Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Σε 1 μήνα το πρώτο δείγμα για Folli Follie από την Ernst & Young που είχε ανακηρύξει το 2015 τον Κουτσολιούτσο επιχειρηματία της χρονιάς

Σε 1 μήνα το πρώτο δείγμα για Folli Follie από την Ernst & Young που είχε ανακηρύξει το 2015 τον Κουτσολιούτσο επιχειρηματία της χρονιάς
Η Ernst & Young είχε ανακηρύξει επιχειρηματία της χρονιάς τον Γιώργο Κουτσολιούτσο για το 2015.
Η εταιρία ορκωτών ελεγκτών Ernst & Young όπως ανακοίνωσε και η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς θα αναλάβει να ελέγξει από την αρχή τον ενοποιημένο ισολογισμό της Folli Follie που βρέθηκε στο επίκεντρο ακραίας υποτιμητικής κερδοσκοπίας με αφορμή την έκθεση της QCM.
Η Ernst & Young θα δώσει μεγάλη βαρύτητα στο εξωτερικό και ειδικά στην Ασία οπότε εκτιμάται ότι το πρώτο δείγμα των στοιχείων θα έχει συγκεντρωθεί σε διάστημα ένα μήνα.
Η ολοκλήρωση του ελέγχου στην πλήρη του μορφή θα πάρει περίπου διάστημα 90 με 100 ημέρες δηλαδή θα ολοκληρωθεί τέλη Αυγούστου ή μέσα Σεπτεμβρίου του 2018.

Θα πρέπει να τονιστεί ότι η εταιρία Folli Follie πρότεινε η εταιρία ορκωτών ελεγκτών που θα ελέγξει τον ισολογισμό χρήσης 2017 να είναι η
Ernst & Young και η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς συμφώνησε στην επιλογή αυτή. 


Ωστόσο και ενώ η Ernst & Young δεν έχει συνεργαστεί με την Folli Follie υπό την έννοια ότι δεν έχει αξιολογήσει στο παρελθόν τον ισολογισμό της ως ορκωτός ελεγκτής γεννάται ένα ερώτημα….δεν υπήρχε άλλη επιλογή;

Η Ernst & Young είχε ανακηρύξει επιχειρηματία της χρονιάς τον Γιώργο Κουτσολιούτσο για το 2015.
Η ερώτηση, η εύλογη ερώτηση είναι μπορεί μια εταιρία ορκωτών ελεγκτών που έχει ανακηρύξει επιχειρηματία της χρονιάς για το 2015 σε διαγωνισμό τον Γιώργο Κουτσολιούτσο…να αναλάβει να ελέγξει την αξιοπιστία του ισολογισμού της Folli Follie και να καταλήξει π.χ. ότι υπάρχουν παρατυπίες στον ισολογισμό της;
Δεν θα τεθεί θέμα αξιοπιστίας με ποια κριτήρια βραβεύει η Ernst & Young τους έλληνες επιχειρηματίες;
Θεωρούμε λάθος και το αναφέρουμε ξεκάθαρα χωρίς να υποτιμούμε ούτε την Ernst & Young, ούτε την Folli Follie ότι επιλέγει ορκωτός ελεγκτής μια εταιρία που έχει βραβεύσει τον Κουτσολιούτσο τον επικεφαλής της Folli Follie να ελέγξει...την Folli Follie.
Είναι λάθος ανεξαρτήτως εάν Ernst & Young θα προσπαθήσει να κάνει μια αδιάβλητη αξιολόγηση του ενοποιημένου ισολογισμού της Folli Follie.

Τι ανέφερε η Ernst & Young για τον Κουτσολιούτσο

«Διεθνώς Αναπτυσσόμενος Επιχειρηματίας»
Γεώργιος Κουτσολιούτσος
Διευθύνων Σύμβουλος, FF Group (Folli Follie Group)

Ο νικητής της κατηγορίας «Διεθνώς Αναπτυσσόμενος Επιχειρηματίας» γεννήθηκε και έζησε τα πρώτα χρόνια της ζωής του στο Μιλάνο.
Αυτό, όπως δηλώνει ο ίδιος, επηρέασε καθοριστικά τη μετέπειτα πορεία του στο χώρο της μόδας.
Αφού εργάσθηκε για δυο χρόνια στη Νέα Υόρκη, το 1992 εντάχθηκε στην οικογενειακή επιχείρηση, που τότε ήταν στα πρώτα της βήματα και δραστηριοποιούταν στο χώρο του κοσμήματος.
Ο ίδιος ανέλαβε την διεθνή επέκταση της εταιρείας και την ανάπτυξη των επενδυτικών σχέσεων.
Πήγε εντελώς κόντρα στο σύνηθες μοντέλο γεωγραφικής ανάπτυξης των εταιρειών του κλάδου.
Ξεκίνησε πρώτα από την Ιαπωνία το 1995 και στη συνέχεια επεκτάθηκε σε μια σειρά από άλλες στρατηγικές αγορές της Ασίας και, έπειτα, της Ευρώπης.
Έκτοτε οι εξελίξεις ήταν ραγδαίες και τα επόμενα βήματα διαδέχθηκαν το ένα το άλλο: ανάπτυξη προϊοντικής γκάμας, εισαγωγή στο ελληνικό χρηματιστήριο, εξαγορά της Links of London, συμμετοχή στα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών και στη συνέχεια πώλησή τους στην Dufry και στρατηγική συμμετοχή σε αυτή.
Σήμερα, τα μεγέθη και η διεθνής παρουσία του Ομίλου FF Group φαντάζουν εξωπραγματικά για τα ελληνικά δεδομένα.
980 σημεία πώλησης.
5.000 εργαζόμενοι σε περισσότερες από 30 χώρες.
Ηγετική παρουσία στο χώρο της μόδας.
Καταξιωμένα ιδιόκτητα brands, αποκλειστικά δικαιώματα διανομής του οίκου Juicy Couture για όλη την Ευρώπη.
Ένα εντυπωσιακό χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει επώνυμες μάρκες όπως Ermenegildo Zegna,UGG Australia, Scotch and Soda, Converse, Calvin Klein Jeans, Samsonite κ.α. 70.000 τ.μ. λιανικής πώλησης μέσω των πέντε καταστημάτων attica και των δυο Factory Outlet.
Αποκλειστική διανομή στην ελληνική αγορά των προϊόντων της Procter & Gamble Prestige, της Shiseido και προσφάτως και της Max Factor.
Και η ιστορία συνεχίζεται… καταλήγει η Ernst & Young…
Εμείς θα προσθέσουμε σίγουρα η ιστορία συνεχίζεται….

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης