Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Η απάντηση της ΕΛΛΑΚΤΩΡ για την ποινική δίωξη που ασκήθηκε κατά της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.

Η απάντηση της ΕΛΛΑΚΤΩΡ για την ποινική δίωξη που ασκήθηκε κατά της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.
ΕΛΛΑΚΤΩΡ: «Ουδεμία προσυνεννόηση υποβολής προσφορών υπήρξε, ούτε οποιαδήποτε εν γένει παραβατική συμπεριφορά εκ μέρους των εκπροσώπων της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.»
Ανακοίνωση με διευκρινίσεις για την ποινική δίωξη που άσκησε κατά της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, εξέδωσε σήμερα Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2016 η ΕΛΛΑΚΤΩΡ Α.Ε..

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης:

«Από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών ασκήθηκε ποινική δίωξη για τα έργα  α. «Επέκταση Κρηπιδώματος 26 του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων του 6ου προβλήτα της ΟΛΘ Α.Ε.» και β. «Ανακαίνιση Υποδομής – Επιδομής των Γραμμών και Ενίσχυση Σήραγγας από Ομόνοια έως Μοναστηράκι της ΗΣΑΠ Α.Ε.» και παραγγέλθηκε η διενέργεια κύριας ανάκρισης, προς διερεύνηση της ύπαρξης τυχόν ποινικών ευθυνών.
Σχετικά με την προαναφερόμενη ασκηθείσα ποινική δίωξη, η ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. επισημαίνει, ότι τόσο στο έργο της ΟΛΘ Α.Ε., όσο και σε αυτό της ΗΣΑΠ Α.Ε., ουδεμία προσυνεννόηση υποβολής προσφορών υπήρξε, ούτε οποιαδήποτε εν γένει παραβατική συμπεριφορά εκ μέρους των εκπροσώπων της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. Πολύ περισσότερο, δεν τίθεται θέμα πρόκλησης ζημίας σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου.

Αναλυτικά:

1. Στο έργο «Επέκταση Κρηπιδώματος 26 του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων του 6ου προβλήτα της ΟΛΘ ΑΕ» υποβλήθηκαν τον Φεβρουάριο του 2011 εννέα συνολικά προσφορές με τα ακόλουθα ποσοστά έκπτωσης: ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε. 50,97%, ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. 45,58%, J&P ΑΒΑΞ Α.Ε. 42,38%, ΤΕΡΝΑ Α.Ε. 41,81%, ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Α.Ε. 39,99%, TECHNIS SpA 38,33%, Κ/Ξ FCC CONSTRUCCION SA-ΙΝΤΡΑΚΑΤ Α.Ε. 30,63%, ARCHIRODON GROUP NV 20,22% και ΜΗΧΑΝΙΚΗ Α.Ε. 13,19%. Τον Απρίλιο του 2012, η ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε., κατόπιν αιτήματος της ΟΛΘ Α.Ε., ανανέωσε την ισχύ της οικονομικής προσφοράς της, παρά την ραγδαία επιδείνωση των οικονομικών συνθηκών (Αύγουστος 2012). Η ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε. είχε ήδη αποχωρήσει από τη διεκδίκηση του έργου, μετά τη λήξη ισχύος της δικής της προσφοράς. Η ΟΛΘ Α.Ε., με σχετική απόφασή της, προέβη σε ματαίωση του διαγωνισμού και το έργο τελικά δεν εκτελέσθηκε, συμμορφούμενη στην επιλογή του ΤΑ.Ι.Π.Ε.Δ. για την υλοποίηση του ως άνω έργου, από τον ανάδοχο της σχεδιαζόμενης τότε ιδιωτικοποίησης της ΟΛΘ Α.Ε.
2. Στο έργο «Ανακαίνιση Υποδομής – Επιδομής των Γραμμών και Ενίσχυση Σήραγγας από Ομόνοια έως Μοναστηράκι της ΗΣΑΠ Α.Ε.», υποβλήθηκαν τον Φεβρουάριο του 2007 εννέα συνολικά προσφορές με τα ακόλουθα ποσοστά έκπτωσης: Κ/Ξ STRABAG AG-ΘΕΜΕΛΗ Α.Ε. 35,80%, ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε. 33,83%, ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. 27,20%, ΑΘΗΝΑ Α.Τ.Ε. 27,07%, ΤΕΡΝΑ Α.Ε. 26,42%, J&P ΑΒΑΞ 26,35%, ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε. 20,86%, ALPINE MAYREDER 17,26% και ΑΕΓΕΚ 11,71%. Η ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. ανέλαβε την εκτέλεση του έργου, κατόπιν σχετικών αποφάσεων των αρμοδίων δικαστηρίων και διενέργειας του προβλεπόμενου προσυμβατικού ελέγχου νομιμότητας από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Με τις αποφάσεις αυτές κρίθηκε αμετάκλητα ο αποκλεισμός από τη διαγωνιστική διαδικασία των Κ/Ξ STRABAG AG-ΘΕΜΕΛΗ Α.Ε. και ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε., επειδή οι προσφορές τους ήταν άκυρες.
Είμαστε βέβαιοι ότι στα πλαίσια της διαταχθείσας Ανάκρισης θα επιβεβαιωθούν οι παρούσες θέσεις της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης