών έναντι των πελατών τους.
Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων είναι αρμόδια και τιμολογεί την υπηρεσία internet για τους καταναλωτές. Τα 20 ευρώ το μήνα για 2 Giga θεωρείται ότι είναι …παρά πολύ καλή τιμή, Το πιο αξιοπερίεργο είναι ότι η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και Εμπορίου δεν έχει στην αρμοδιότητα τις τηλεπικοινωνίες.
Οι καταναλωτές για να βρουν μία άκρη καταφεύγουν στην ΕΚΠΟΙΖΩ για να ενημερωθούν και να μάθουν πως θα υπερασπίσουν το εαυτό τους
Είναι επιτακτική ανάγκη η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ως ανεξάρτητη Αρχή να προστατεύει και τους καταναλωτές ενώ κωφεύει κάνοντας έμμεσα τα χατίρια των εταιρειών.
Πρώτη ενημέρωση: 08:15, Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών