Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Στη β' φάση όλοι οι υποψήφιοι για το έργο Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη - Επιβεβαίωση ΒΝ

Στη β' φάση όλοι οι υποψήφιοι για το έργο Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη - Επιβεβαίωση ΒΝ
Προκρίθηκαν στη β' φάση όλοι οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Φάκελο Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος oι: Άβαξ, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Intrakat, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία Acciona Concesiones – Μυτιληναίος.
Σχετικά Άρθρα

Ένα ακόμα σημαντικό βήμα έγινε από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, για την υλοποίηση του μεγάλου οδικού έργου Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος– Μεθώνη, κατασκευαστικού κόστους 180 εκατ.ευρώ, που θα κατασκευαστεί με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα.
Συγκεκριμένα, ο υπουργός Κώστας Καραμανλής ενέκρινε με απόφασή του το τεύχος πρόσκλησης της Β’ φάσης του διαγωνισμού για τη «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία και Συντήρηση του Οδικού Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου, Τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, με Σ.Δ.Ι.Τ.».
Σε συνέχεια του αποτελέσματος της Α΄ Φάσης, προκρίθηκαν στη Β’ Φάση όλοι οι Υποψήφιοι που κατέθεσαν Φάκελο Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος επιεβεβαιώνοντας δημοσίευμα του bankingnews.gr.
Αναλυτικότερα στη Β' φάση προκρίθηκαν oι: Άβαξ, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Intrakat, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία Acciona Concesiones – Μυτιληναίος.
Στο πλαίσιο της προτεινόμενης Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης θα υλοποιήσει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση της Εθνικής Οδού Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, συνολικού μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων, που περιλαμβάνει τα ακόλουθα διακριτά τμήματα: Το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος μήκους 16,4 χλμ., το τμήμα Ριζόμυλος – Πύλος μήκους 25,7 χλμ. και το τμήμα Πύλος – Μεθώνη μήκους 7,9 χλμ.

Τον Μάρτιο θα ξεκινήσει η προβλεπόμενη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου με τους 5 συμμετέχοντες στο Διαγωνισμό, ώστε το καλοκαίρι να κατατεθούν οι προσφορές και εντός του 2021 να υπάρχει ανάδοχος για το έργο.
«Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε, η Πελοπόννησος υπήρξε προτεραιότητά μας. δήλωσε ο ΓΓ Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης ."Με το έργο αυτό, στόχος μας είναι, να αναβαθμίσουμε και να εκσυγχρονίσουμε το οδικό δίκτυο της περιοχής προσφέροντας ένα έργο ζωτικής σημασίας για τον τόπο. Γιατί, στο Υπουργείο Υποδομών μας αρέσει να μιλάμε με τα έργα μας και πλέον τα αποτελέσματα της δουλειάς μας αρχίζουν να γίνονται ορατά».

www.bankingnews.gr

ΑΒΑΞ Α.Ε.
2.215
0.68% (0.015)
Σύμβολο
ΑΒΑΞ
Συν.Όγκος
99,916
Τζίρος
219,935
Υψηλό ημέρας
2.225
Χαμηλό ημέρας
2.17
Άνοιγμα ημέρας
2.2
Προηγούμενο κλείσιμο
2.2
Τελευταία Ενημέρωση 04/08/2025 15:20:17
ΕΛΛΑΚΤΩΡ Α.Ε.
1.302
0.77% (0.01)
Σύμβολο
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
Συν.Όγκος
75,937
Τζίρος
98,694
Υψηλό ημέρας
1.31
Χαμηλό ημέρας
1.288
Άνοιγμα ημέρας
1.29
Προηγούμενο κλείσιμο
1.292
Τελευταία Ενημέρωση 04/08/2025 15:13:21
Created with Highcharts 12.2.0Προηγούμενο κλείσιμοΤιμήChart context menu10:40 π.μ.10:45 π.μ.10:55 π.μ.11:05 π.μ.11:15 π.μ.11:35 π.μ.12:10 μ.μ.01:20 μ.μ.01:55 μ.μ.03:05 μ.μ.1,2851,291,2951,31,3051,31
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.
21.5
2.09% (0.44)
Σύμβολο
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
Συν.Όγκος
48,990
Τζίρος
1,047,776
Υψηλό ημέρας
21.54
Χαμηλό ημέρας
21.16
Άνοιγμα ημέρας
21.16
Προηγούμενο κλείσιμο
21.06
Τελευταία Ενημέρωση 04/08/2025 15:19:05
Created with Highcharts 12.2.0Προηγούμενο κλείσιμοΤιμήChart context menu10:35 π.μ.10:50 π.μ.10:55 π.μ.11:15 π.μ.11:40 π.μ.12:05 μ.μ.12:15 μ.μ.12:50 μ.μ.01:15 μ.μ.02:15 μ.μ.02:30 μ.μ.02:45 μ.μ.03:05 μ.μ.2121,221,421,6
METLEN ENERGY & METALS Α.Ε.
47.28
0.25% (0.12)
Σύμβολο
ΜΥΤΙΛ
Συν.Όγκος
146,918
Τζίρος
6,987,954
Υψηλό ημέρας
48.44
Χαμηλό ημέρας
47.18
Άνοιγμα ημέρας
48.32
Προηγούμενο κλείσιμο
47.16
Τελευταία Ενημέρωση 04/08/2025 15:20:20
Created with Highcharts 12.2.0Προηγούμενο κλείσιμοΤιμήChart context menu10:30 π.μ.10:30…10:50 π.μ.11:10 π.μ.11:30 π.μ.12:00 μ.μ.12:30 μ.μ.01:00 μ.μ.01:30 μ.μ.01:50 μ.μ.02:10 μ.μ.02:30 μ.μ.03:00 μ.μ.474849
AKTOR ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ
6.16
0.33% (0.02)
Σύμβολο
AKTR
Συν.Όγκος
152,064
Τζίρος
932,824
Υψηλό ημέρας
6.18
Χαμηλό ημέρας
6.09
Άνοιγμα ημέρας
6.14
Προηγούμενο κλείσιμο
6.14
Τελευταία Ενημέρωση 04/08/2025 15:18:17

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης