Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Η Ελλάκτωρ «καρφώνει» την κυβέρνηση για Ολυμπία Οδό και Μαλιακό

Η Ελλάκτωρ «καρφώνει» την κυβέρνηση για Ολυμπία Οδό και Μαλιακό
Τα έργα που εμφανίζονται ολοκληρωμένα χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί και η «παράλειψη» της Ολυμπίας Οδού
Μπορεί ο πρωθυπουργός να εγκαινίασε την Ολυμπία Οδό και το τμήμα Μαλιακός -Κλειδί αλλά τα έργα δεν έχουν ολοκληρωθεί όπως αποκαλύπτει η ίδια η Ελλάκτωρ.
Μπορεί ο κ. Σπίρτζης στην πρόσκληση για τα εγκαίνια να ανέφερε ότι πρόκειται για «τελετή εγκαινίων και παράδοσης σε κυκλοφορία του οδικού άξονα Κορίνθου – Πατρών», αλλά η Ελλάκτωρ η ίδια παραδέχεται ότι τα έργα δεν έχουν παραδοθεί.
Ειδικότερα, στις οικονομικές καταστάσεις της ΕΛΛΑΚΤΩΡ με ημερομηνία 26 Απριλίου 2017 αναφέρεται ότι «Την 31.03.2017 επετεύχθη η Έναρξη Λειτουργικής Χρήσης του Αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα (έργο στο οποίο ο Όμιλος συμμετέχει µε 17%) ενώ στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου τμήμα ΠΑΘΕ Μαλιακός-Κλειδί (έργο στο οποίο ο Όμιλος συμμετέχει µε 20%), επετεύχθη η 5η ΑΤΠ (Αποκλειστική Τμηματική Προθεσμία).
Η ολοκλήρωση των κατασκευαστικών εργασιών των δύο αυτών οδικών έργων αναμένεται εντός του Αυγούστου 2017.
Το κατασκευαστικό ανεκτέλεστο των υπό κατασκευή έργων παραχώρησης στις 31/12/2016 ανέρχεται σε € 60,4 εκατ».
Ουσιαστικά δηλαδή, σύμφωνα με την Ελλάκτωρ, και τα δύο έργα πρώτον δεν έχουν ολοκληρωθεί και δεύτερον υπάρχει υποχρέωση των κοινοπραξιών να τα παραδώσουν τον Αύγουστο.
Επισημαίνεται ότι με ανακοίνωσή της που εκδόθηκε την 11η Απριλίου (ημέρα των εγκαινίων) ξέχασε να αναφερθεί στις εκκρεμότητες που υπήρχαν στο έργο. Συγκεκριμένα η ανακοίνωση αναφέρει:
«Ολοκληρώθηκε και αποδόθηκε σε κυκλοφορία ένας οδικός άξονας ζωτικής σημασίας, η Κορίνθου-Πατρών, σε όλο το μήκος των 120χλμ. καθιστώντας πλέον την Ολυμπία Οδό έναν ασφαλή αυτοκινητόδρομο 202χλμ. (σ.σ. εδώ δεν προκύπτει ότι υπάρχουν ελλείψεις)
Η Κορίνθου- Πατρών είναι το δυσκολότερο έργο που έγινε στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια λόγω του τρόπου που επιλέχθηκε να κατασκευαστεί:
Το μεγαλύτερο μήκος της διαδρομής πατάει πάνω στην παλαιά χάραξη. Αυτό σήμαινε ταυτόχρονη κατασκευαστική δραστηριότητα σε μήκος 120χλμ. με παράλληλη εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας των οχημάτων.
Παράλληλα, απαιτήθηκαν μεγάλα τεχνικά έργα λόγω του ιδιαίτερα ασταθούς γεωλογικού περιβάλλοντος κατά μήκος της βόρειας ακτογραμμής της Πελοποννήσου, ενώ έπρεπε να ξεπεραστούν μια σειρά από δυσκολίες, όπως η διέλευση μέσα από πολλές πόλεις και η παράλληλη κατασκευή της Σιδηροδρομικής Γραμμής (ΕΡΓΟΣΕ).
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού, κ.Παναγιώτης Παπανικόλας, δήλωσε:
«Σήμερα είναι μια μέρα χαράς γιατί πετύχαμε το στόχο μας: Παραδίδεται η Ολυμπία Οδός ως ένας ολοκληρωμένος αυτοκινητόδρομος, που θα παρέχει στους χρήστες πάνω απ’ όλα ασφάλεια, αλλά και άνεση μειώνοντας το χρόνο του ταξιδιού από Αθήνα μέχρι Πάτρα.
Η Ολυμπία Οδός είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος που θα βοηθήσει στην οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη όλων των περιοχών από τις οποίες διέρχεται.
Η Ολυμπία Οδός ευχαριστεί θερμά τους οδηγούς και τις τοπικές κοινωνίες για την υπομονή και την έμπρακτη αναγνώριση της προσπάθειας, επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά ότι κύριο μέλημά της είναι η ασφάλεια των χρηστών του αυτοκινητόδρομου και δεσμεύεται για συνεργασία με τις τοπικές κοινωνίες και τους θεσμικούς φορείς με στόχο το κοινό όφελος».

Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης