Τελευταία Νέα
Διεθνή

Έρευνα: Ισχυρός ο ρόλος του Facebook στις βρετανικές εκλογές της 8ης Ιουνίου 2017

Έρευνα: Ισχυρός ο ρόλος του Facebook στις βρετανικές εκλογές της 8ης Ιουνίου 2017
Τη μικρότερη επίδραση έχουν οι διαφημιστικές πινακίδες - billboards (23%), οι επιστολές, τα φυλλάδια (22%) και οι αφίσες 13%
O ρόλος των social media στην εκλογική ψήφο των Βρετανών ενόψει των επικείμενων εκλογών του Ιουνίου 2017 είναι σημαντικός, σύμφωνα με έρευνα της Weber Shandwick, την οποία διεξήγαγε για λογαριασμό της η Research Now.
Η έρευνα αποτέλεσε συνέχεια άλλων δύο ερευνών που διεξήχθησαν πριν από τις Γενικές Εκλογές του 2015 και το δημοψήφισμα που οδήγησε στο Brexit το 2016.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματά της, τα τρία κορυφαία μέσα που επηρεάζουν την πρόθεση ψήφου είναι η τηλεόραση (40%), το οικογενειακό και φιλικό περιβάλλον (39%), το Facebook (39%).
Αντίθετα, τη μικρότερη επίδραση έχουν οι διαφημιστικές πινακίδες - billboards (23%), οι επιστολές, τα φυλλάδια (22%) και οι αφίσες 13%.
Σημειώνεται ότι η έρευνα διεξήχθη πριν την τρομοκρατική επίθεση στο Μάντσεστερ (19-22/5/2017).
Πέραν των παραπάνω ευρημάτων, ίδια έρευνα μελέτησε επίσης την αντίδραση του κοινού απέναντι στο Facebook, στα υπόλοιπα social media και στα fake news.
Σε δείγμα 1.001 Βρετανών ενηλίκων, το 62% τάχθηκε υπέρ της ύπαρξη νομοθεσίας για το Facebook, απαντώντας θετικά στην ερώτηση «η Κυβέρνηση πρέπει να προωθήσει νόμους για να κάνει το Facebook να συμπεριφέρεται υπεύθυνα».
Ένας στους πέντε υποστηρίζει ότι μαθαίνει τα νέα μέσω του Facebook, (18%), ενώ υπερδιπλάσιο (39%) είναι το ποσοστό αυτό ανάμεσα στους νέους (18-34 ετών).
Οι νέοι υποστηρίζουν σε μεγαλύτερο βαθμό ότι τα νέα στο Facebook, τείνουν να αντανακλούν τις προσωπικές τους απόψεις (27% σε σχέση με 15% στο συνολικό δείγμα).
Επίσης, εμπιστεύονται περισσότερο τα social media (27% έναντι 15% του συνολικού δείγματος).
Το 29% των νέων εμπιστεύεται το Facebook σε ό,τι αφορά την υπεύθυνη χρήση των προσωπικών πληροφοριών.
Το αντίστοιχο ποσοστό στο συνολικό δείγμα είναι 18%.
Παρόλα αυτά, οι νέοι θεωρούν περισσότερο πιθανό να έχουν παραπληροφορηθεί από fake news (34% έναντι 21% του συνόλου).
Τέλος, έκπληξη προκαλεί ότι οι νέοι είναι πιθανότερο να πιστέψουν τις προεκλογικές υποσχέσεις των πολιτικών (20%), την ώρα που το αντίστοιχο ποσοστό σε όλο το δείγμα ανέρχεται σε μόλις 11%.

www.bankingnews.gr


Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης