Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Οι “ψυχολογικοί κωδικοί” η νέα στρατηγική της Μαρινόπουλος και τα πρώτα 100 εκατ ευρώ....

Οι “ψυχολογικοί κωδικοί” η νέα στρατηγική της Μαρινόπουλος και τα πρώτα 100 εκατ ευρώ....
Στο καλάθι της νοικοκυράς θα δώσει τη “μάχη” η ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ
Η  νέα ηγεσία της “Μαρινόπουλος” σχεδιάζει το μέλλον της αλυσίδας σούπερ μάρκετ έχοντας ως πρώτη προτεραιότητα τον καταναλωτή.
Οι “ψυχολογικοί” κωδικοί πέφτουν στο τραπέζι αναζητώντας τις καλύτερες τιμές σε  σχέση  με τον ανταγωνισμό χωρίς ωστόσο να θίγεται η ποιότητα των προϊόντων.
Στο καλάθι της νοικοκυράς  θα δώσει  τη “μάχη” η ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ δηλαδή από  εκεί που ξεκίνησε.
Στο μικρό και μεσαίο  κατάστημα πέφτει  όλο το βάρος της ανάπτυξης αφού τα 33 hypemarkets της Μαρινόπουλος εντάσσονται στη νέα εταιρεία που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον όμιλο Σκλαβενίτη.
Το νέο επιτελείο βλέπει από την αρχή τους κωδικούς … κράχτες - ψυχολογικούς κωδικούς.
Τα βασικά είδη διατροφής όπως είναι το γάλα, ο καφές, τα ζυμαρικά, το ελαιόλαδο, η φέτα, η ζάχαρη, τα όσπρια και γενικότερα ότι χρειάζεται το νοικοκυριό θα  αποκτήσουν ελκυστικές τιμές οι οποίες θα προστατεύουν το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών.
Η αγορά προϊόντων για το μέσο νοικοκυριό είναι άσκηση επιβίωσης σε ένα οικονομικό περιβάλλον που διαρκώς επιδεινώνεται.
Οι καταναλωτές όταν πηγαίνουν για ψώνια στο σούπερ μάρκετ θυμούνται τις τιμές των προϊόντων σε βασικά είδη διατροφής  και κάνουν σύγκριση των τιμών  με άλλα σούπερ μάρκετ.
Οι τυχόν διαφορές διαμορφώνουν στη συνείδηση των καταναλωτών  τόσο πόσο φθηνό ή πόσο ακριβό είναι το κατάστημα από το οποίο ψωνίζουν.  
Είναι γεγονός ότι οι καταναλωτές μετά και την τελευταία άνοδο του ΦΠΑ στο 23% σε βασικά είδη διατροφής  έχει αξία και το τελευταίο λεπτό του ευρώ.  
Πηγή της Μαρινόπουλος είπε στο bankingnews ότι ο βασικός στόχος της ελληνικής αλυσίδας είναι να κερδίσει εκ νέου  το μερίδιο αγοράς που τις  πήρε ο πολυεθνικός όμιλος  Delhaize Group (ΑΒ Βασιλόπουλος) ο οποίος να σημειωθεί εξαγοράσθηκε από Ολλανδικό γίγαντα που δραστηριοποιείται στο λιανεμπόριο.
Η ίδια πηγή λέει εμείς πουλάμε Ελλάδα φέρνοντας στην επιφάνεια έναν πατριωτισμό για τη χώρα που τους ανέδειξε.

Η νέα ηγεσία της αλυσίδας Μαρινόπουλος

Το τιμόνι της εταιρείας ανέλαβε  ο Γιάννης Παντολέων  κατέχοντας τη θέση του Chief Financial Officer με διευρυμένες αρμοδιότητες και ένα σκαλοπάτι πιο κάτω ως  οικονομικός  διευθυντής ο Γιώργος Κονδύλης.
Πρόκειται για έμπειρα στελέχη της αγοράς που  μέχρι πρόσφατα κατείχαν νευραλγικές θέσεις στην εταιρεία Intralot.
Η πληροφορία η αξιοποίηση της τεχνολογίας και η ψυχολογία των καταναλωτών είναι τα βασικά εργαλεία της νέας ομάδας που αναμένεται να δώσει στην ελληνική αλυσίδα τη θέση που τις αξίζει.
Ο καλύτερος σύμμαχος της νέας ηγετικής ομάδας είναι ο βασικός μέτοχος της εταιρείας ο κ Λεωνίδας Μαρινόπουλος που βρίσκεται σε ανοικτή επικοινωνία σε καθημερινή βάση διαμορφώνοντας το αύριο της αλυσίδας.

Τα αγκάθια της Μαρινόπουλος

Σε συμφωνία με το σύνολο των προμηθευτών αναμένεται να έρθει η νέα διοίκηση η οποία στοχεύει στην επανεκκίνηση των συνεργασιών διατηρώντας στην ουσία τους παλαιούς όρους αποπληρωμής για την αξία των προϊόντων που μπαίνουν στην αλυσίδα.
Οι καταβολές των χρημάτων θα γίνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα επαναφέροντας τον όμιλο σε φυσιολογικά επίπεδα αναφορικά με την τροφοδοσία των καταστημάτων.

Τα καλά νέα για την αλυσίδα

Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να κλείσει το κεφάλαιο της αναχρηματοδότηση από τις τέσσερις συστημικές τράπεζες.
Η προσδοκία είναι να πέσουν οι υπογραφές έτσι ώστε  να μπουν στα ταμεία της αλυσίδας τα πρώτα 100 εκατ ευρώ από το αρχικό ποσό των 200 εκατ ευρώ.
Τα κεφάλαια σε μεγάλο ποσοστό θα κατευθυνθούν στην αποπληρωμή των προμηθευτών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα ομάδα θα προχωρήσει σε αναδιάρθρωση των  καταστημάτων δίνοντας  έμφαση  στα  καταστήματα που  εμφανίζουν κέρδη, ενώ τα ζημιογόνα  που στην πράξη έχουν απωλέσει κάθε ελπίδα ανάκτησης της πελατείας σταδιακά θα αποχωρήσουν από το δίκτυο της αλυσίδας.
Οι  συνθήκες  δεν  είναι οι καλύτερες ενόψει μάλιστα και των σεναρίων που θέλουν νέα αύξηση του ΦΠΑ στο 24% σε ορισμένα προϊόντα, ενώ η νέα φορολογική  επιδρομή θα περιορίσει ακόμη περισσότερο το διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης