Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω πιστοποιημένου παρόχου: Μια στρατηγική κίνηση για τις επιχειρήσεις

Ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω πιστοποιημένου παρόχου: Μια στρατηγική κίνηση για τις επιχειρήσεις
Η αυτοματοποίηση μειώνει σε μεγάλο βαθμό και τον κίνδυνο λαθών που εμπεριέχει η χειροκίνητη καταχώρηση δεδομένων

Οι παραδοσιακές μέθοδοι τιμολόγησης, οι οποίες βασίζονται σε φυσικά έγγραφα και χειροκίνητες διαδικασίες, εκλείπουν κάθε μέρα όλο και περισσότερο καθώς οι επιχειρήσεις αναγνωρίζουν την  αναποτελεσματικότητα και τους περιορισμούς που θέτουν. Σε μια εποχή όπου η ταχύτητα και η ευελιξία καθορίζουν την επιτυχία, η μετάβαση στην ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω Παρόχου κρίνεται πλέον αναγκαία.
Στην Ευρωπαϊκή Ένωση, επιχειρήσεις και δημόσιοι φορείς χρησιμοποιούν το ευρωπαϊκό πρότυπο για την ηλεκτρονική τιμολόγηση. Ακολουθώντας τη σχετική οδηγία της ΕΕ, στην Ελλάδα είναι πλέον υποχρεωτική η ηλεκτρονική τιμολόγηση στο πλαίσιο όλων των συναλλαγών με δημόσιους φορείς (B2G), ενώ σε ό,τι αφορά τις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων (Β2Β), η υποχρεωτικότητα είναι προ των πυλών. Ωστόσο, όσο πιο νωρίς την υιοθετήσει μία επιχείρηση τόσο πιο σύντομα θα απολαύσει τα πλεονεκτήματα που της προσφέρει, τα οποία θα εξορθολογήσουν τις διαδικασίες της και θα βελτιώσουν την απόδοσή της.

Άμεσο οικονομικό όφελος

Εξαλείφοντας την ανάγκη για χαρτί, μελάνι, εκτυπωτές και διατήρηση αρχείου σε φυσική μορφή, οι επιχειρήσεις μπορούν να μειώσουν σημαντικά τα λειτουργικά τους έξοδα. Ηλεκτρονική τιμολόγηση σημαίνει επίσης αυτοματοποίηση των διαδικασιών, κάτι που μειώνει δραστικά τις εργατοώρες που ξοδεύονται για τη χειροκίνητη διαχείριση εγγράφων.

Αύξηση της αποδοτικότητας για όλες τις συναλλαγές

Τα έγγραφα μπορούν να δημιουργηθούν, να αποσταλούν και να παραληφθούν σχεδόν αμέσως, μειώνοντας τις καθυστερήσεις. Η οργάνωση και η ανάκτηση εγγράφων είναι επίσης πολύ πιο αποτελεσματική χάρη στα ψηφιακά εργαλεία. Ειδικότερα για τις συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων (B2B) ή με το Δημόσιο (B2G), η ηλεκτρονική τιμολόγηση φέρνει και ταχύτερη εξόφληση των τιμολογίων καθώς τα έγγραφα αποδίδονται άμεσα. Για συναλλαγές λιανικής (B2C) η χρήση ηλεκτρονικής τιμολόγησης δημιουργεί μία αναβαθμισμένη εμπειρία για τον πελάτη, γεγονός που αναβαθμίζει τη σχέση του με την επιχείρηση.

Ακρίβεια δεδομένων και εξασφαλισμένη συμμόρφωση

Η αυτοματοποίηση μειώνει σε μεγάλο βαθμό και τον κίνδυνο λαθών που εμπεριέχει η χειροκίνητη καταχώρηση δεδομένων. Μειώνοντας τα σφάλματα αποφεύγονται οι καθυστερήσεις στις πληρωμές, που αναπόφευκτα θα συμβούν αν εντοπιστούν λάθη. Ακόμα πιο σημαντικό, όμως, είναι το γεγονός πως η επιχείρηση λειτουργεί σύννομα με τις ισχύουσες ρυθμίσεις, αποφεύγοντας πιθανές κυρώσεις.

Λήψη αποφάσεων βάσει ποιοτικότερων δεδομένων

Η ηλεκτρονική τιμολόγηση παρέχει πρόσβαση σε επικαιροποιημένα δεδομένα που μπορούν να βοηθήσουν στη λήψη αποφάσεων. Τα εργαλεία ανάλυσης που ενσωματώνονται σε πολλές πλατφόρμες τιμολόγησης επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να παρακολουθούν τις τάσεις των πωλήσεων και τις συνήθειες των πελατών, και να τροποποιούν αναλόγως τη λειτουργία των προμηθειών και των πωλήσεων.

Τι κερδίζετε επιλέγοντας την υπηρεσία EINVOICING του Πιστοποιημένου Παρόχου SOFTONE IMPACT

Η SOFTONE IMPACT είναι ένας από τους πρώτους Παρόχους ηλεκτρονικής τιμολόγησης που πιστοποιήθηκε από την ΑΑΔΕ. Αυτό σημαίνει πως η υπηρεσία Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης EINVOICING  της SOFTONE IMPACT εγγυάται την αξιοπιστία των συναλλαγών, καθώς ελέγχει την αυθεντικότητα των παραστατικών, αλλά και την αυτόματη και ασφαλή διαβίβαση σε πραγματικό χρόνο στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ. Το EINVOICING μπορεί να διαχειριστεί όλα τα είδη των παραστατικών πώλησης (τιμολόγια, αποδείξεις λιανικής κ.ο.κ)  οργανωμένα από μία πλατφόρμα, συμπεριλαμβανομένου και του Ψηφιακού Δελτίου Αποστολής. Μάλιστα υπάρχει ο μηχανισμός υποστήριξης και των 2 φάσεων εφαρμογής του παρότι το ΨΔΑ βρίσκεται σε δοκιμαστική φάση μέχρι τον Απρίλιο του 2025.
Επιπλέον πλεονεκτήματα απορρέουν από το γεγονός ότι το EINVOICING βασίζεται σε αρχιτεκτονική cloud. Αυτό χαρίζει κορυφαία ασφάλεια δεδομένων, μειώνοντας τον κίνδυνο κλοπής, απώλειας ή μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης. Παράλληλα, η εφαρμογή είναι εξαιρετικά ευέλικτη και επιτρέπει την εύκολη επέκταση όταν αυτό κριθεί απαραίτητο. Καθώς μια επιχείρηση αναπτύσσεται, ο χειρισμός μεγαλύτερου όγκου συναλλαγών γίνεται απρόσκοπτα με το EINVOICING, που προσαρμόζεται (και αναπροσαρμόζεται) στο μέγεθος και τις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης, με ελάχιστη προσπάθεια και κόστος.
Η ίδια ευκολία είναι παρούσα από την πρώτη στιγμή, καθώς το EINVOICING λειτουργεί σε web περιβάλλον, χωρίς να απαιτείται εγκατάσταση σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Όλα «τρέχουν» από την πλευρά της SOFTONE IMPACT. Και ακριβώς επειδή η συντήρηση της λύσης γίνεται από την πλευρά του παρόχου. Οι αναβαθμίσεις πραγματοποιούνται αυτόματα και έγκαιρα και έτσι οι επιχειρήσεις παραμένουν πάντα συμμορφωμένες με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. Το πιο σημαντικό όμως που αξίζει να αναφερθεί είναι ότι η υπηρεσία EINVOICING είναι συμβατή με οποιοδήποτε εμπορικό πρόγραμμα/ERP χρησιμοποιεί η επιχείρηση, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να αλλάξει ή να αναβαθμίσει το λογισμικό που ήδη χρησιμοποιεί.

Επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού με το EINVOICING

Η υιοθέτηση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης είναι μια έξυπνη κίνηση για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν την βελτιστοποίηση της απόδοσής τους. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός όχι μόνο βελτιώνει τις εσωτερικές διαδικασίες, αλλά και δημιουργεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, σε μια ολοένα και πιο ψηφιακή αγορά. Το EINVOICING της SOFTONE IMPACT επιτρέπει στις επιχειρήσεις να απολαύσουν όλα τα οφέλη της ηλεκτρονικής τιμολόγησης, προσφέροντας ταυτόχρονα και επιπλέον πλεονεκτήματα.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τη SOFTONE IMPACT και την υπηρεσία EINVOICING εδώ.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τις λύσεις της SOFTONE, μέλος του Ομίλου Olympia, εδώ.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης