Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Η καθημερινότητα του καρτέλ στις κατασκευές: Ανταλλαγές έργων στη Θεσσαλονίκη και δήθεν παζάρια για πώληση μετοχών

Η καθημερινότητα του καρτέλ στις κατασκευές: Ανταλλαγές έργων στη Θεσσαλονίκη και δήθεν παζάρια για πώληση μετοχών
Στα παρασκήνια εκλιπαρούν τις Επιτροπές Κεφαλαιαγοράς και Ανταγωνισμού να επιβάλλουν συμβολικές ποινές για τις παρανομίες που έκαναν και συνεχίζουν να κάνουν

Το καρτέλ των κατασκευών, συνεχίζει το… επικερδές έργο του, κάνοντας και ανταλλαγές έργων στην Θεσσαλονίκη ενώ η διοίκηση της Ελλάκτωρ προσπαθεί με χοντρά ψέματα ή μισές αλήθειες να αποφύγει την τιμωρία των αφεντικών της από τις εποπτικές αρχές που τους ελέγχουν.
Γιαυτό και έσπευσαν να εφεύρουν υποτιθέμενες διαπραγματεύσεις εκπροσώπων των εταιρειών Greenhill και Kiloman με την οικογένεια Βαρδινογιάννη, ξένους θεσμικούς ακόμα και τον Τσέχο μεγιστάνα Σμετς προκειμένου να αγοράσουν το 30,1% της Ελλάκτωρ.
Μετά από λίγες μέρες, με την ίδια σιγουριά που δημοσίευαν πληροφορίες, τις διέψευσαν.
Για να είναι μάλιστα πειστική η… διάψευση όσων οι ίδιοι επινόησαν, «αποκάλυπταν» λεπτομέρειες όπως ότι ό ένας βρήκε ακριβές τις μετοχές, ο άλλος προβληματίζεται, ο Τσέχος είναι «αδιάφορος» για το θέμα.
Σαν να είναι φιλαράκια με όλους αυτούς.

Υπάρχει επιχειρηματίας που σκέπτεται να κάνει μια σημαντική κίνηση εξαγοράς και την συζητάει με παρατρεχάμενους;

Απλά το δραστήριο «επιτελείο παραπλάνησης» του Ολλανδού, θέλει να δημιουργήσει την εντύπωση ότι το επιχειρηματικό δίδυμο που χαλάει τα σχέδιά του, αποχωρεί!
Η εμμονική αυτή προσπάθεια αποβλέπει στο να πείσουν την αγορά, πολιτικούς παράγοντες, τις εποπτικές αρχές ότι οι Greenhill και Kiloman αποχωρούν και θα έχουν να κάνουν εφεξής με τον Ολλανδό.
Κι αυτό ενώ στα παρασκήνια εκλιπαρούν τις Επιτροπές Κεφαλαιαγοράς και Ανταγωνισμού να επιβάλλουν συμβολικές ποινές για τις παρανομίες που έκαναν και συνεχίζουν να υλοποιούν.

Ανάμεσά τους και οι ανταλλαγές έργων στη Θεσσαλονίκη..
Σύμφωνα με αποκαλυπτικό δημοσίευμα της «Εφημερίδα των Συντακτών», η Ιντρακάτ κέρδισε μετά από προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας, την επέκταση των εγκαταστάσεων επεξεργασίας νερού της ΕΥΑΘ από τον Αλιάκμονα.
Το έργο αυτό αρχικά το είχε αναλάβει η Άκτωρ αλλά για αυτό υπάρχουν τα καρτέλ, για να μην χαλάνε οι καρδιές.
Κέρδισε η Ιντρακάτ στην ΕΥΑΘ αλλά έχασε στο μετρό της Θεσσαλονίκης.
Ποιος κέρδισε στο μετρό;
Η Ακτωρ.
Πρέπει να σημειωθεί ότι το έργο αφορά πρόδρομες εργασίες για την επέκταση του μετρό της Θεσσαλονίκης το οποίο δεν θα ήταν κερδοφόρο για την Ιντρακάτ.
Πιθανότατα ούτε για την Ακτωρ παρότι έχει ήδη συνεργεία στην περιοχή.
Εντελώς συμπωματικά και εξαιτίας κάποιας συστοιχίας πλανητών, την ίδια μέρα (22 Μαρτίου) που το Συμβούλιο της Επικρατείας επιδίκασε το έργο της ΕΥΑΘ στην Ιντρακάτ, η Αττικό Μετρό ζητά από την εταιρεία να καταθέσει δικαιολογητικά κατακύρωσης κλπ για το διαγωνισμό του μετρό που είχε κερδίσει.
Αιφνιδιάστηκαν (;) όλοι επειδή η Ιντρακάτ δεν κατάφερε να συγκεντρώσει τα… δικαιολογητικά και το έργο κατακυρώθηκε στην Άκτωρ που φημίζεται για την καπατσοσύνη της!

Βέβαια υπάρχει μια σημαντική εκκρεμότητα.
Ο διαγωνισμός της ΕΥΑΘ για το φράγμα του ποταμού Χαβρία Χαλκιδικής, προϋπολογισμού 85 εκατ. ευρώ.
Έχουν καταθέσει προσφορές, η Ιντρακάτ, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, η Ακτωρ, ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε τον Οκτώβριο του 2020 αλλά δεν υπάρχουν νέα.
Το σκέπτεται το… καρτέλ!

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης