Με βάση εταιρεία ερευνών με εξειδίκευση στην καταγραφή τιμών για περισσότερους από 1000 κωδικούς σε κατηγορίες που χαρακτηρίζονται ταχυκίνητες, η Σκλαβενίτης παραμένει στην πρώτη θέση με τις πιο χαμηλές τιμές
Εταιρεία ερευνών με εξειδίκευση στην καταγραφή τιμών για περισσότερους από 1000 κωδικούς σε κατηγορίες που χαρακτηρίζονται ταχυκίνητες, η Σκλαβενίτης παραμένει στην πρώτη θέση με τις πιο χαμηλές τιμές.
Το μεγάλο ατού της αλυσίδας είναι οι προσφορές που την καθιστούν στην πρώτη θέση με τις καλύτερες τιμές.
Οι πολυεθνικοί όμιλοι και η βιομηχανία τροφίμων δίνουν «γη και ύδωρ» για να περάσουν την πόρτα των καταστημάτων της.
Οι αλυσίδες που συγκριθηκαν με τη Σκλαβενίτης είναι η ΑΒ Βασιλόπουλος, το My Market και η Μασούτης.
Η εβδομάδα από τη Δευτέρα 27 Μαρτίου έως την 1 Απριλίου εμφανίζει ότι οι προσφορές της Σκλαβενίτης την καθιστούν την πιο φθηνή αλυσίδα ενώ χωρίς τις προσφορές η «Μασούτης» ανεβαίνει στην κορυφή και στη δεύτερη θέση είναι η «Σκλαβενίτης».
Στην 3η θέση είναι η αλυσίδα My Market και στην 4η η ΑΒ Βασιλόπουλος.
Όταν η σύγκριση 1000 κωδικών προϊόντων ενταχθούν οι προσφορές, η Σκλαβενίτης περνά στην πρώτη θέση με διαφορά από τη 2η αλυσίδα που είναι η αλυσίδα My Market, στην 3η θέση είναι «ΑΒ Βασιλόπουλος» κα στην 4η η «Μασούτης»
Η ανάλυση των στοιχείων της μίας εβδομάδας αλλά και περισσοτέρων η Σκλαβενίτης μαζί με τις προσφορές διατηρεί την πρωτοκαθεδρία του με τις φθηνότερες τιμές.
Να σημειωθεί ότι ο τζίρος της αλυσίδας το 2022 ενισχύθηκε κατά 12% φθάνοντας τα 4,5 δισ ευρώ από 3,9 δισ ευρώ το 2021.
Η πορεία του Ομίλου Σκλαβενίτη μετά την εξαγορά του «Μαρινόπουλου» είναι σε ανοδική τροχιά και αποδεικνύεται στην πράξη ότι ήταν μία καλή επιλογή για τη διοίκηση του Γεράσιμου Σκλαβενίτη που την έφερε στην πρώτη θέση.
Η «Μασούτης» είναι η κυρίαρχη δύναμη του Βορρά και η παρουσία της τα τελευταία χρόνια στην Αττική αποδεικνύεται ως εύστοχο βήμα, το οποίο μπορεί να την μετεξελίξει σε μία υπολογίσιμη δύναμη στην Αττική.
Ο κύκλος εργασιών της αυξήθηκε κατά 5,8%, γεγονός που σημαίνει ότι από τα 883,47 εκατ. ευρώ του 2021 έφτασε στα 934,7 εκατ. ευρώ το 2022.
Στο πλαίσιο των επενδύσεων προβλέπεται και η ίδρυση νέων καταστημάτων, με κύριο πυλώνα την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου στην Αττική, όπου αυτή τη στιγμή η Μασούτης διατηρεί 57 καταστήματα, ενώ το δίκτυό της πανελλαδικά αριθμεί 370 σημεία πώλησης.
Ο όμιλος Metro που διατηρεί τόσο το δίκτυο χονδρικής των Metro Cash & Carry όσο και τα καταστήματα λιανικής My market, το 2022 κατέγραψε κύκλο εργασιών στα επίπεδα των 1,48 δισεκατομμυρίων ευρώ με ανάπτυξη τζίρου στο 9% από τα 1,36 δισεκατομμύρια ευρώ που ήταν ο αντίστοιχος κύκλος εργασιών του 2021. Τα My market εκτός από τις τιμές έχουν θέσει ψηλά τον πήχη της προσωποποιημένης εξυπηρέτησης των πελατών της .
Η «ΑΒ Βασιλόπουλος» στη σύγκριση χωρίς τις προσφορές είναι στην 4η θέση και με τις προσφορές πιάνει την 3η θέση στην κατάταξη.
Ο κύκλος εργασιών της κατά πληροφορίες ήταν μειωμένος κατά -2% κάτι που σημαίνει ότι από τα 1,96 δισεκατομμύρια ευρώ του 2021, ο τζίρος του 2022 κατήλθε στα 1,92 δισεκατομμύρια ευρώ. H αλυσίδα μετά από διακοπή περίπου ενός έτους έχει ξεκινήσει και πάλι την κατασκευή ενός κομβικής σημασίας καταστήματος επί της λεωφόρου Κηφισίας στο Ίδρυμα Μιμηκοπούλου, το οποίο θα έχει συνολική επιφάνεια 5.000 τ.μ.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών