Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Το Πλαίσιο εισέρχεται στην αγορά των λευκών συσκευών

Το Πλαίσιο εισέρχεται στην αγορά των λευκών συσκευών
Τέσσερις φορές τη ημέρα αλλάζει τις τιμές για να παραμένει η πιο φθηνή αλυσίδα
Στην αύξηση του μεριδίου αγοράς και στην επέκτασή της στην αγορά των ηλεκτρικών ειδών (λευκές συσκευές) είναι οι βασικοί στόχοι της διοίκησης της εταιρείας Πλαίσιο για το 2019, η οποία να σημειωθεί δηλώνει έτοιμη να εισπράξει σημαντικό μέρος της ανάπτυξης που θα προέλθει από την οικονομία.
Ο ιδρυτής της εταιρείας και Γιώργος Γεράρδος μιλώντας σε μέλη της Ένωσης Θεσμικών  Επενδυτών τόνισε ότι η εταιρεία Πλαίσιο συμπληρώνει50 χρόνια ζωής.
Είπε ότι το 1969  ξεκίνησε με ένα 1 υπάλληλο υπονοώντας τον εαυτό σε 11 τ.μ στην οδό Στουρνάρη και το 2019 η Πλαίσιο έχει 1500 εργαζόμενους και 34.000 τ.μ.
Το 1969 είχε 15 προμηθευτές και σήμερα φθάνουν σε 2.678.
Δεν είχε καμία επιχείρηση και σήμερα αριθμεί 330.000 πελάτες επιχειρήσεις.
Πριν 50 χρόνια ήταν ένας ο ιδιοκτήτης της εταιρείας και σήμερα έχει 4.000 μετόχους καθώς είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών πριν από 20 χρόνια.
Ο Κωνσταντίνος Γεράρδος αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας έδωσε το στίγμα της στρατηγικής που θα ακολουθήσει το 2019 επισημαίνοντας ότι από την άμυνα περνάμε στην επίθεση.
Αναφορικά με την επικείμενη είσοδο του στην αγορά των λευκών συσκευών τόνισε ότι έχει ερευνήσει την αγορά και θα διεκδικήσει μερίδιο από την πίτα των 500 εκατ. ευρώ.
Διαβεβαίωσε ότι το Πλαίσιο μπορεί να ενταχθεί στην κατηγορία καθώς οι συσκευές αυτές είναι εξολοκλήρου τεχνολογία και διευκρίνισε ότι θα βγούμε ανταγωνιστικά.
Δήλωσε ότι η εταιρεία θα κληθεί να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό υπο καλύτερες συνθήκες σε σχέση με το παρελθόν καθώς οι βασικοί παίχτες πλέον έχουν περιορισθεί σε 5  από  10  που ήταν το 2005 στην αγορά ηλεκτρικών ειδών.
Ο κ. Κωνσταντίνος Γεράρδος τόνισε ότι όταν ταράζονται τα νερά δίνονται ευκαιρίες και  πρέπει να τις αξιοποιούμε.  
Ίδιος θεωρεί αρκετά πιθανό να ανακατευθεί η τράπουλα με την πιθανή αποχώρηση της Media markt με βάση δημοσιεύματα του Τύπου.
Ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο εμφανίσθηκε έτοιμος να αντιμετωπίσει την « Αμαζονοποίηση» της αγοράς καθώς είπε ότι είναι προετοιμασμένος για τις εξελίξεις που φέρνει η νέα εποχή.
Θεωρεί ότι οι όσοι είναι σωστά τοποθετημένοι στο νέο  σκηνικό δεν έχουν να φοβηθούν το παραμικρό.
Όλο το μυστικό βασίζεται  στα  Logistics  στην εμπιστοσύνη του πελάτη για το χρόνο παραλαβής των προϊόντων.
Αποκάλυψε ότι σε καθημερινή βάση η Πλαίσιο έχει τη δυνατότητα να αλλάζει τέσσερις φορές  την ημέρα  τις τιμές αρκετών προϊόντων  έτσι ώστε να παραμένει η φθηνότερη αλυσίδα στην  κατηγορία της τεχνολογίας.  
Ανέφερε ότι η Black Friday ήρθε για να μένει.
Το 2018 οι πωλήσεις ήταν αυξημένες έως 50% καλύπτοντας τις πωλήσεις του Δεκεμβρίου.
Ωστόσο η διοίκηση της Πλαίσιο δίνει έμφαση στα καταστήματα τα οποία σκοπό έχουν εκτός από την άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη να του δίνουν και εμπειρία προσφέροντας περισσότερα προϊόντα όπως και πιο πολλούς διαδρόμους μέσα στο κατάστημα που θα τα καθιστά επισκέψιμα από τους καταναλωτές για την αναζήτηση προϊόντων.
Θετικά είναι τα μηνύματα από το πρόγραμμα αγορών Μήνα- Μήνα, με τους καταναλωτές να κάνουν χρήση του προγράμματος  προχωρώντας σε αγορά προϊόντων με χρηματοδότηση από την  Εθνική Τράπεζα.
Φέτος η εταιρεία προγραμματίζει επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ.
Το πρώτο τρίμηνο κινείται ικανοποιητικά με βάση την πορεία των πωλήσεων με την προσδοκία να συνεχισθεί και στα επόμενα.
Ο τζίρος  της  Πλαίσιο ανήλθε στα 308,9 εκατ. ευρώ το 2018 σημειώνοντας αύξηση 8% σε σχέση  με το 2017.
Τα EBITDA μειώθηκαν κατά 11,8% στα 9,5 εκατ. ευρώ.
 
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης