Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Νέος γύρος αντιπαράθεσης ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την κατάσταση στον Προαστιακό

Νέος γύρος αντιπαράθεσης ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την κατάσταση στον Προαστιακό
Νέος γύρος αντιπαράθεσης ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Νέα κόντρα ξέσπασε μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΟΣΕ για την τραγική κατάσταση στον Προαστιακό, αν και σε χαμηλότερους τόνους σε σύγκριση με εχθές (11/12).
Σε επικοινωνία της «Ναυτεμπορικής» με στελέχη του οργανισμού, ειπώθηκε ότι «ο ΟΣΕ δεν επιθυμεί να συνεχίσει τη δημόσια αντιπαράθεση που ξεκίνησε η ιδιωτική εταιρεία ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Οι πολίτες αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα, όπως άλλωστε επιβεβαιώθηκε από μελέτη της Ανεξάρτητης Αρχής, της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ)».
Επίσης, σημειώνεται ότι, τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις, αμαυρώνουν γενικά τον σιδηρόδρομο και δεν ωφελούν τις πραγματικές ανάγκες που έχει το μέσο στην Ελλάδα και την προσπάθεια που γίνεται για την αναβάθμισή του, με σκοπό να κερδίσει μερίδιο από τις επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές.
«Η προσπάθειά μας συνεχίζεται και θα γίνει ορατή το αμέσως επόμενο διάστημα» υπογραμμίζεται με νόημα από τον ΟΣΕ.

Νωρίτερα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε νέα «σκληρή» ανακοίνωσή της, ανέφερε ότι ο ΟΣΕ, στη χθεσινή ανακοίνωσή του, «επέλεξε να μην απαντήσει επί της ουσίας σε κανένα από τα ερωτήματα για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιβάτες από την εγκατάλειψη των σταθμών του προαστιακού και του ευρύτερου σιδηροδρομικού δικτύου.
Ο Διαχειριστής της Υποδομής, δηλαδή ο ΟΣΕ, πρέπει να καταλάβει ότι η εποχή των παρελκυστικών απαντήσεων έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί.
Οι επιβάτες ζητούν και απαιτούν από όλους μας υποδομές και υπηρεσίες που να δείχνουν στην πράξη ότι τους σεβόμαστε.
Για μία ακόμη φορά, ζητάμε από τον Διαχειριστή της Υποδομής να αναλάβει τις ευθύνες του και να παρουσιάσει ένα σχέδιο με χρονοδιάγραμμα και κόστος για την επαναφορά των σταθμών σε ένα minimum επίπεδο αξιοπρεπούς λειτουργίας».
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχωρά σε επίθεση και κατά της Ρυθμιστικής Αρχής.
«Σε κάθε περίπτωση, όλοι θα κριθούμε από τις πράξεις, αλλά και τις παραλείψεις μας.
Αυτή η κρίση δεν έχει σχέση με επιλεκτική και ανορθολογική χρήση ερευνών ή λανθασμένων οικονομικών στοιχείων, αλλά από αυτό που θα βιώνει ο επιβάτης στις καθημερινές του μετακινήσεις.
Είναι υποχρέωση όλων μας να αναλάβουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν και η ευθύνη για τη συντήρηση και τη λειτουργία των σταθμών είναι αποκλειστικά του ΟΣΕ» σημειώνει.
Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ απαντά και στους ισχυρισμούς του ΟΣΕ για την επιβάρυνση του Οργανισμού:
«Σε ό,τι αφορά στα υποτιθέμενα 700 εκατομμύρια που επιβαρύνθηκε ο ΟΣΕ από την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θέλουμε να επισημάνουμε ότι στην πραγματικότητα ο ΟΣΕ, λόγω της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, διέγραψε χρέη προς το Ελληνικό Δημόσιο ύψους 14,3 δισ. ευρώ».
Καταλήγοντας, προειδοποιεί τόσο τον ΟΣΕ, όσο και τη ΡΑΣ ότι «η επιλεκτική παρουσίαση συμπερασμάτων ερευνών, όπως αποδεδειγμένα έχει δείξει η επιστημονική κοινότητα, αλλά και η πραγματικότητα της ζωής, οδηγεί σε λανθασμένα συμπεράσματα και τους χρήστες αυτών των στοιχείων σε δυσάρεστες εκπλήξεις».

Διαβάστε: Ευθύνες ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ΟΣΕ για την τραγική κατάσταση των σταθμών του Προαστιακού 

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης