Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, εξειδικευμένοι μηχανικοί, τεχνικοί και εργατικό προσωπικό εργάστηκαν σε οκτάωρες βάρδιες, για περισσότερες από 40 συνεχόμενες ώρες χωρίς διακοπή
H LAMDA Development μετά την ολοκλήρωση της τοποθέτησης 111 πασσάλων, διαμέτρου 1,5 μέτρου, σε βάθος 50 μέτρων, προχώρησε στο καθοριστικό βήμα για την ολοκλήρωση της θεμελίωσης του Riviera Tower, του πρώτου πράσινου ουρανοξύστη στην χώρα μας, ύψους 200 μέτρων και 50 ορόφων.
Το σύστημα θεμελίωσης του Riviera Tower ακολουθεί τα πρότυπα μελετών και κατασκευών των αντίστοιχων ψηλότερων κτιρίων στο κόσμο, όπως του Burj Khalifa και Petronas Towers.
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, εξειδικευμένοι μηχανικοί, τεχνικοί και εργατικό προσωπικό εργάστηκαν σε οκτάωρες βάρδιες, για περισσότερες από 40 συνεχόμενες ώρες χωρίς διακοπή, ολοκληρώνοντας μία, μοναδική για τα ελληνικά δεδομένα, πρωτοποριακή μέθοδο σκυροδέτησης.
Το συνολικό σκυρόδεμα, που απαιτήθηκε, έφτασε τα 7.500 κυβικά μέτρα και χρειάστηκαν ταυτόχρονα οκτώ αντλίες σκυροδέματος και περισσότερα από 120 οχήματα μεταφοράς σκυροδέματος (βαρέλες) που εκτέλεσαν πάνω από 1.000 δρομολόγια από 5 διαφορετικά παρασκευαστήρια σκυροδέματος της Αττικής. Ο συνολικός σιδηρός οπλισμός ανήλθε σε 1.760 τόνους.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της κατασκευής του Riviera Tower ακολουθεί η σκυροδέτηση των υπογείων και της πλάκας δαπέδου ισογείου, που θα είναι ορατή σε όλους από τη Λεωφόρο Ποσειδώνος, έως το τέλος του χρόνου.
Η ολοκλήρωση του μεγαλύτερου πράσινου παραθαλάσσιου οικιστικού πύργου στη Μεσόγειο αναμένεται στις αρχές του 2026.
Η Lamda Development ευχαριστεί την Τροχαία Αττικής, για την καθοριστική συμβολή της στη διευκόλυνση της υλοποίησης της σκυροδέτησης με τη διασφάλιση της ομαλής κυκλοφορίας στο οδικό δίκτυο της περιοχής.
www.bankingnews.gr
Το σύστημα θεμελίωσης του Riviera Tower ακολουθεί τα πρότυπα μελετών και κατασκευών των αντίστοιχων ψηλότερων κτιρίων στο κόσμο, όπως του Burj Khalifa και Petronas Towers.
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, εξειδικευμένοι μηχανικοί, τεχνικοί και εργατικό προσωπικό εργάστηκαν σε οκτάωρες βάρδιες, για περισσότερες από 40 συνεχόμενες ώρες χωρίς διακοπή, ολοκληρώνοντας μία, μοναδική για τα ελληνικά δεδομένα, πρωτοποριακή μέθοδο σκυροδέτησης.
Το συνολικό σκυρόδεμα, που απαιτήθηκε, έφτασε τα 7.500 κυβικά μέτρα και χρειάστηκαν ταυτόχρονα οκτώ αντλίες σκυροδέματος και περισσότερα από 120 οχήματα μεταφοράς σκυροδέματος (βαρέλες) που εκτέλεσαν πάνω από 1.000 δρομολόγια από 5 διαφορετικά παρασκευαστήρια σκυροδέματος της Αττικής. Ο συνολικός σιδηρός οπλισμός ανήλθε σε 1.760 τόνους.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της κατασκευής του Riviera Tower ακολουθεί η σκυροδέτηση των υπογείων και της πλάκας δαπέδου ισογείου, που θα είναι ορατή σε όλους από τη Λεωφόρο Ποσειδώνος, έως το τέλος του χρόνου.
Η ολοκλήρωση του μεγαλύτερου πράσινου παραθαλάσσιου οικιστικού πύργου στη Μεσόγειο αναμένεται στις αρχές του 2026.
Η Lamda Development ευχαριστεί την Τροχαία Αττικής, για την καθοριστική συμβολή της στη διευκόλυνση της υλοποίησης της σκυροδέτησης με τη διασφάλιση της ομαλής κυκλοφορίας στο οδικό δίκτυο της περιοχής.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών